Jaunākais izdevums

Gatavojoties kārtējam e-komercija pieauguma vilnim, pārtikas un ikdienas preču interneta veikals Barbora mainījis atalgojuma politiku tikko darbu sākušajiem preču komplektētājiem un kurjeriem pārbaudes termiņa laikā.

Jaunpienācējiem būs tādas pašas iespējas nopelnīt kā ilggadējiem darbiniekiem – jau no pirmajām darba dienām tiks piemērota vienlīdzīga pamatalga. Izmaiņas uzņēmuma atalgojuma politikā rosināja situācija darba tirgū un uzņēmuma attīstība, kā arī pandēmijas ietekmē radušā pieprasījuma augšana.

Uzņēmuma pārstāvji norāda, ka uzņēmuma darbinieki turpmāk tiks vērtēti pēc sasniegtajiem rezultātiem, nevis nostrādātā laika. Tas nozīmē, ka visiem uzņēmuma pārstāvjiem būs vienādas iespējas iegūt uzņēmuma privilēģijas un pelnīt attiecīgu pamatalgu neatkarīgi no darba stāža uzņēmumā. Uzņēmumā ieviestie rīki un apmācības programmas ļauj sasniegt jauno darbinieku maksimālu efektivitāti un kompetenci vēl pirms pārbaudes laika beigām.

Līdz ar jauna tirgus dalībnieka ienākšanu Latvijas tirgū, konkurence par darbiniekiem mazumtirdzniecības jomā ir augusi, tādēļ uzņēmumi cenšas piedāvāt maksimumu gan esošajiem, gan jaunajiem darbiniekiem. Lai gan algu jautājums lielākoties ir tabu temats, kas tiek noklusēts līdz pat pārrunu telpas sienām, Barbora par tām ir gatava runāt atklāti, jo algas ir augušas.

Uzņēmuma kurjeri “uz rokas” saņem no 750 līdz 1100 eiro, savukārt preču komplektētāji no 600 līdz 1000. “Uzņēmumam ir jābūt lojālam pret darbiniekiem – būs tikai godīgi, ja, pateicoties darbinieku pūlēm, uzņēmuma apgrozījumam palielinoties, arī viņiem tiks daļa no ienākumiem. Tādēļ mūsu uzņēmuma politika paredz, ka motivēti darbinieki, kas izpilda vairāk, nekā norādīts dienas plānā – saņem attiecīgu piemaksu pie pamatalgas” skaidro uzņēmuma vadītāja Sanita Bērziņa.

Pandēmija tāpat ir pierādījusi, ka darba ņēmējiem, kuri iepriekš saņēmuši bezdarbnieka pabalstu ilgāku laiku, ir sastapušies ar grūtībām atgriezties ierastajā darba režīmā. Turklāt mainīgie apstākļi ir radījuši jaunas prasības, ko cilvēks sagaida no darba vietas. Tagad darbinieki vēlas lielāku elastību un rēķināšanos ar viņa vajadzībām. Slokas ielas komplektēšanas bāzes vadītājs Ričards stāsta, ka darba specifika neļauj darba pienākumus pildīt attālināti, taču pieradums pie pasīvās peļņas, atrodoties dīkstāvē, ir mazinājis darbinieku vēlmi atgriezties klātienes darba ikdienā. Tādēļ darba devējiem ir jābūt spējīgiem radīt maksimāli ekoloģisku vidi, kurā darbinieki jutīsies fiziski un emocionāli droši, kā arī domājot ilglaicīgā perspektīvā, ja slodze palielināsies – jāspēj nodrošināt pietiekami apmierinošu darba izpildes kārtību, kas nenoved līdz izdegšanai.

Uzņēmuma vadītāja atklāj, ka, prognozējot nestabilitāti un pandēmijas saasināšanos, internetveikals Barbora intensīvi gatavojas kārtējai karstajai e-komercijas sezonai un turpina paplašināt savu komandu, lai varētu apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc pārtikas preču iegādes internetā. Tiek prognozēts, ka līdz ar nestabilo situāciju valstī un pandēmijas izraisītajiem ierobežojumiem, pasūtījumu skaits atkal pieaugs un darbinieki tiks pakļautam lielam noslogojumam, līdz ar to uzņēmums palielina ne tikai pasūtījuma apstrādes komandas un plāno uzņemt 120 jaunus darbiniekus, bet arī paplašina savu autoparku.

“Mēs augstu novērtējam katra darbinieka ieguldījumu, radot visiem iespējamus peļņas nosacījumus un motivācijas sistēmu. Ir svarīgi izprast to nozīmīgumu, ko mums dod katrs individuāls darbinieks, tāpēc radīt motivējošus darba apstākļus ir ne tikai uzņēmuma pamata pienākums, bet arī mūsu personīgās cieņas jautājums,” uzsver S. Bērziņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtikas un sadzīves preču interneta veikals Latvijā Barbora.lv pērn sasniedza apgrozījumu 17,9 miljonu eiro apmērā, kas ir par 132% vairāk nekā 2019. gadā, informē uzņēmumā.

Barbora.lv pērn atklāja ceturto preču komplektēšanas centru Rīgā, izvērsa savu darbību visā Latvijā, atverot 33 produktu saņemšanas punktus visā valsts teritorijā, kā arī investēja vairāk nekā 360 000 eiro jauna autoparka izveidē.

"Aizvadītā gada ievērojamo panākumu pamatā bija uzņēmuma spēja ātri pielāgoties pandēmijas apstākļiem un strauji attīstīt uzņēmuma darbību, kā arī lēciens pieprasījumā pēc pārtikas un sadzīves preču piegādes pakalpojumiem, kas kļuva akūti nepieciešami iedzīvotājiem visā Latvijā," saka interneta veikala Barbora.lv vadītāja Sanita Bērziņa.

Sava autoparka izveidē Barbora investē 360 000 eiro 

Interneta veikals “Barbora” paziņojis par uzņēmumam piederošā autoparka atklāšanu, nodrošinot...

"Viens no 2020. gada mērķiem bija attīstīt Barbora.lv darbību reģionos, kas Covid-19 radītās krīzes apstākļos ātri vien kļuva par mūsu prioritāti. Sadarbībā ar mazumtirdzniecības tīklu Maxima pagājušā gada pavasarī mēs mēneša laikā atvērām 33 produktu saņemšanas punktus visā Latvijā," papildina S.Bērziņa.

Papildus "pick-up" punktu atvēršanai, Barbora.lv pērn atklāja arī ceturto preču komplektēšanas centru Rīgā. Līdz ar straujo biznesa attīstību, Barbora.lv pagājušajā gadā ievērojami palielinājusi arī darbinieku skaitu – 2020. gada beigās darbinieku skaits bija par 245% lielāks nekā gadu iepriekš.

"Pērn pieredzējām līdz šim straujāko Barbora.lv un kopumā pārtikas e-komercijas attīstību Latvijā. Klientu skaits aizvadītā gada decembrī bija četras reizes lielāks, savukārt veikto pasūtījumu skaits pieauga trīskārši, salīdzinot ar šo pašu periodu 2019. gadā. Pandēmijas iespaidā ļoti daudzi iedzīvotāji ir mainījuši savus iepirkšanās paradumus, novērtējot iepirkšanās internetā ieguvumus – kā ietaupīts laiks un droša iepirkšanās," saka S. Bērziņa.

Runājot par šo gadu, Sanita Bērziņa uzsver, ka uzņēmums jau ir investējis vairāk nekā 360 000 jauna autoparka izveidē, nodrošinot arī jaunas darba vietas kurjeriem. Papildus tam, šīs investīcijas gada laikā plānots dubultot. Tāpat arī Barbora.lv šogad ir paplašinājusi piegādes teritoriju līdz pat Jelgavai un jau tuvākajā laikā iekļaus vēl jaunas pilsētas, lai preču piegādes pakalpojums būtu pieejams vēl lielākam klientu lokam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gādājot par klientu ērtību, interneta veikals “Barbora.lv” no 1. jūnija piedāvā jaunu pakalpojumu – pasūtījumu izsniegšanu “Drive in” punktos, kas nozīmē, ka pasūtītās preces iespējams saņemt, neizkāpjot no automašīnas.

Šis pakalpojums ir pieejams divos “Maxima” tīkla veikalos Rīgā – Grostonas ielā 1, (Maxima XXX) un Slokas ielā 115 (Maxima XXX) -, un jau drīzumā tos papildinās vēl divi “Drive in” punkti Saharova ielā 20A (Maxima XXX) un Deglava ielā 67 (Maxima XXX).

Jaunais pakalpojums nodrošina ātru un ērtu tiešsaistē pasūtīto pārtikas produktu un sadzīves preču saņemšanu vien divarpus stundu laikā kādā no klienta izvēlētajiem “Drive in” punktiem Rīgā. Šāda pasūtījuma izņemšanas opcija ir bezmaksas un neparedz minimālo pirkuma summu.

““Drive in” pakalpojumu jau pavisam drīz piedāvāsim četros puntos – katrs no tiem atrodas citā galvaspilsētas daļā, līdz ar ko šo preču saņemšanas veidu ērti varēs izmantot gan Rīgas, gan tās apkaimes iedzīvotāji,” komentē “Barbora.lv” vadītāja Sanita Bērziņa.

Komentāri

Pievienot komentāru