Jaunākais izdevums

Izveidots jauns digitālais rīks agroplatforma.lv graudu tirdzniecībai internetā, kas ir pirmais Baltijā, trešdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Jauno rīku tā veidotāji ceturtdien, 5. aprīlī, prezentēs starptautiskajā lauksaimniecības izstādē Pavasaris 2018 Rāmavā. SIA AgroPlatforma dibinātājs un valdes loceklis Juris Kazulis stāsta, ka radīts produkts, kas ievērojami atvieglos kā lauksaimnieku, tā graudu pircēju ikdienu. Projekta ideja tapusi jau pirms vairākiem gadiem, bet īstenota pēdējā gada laikā. «Ceļš uz jauno produktu bija garš. Lauksaimniekam ikdienā jāveic daudz dažādu procesu. Svarīgākā lieta ir ražošana, bet ne mazāk svarīga ir saražotās produkcijas veiksmīga realizācija,» stāsta Juris Kazulis. Ņemot vērā strauji augošo aktivitāti internetā, izveidota jauna platforma, kas ļaus nodrošināt gan ražotāju, gan pircēju intereses.

«AgroPlatforma ir graudu tirdzniecības procesu instruments, kas vienlīdz labi noder abām darījumu pusēm – lauksaimniekam un graudu pircējam. Kā zināms, graudu cenu pasaulē, t.sk. Latvijā, nosaka pasaules cenu biržas, kuru publicētie cenu indeksi tiek izmantoti cenu noteikšanā graudu darījumos. AgroPlatforma ir savienojums ne tikai starp lauksaimnieku un graudu pircēju, bet arī savienojums ar cenu biržu. Abām pusēm, iesaistoties darījumos ar AgroPlatformu, tiks samazinātas graudu iepirkuma tiešās izmaksas un iegūts lielāks ātrums un efektivitāte cenu noteikšanas procesos. Darījumi kļūs pārskatāmāki, drošāk apsekojami un tādējādi gan lauksaimniekiem, gan graudu pircējiem izdevīgāki. Abām darījuma pusēm iegūstot papildu izdevīgumu, iegūs arī Latvijas valsts,» stāsta lauksaimniecības nozares eksperts, AgroPlatformas konsultants Gatis Bērziņš.

Visu rakstu Izveido digitālu rīku graudu tirdzniecībai lasiet 4. aprīļa laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ar graudkopību mazākā un lielākā apmērā nodarbojas vismaz 1200 saimniecības, no kurām jau vairāk nekā puse ir reģistrējusies graudu tirdzniecības platformā "Agroplatforma.lv".

Pērnvasar platforma bija piesaistījusi vairāk nekā 300 Latvijas lauksaimniecības uzņēmumus. "Intensīvā darbā esam izcīnījuši savu pozīciju tirgū – lauksaimnieki zina, ka pie mums var iegūt ļoti konkurētspējīgu cenu par graudiem, kā arī mājaslapā ir daudz noderīgas aktuālās informācijas par notiekošo nozarē. Vienas graudu tonnas pārdošana mūsu platformā ir bijusi vidēji par 2,5 līdz 5 eiro izdevīgāka nekā citos kanālos, taču platformas izmantošana saistīta ar nopietnu ieradumu maiņu, kas prasa pamatīgu uzticības kredītu. Lielākais izaicinājums ir pārliecināt mūsu esošos un potenciālos klientus, ka šis ir drošs un efektīvs veids, kā strādāt ar saviem graudiem," saka Juris Kazulis, SIA "AgroPlatforma" līdzdibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Lauksaimniecība

AgroPlatforma gatavojas ieiešanai Igaunijas un Lietuvas tirgos

Zane Atlāce - Bistere, 19.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā izstrādātā graudu tirdzniecības platforma AgroPlatforma, kas savieno labības audzētājus, graudu uzpircējus un biržu, gatavojas ieiešanai Igaunijas un Lietuvas tirgos, informē uzņēmumā.

Šis gads noslēgts ar 200 reģistrētiem labības audzētājiem un pircējiem, pirmajiem platformā noslēgtajiem līgumiem, sludinājumiem aptuveni 4 miljonu eiro vērtībā un plānu paplašināties Eiropā.

DB jau vēstīja, ka Latvijā izstrādātā graudu tirdzniecības platforma AgroPlatforma darbību lauksaimniecības nozarē uzsāka pavasarī kā pirmais šāda veida projekts Baltijā.

«Lielā interese no lauksaimnieku puses un pirmie darījumi AgroPlatformā, kā arī līdzīgu platformu veidošanās citur pasaulē, vieš mūsos pārliecību, ka esam radījuši kaut ko vajadzīgu un vērtīgu. Šāda pārliecība mums, protams, bija arī AgroPlatformas tapšanas gaitā, tomēr, veidojot kaut ko pilnībā jaunu un nebijušu, pietiekami konservatīvā nozarē, risks bija visai liels,» komentē SIA AgroPlatforma valdes loceklis Juris Kazulis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Agroplatforma.lv mērķē padarīt graudu tirdzniecības procesu caurspīdīgāku un ērtāku, dodot iespēju abām darījumā iesaistītajām pusēm justies drošāk un nopelnīt vairāk, pirmdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

SIA AgroPlatforma strādā nedaudz vairāk kā gadu un šajā laikā ir piesaistījusi vairāk nekā 300 Latvijas lauksaimniecības uzņēmumus – lielās un vidējās saimniecības, kā arī aptuveni 90% graudu pircēju. Šobrīd uzņēmums izmēģina spēkus arī Lietuvas un Igaunijas tirgū. Tur darbs notiek ātrākā tempā, jo jau ir gūta vajadzīgā pieredze un mācības. «Esam izdarījuši daudz, lai iepazīstinātu tirgu ar sevi un pierādītu pašu galveno – ka saprotam, ko darām. Te būtiska nozīme ir pieredzei. Ir redzētas platformas, kur izstrādātāji nākuši no tehnoloģiju vai finanšu sfērām, bet mēs tai esam pievienojuši ilgtermiņa pieredzi lauksaimniecībā, kas ir bijusi izšķiroša un ļāvusi šo rīku veidot pēc iespējas pilnīgāku, ar dziļu izpratni par nozares vajadzībām,» teic Juris Kazulis, SIA AgroPlatforma līdzdibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru