Quantcast
Mazumtirdzniecība

Kool Latvija gatavojas atklāt DUS Valmierā un Sauriešos

Zane Atlāce - Bistere, 21.05.2018

Jaunākais izdevums

Valmierā atklāšanai gatavojas Kool Latvija degvielas uzpildes stacija (DUS), novēroja Db.lv. Uzņēmuma valdes loceklis Sandis Šteins apstiprina, ka jaunā stacija pašlaik ir nodošanas procesā un kopā ar ērtas iepirkšanās veikalu to iecerēts atklāt jūnija sākumā.

Arī šeit, tāpat kā Kool stacijās Augšlīgatnē un Ādažos, papildus degvielas iegādei un veikalam būs pieejamas ātrās ēdināšanas iespējas – burgeri, smalkmaizītes, kafija u.c.

Nodošanas stadijā ir arī Kool stacija Sauriešos. Vēl šogad iecerēts atklāt Kool stacijas Jelgavā un pie Rīgas apvedceļa Babītes novadā, netālu no Piņķiem. DB jau vēstīja, ka uzņēmums nākotnē vēlas izveidot 40 veikalu tīklu Latvijā. Pirmais Kool veikals kopā ar DUS tika atklāts pērn rudenī, Augšlīgatnē.

Jautāts par pirmās stacijas un veikala Rīgā, K.Barona ielā panākumiem, S.Šteins atzīst, ka sākotnējie plāni un aprēķini izpildīti ar uzviju, klientu esot krietni vairāk nekā sākotnēji plānots. Veikalam Barona ielā plānu izpilde esot nedaudz piezemētāka, savukārt pārdotās degvielas apjomi Līgatnē krietni pārsniedz ieceres, arī veikalā apgrozījums esot divas reizes lielāks, nekā plānots. Tas stiprinot pārliecību, ka izvēlēts īstais ceļš. Tiesa, konkurentu asā reakcija gan esot bijis pārsteigums – atverot jaunu Kool staciju, novērots, ka mikrorajona apkārtnē konkurenti ļoti strauji samazinājuši cenas. «Iespējams, tas nozīmē, ka daļa viņu klientu pārnāk pie mums. Katrā ziņā konkurentu reakcija bija tiešām ļoti asa,» secina S.Šteins.

Jautāts, kas ir Kool klients, S.Šteins teic, ka Latvija ir tik maza, cilvēkiem ir savi braukšanas paradumi, tranzīta apjomi arī ir ļoti limitēti, līdz ar to koncentrēties uz kaut ko vienu vai ļoti konkrētu nebūtu prātīgi. Tāpēc Kool koncepts esot tāds, lai katrs var atrast kaut ko sev. Augšlīgatnes stacija to arī apliecinot – tur iegriežas gan ģimenes ar bērniem, gan tālbraucēji, gan jaunieši ar motorolleriem u.c.

Kā ļoti lielu problēmu tieši Rīgā S.Šteins akcentē personāla rotāciju - galvaspilsētā tā esot divtik liela nekā ārpus Rīgas: «Nav, kas strādā. Un tas pat nav naudas jautājums, vienkārši nav atbilstošu cilvēku. Un tie, kas ir labi un atbilstoši, tos vajag visiem». Šāda situācija darba tirgū liekot mobilizēties un domāt, kā strādāt ar mazāku darbinieku skaitu.

Jau vēstīts, ka piesaistot alternatīvo ieguldījumu fonda finansējumu 1,5 miljonu eiro apmērā, radīts jaunuzņēmums degvielas mazumtirdzniecībā - SIA «KOOL Latvija».

Uzņēmums dibināts 2016.gada septembrī, uzņēmuma pamatkapitāls ir 620 001 eiro. 32,26% uzņēmuma kapitāldaļu pastarpināti vienādās daļās pieder Druvim Mūrmanim un Krīstīnei Mūrmanei, vēl 32,26% pieder alternatīvo ieguldījumu fondam «ZGI-3», kurā investējusi attīstības finanšu finanšu institūcija «Altum», savukārt vēl 32,26% kapitāldaļu pieder Kipras kompānijai «DAL Decision Alliance».

Atlikušie 3,22% «KOOL Latvija» kapitāldaļu pider SIA «Duso», kura īpašniekos tieši vai pastarpināti ir Druvis Mūrmanis un Kristīne Mūrmane, Andis Šadurskis, Šteins, kā arī bijušais baņķieris un finansists Valdis Siksnis.

LASI VĒL:

FOTO: Kool Latvija pirmā degvielas uzpildes stacija

Kool priecīgi paplašinās

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

KOOL Latvija sāk piesaistīt jaunu kapitālu 10 miljonu eiro apjomā

Lelde Petrāne, 05.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais uzņēmums «KOOL Latvija», kas pieteicis sevi Latvijas mazumtirdzniecības tirgū, divu gadu laikā atverot pirmās 10 «KOOL» zīmola degvielas uzpildes stacijas (DUS) un veikalus, ir uzsācis darbu pie jauna finansējuma piesaistes.

Uzņēmuma mērķis ir līdz 2021. gada beigām paplašināt «KOOL» tīklu līdz 20 DUS, palielinot tirgus daļu un nodrošinot daudz plašāku pārklājumu Latvijas teritorijā.

Kapitāla piesaistes procesa vadība uzticēta Latvijas finanšu un investīciju kompānijai «Callidus Capital», ar kuru uzņēmumam «KOOL Latvija» izveidojusies ilgstoša sadarbība. Pirmām kārtām tiek uzrunāti vietējie investori, lai uzņēmuma īpašnieku struktūrā saglabātu nozīmīgu vietējā kapitāla īpatsvaru, kā arī Austrumeiropas reģionā strādājošie investīciju fondi.

«KOOL» ir pilnībā Latvijā izstrādāts DUS un veikala koncepts.

Kopš 2017. gada «KOOL» DUS tīkla attīstībā ir ieguldīti vairāk nekā 7,5 miljoni eiro, atvērta pirmā «KOOL» franšīze un notiek aktīvs darbs pie franšīzes modeļa paplašināšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Kool Latvija atklāj divas jaunas stacijas

Zane Atlāce - Bistere, 08.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju degvielas tirgotāja Kool Latvija degvielas uzpildes stacijām (DUS) Augšlīgatnē un Ādažos pievienojušās vēl divas DUS – Valmierā un Sauriešos. Piektdien, 8.jūnijā tās tiek atklātas klientiem, portālu Db.lv informēja uzņēmuma valdes loceklis Sandis Šteins.

Papildus degvielas iegādei un veikalam abās stacijās būs pieejamas arī ātrās ēdināšanas iespējas – burgeri, smalkmaizītes, kafija u.c.

Db.lv jau vēstīja, ka vēl šogad iecerēts atklāt Kool stacijas Jelgavā un pie Rīgas apvedceļa Babītes novadā, netālu no Piņķiem. Uzņēmuma nākotnes plānos ir izveidot 40 veikalu tīklu Latvijā.

Pirmais Kool veikals kopā ar DUS tika atklāts pērn rudenī, Augšlīgatnē. Savukārt šogad februārī Rīgā, Kr.Barona ielā tika atvērts Kool ērtas iepirkšanās veikals bez degvielas uzpildes iespējām.

Jau vēstīts, ka piesaistot alternatīvo ieguldījumu fonda finansējumu 1,5 miljonu eiro apmērā, radīts jaunuzņēmums degvielas mazumtirdzniecībā - SIA «KOOL Latvija».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

BaltCap Izaugsmes Fonds (BaltCap Growth Fund) ir parakstījis vienošanos, kļūstot par nozīmīgu kapitāldaļu turētāju Kool Latvija, iegādājoties aptuveni 30% uzņēmuma kapitāldaļu.

Tādējādi, jauna koncepta degvielas uzpildes staciju tīkls Kool Latvija iegūs kapitālu straujai tālākai kompānijas izaugsmei.

Kopš dibināšanas Kool ir piesaistījis finansējumu vairāk nekā 7.5 miljonu eiro apmērā no dažādiem vietējiem uzņēmējiem, kā arī privātiem un institucionāliem ieguldītājiem.

«Mēs esam cieši sekojuši Kool attīstībai kopš tā dibināšanas un esam patīkami pārsteigti par vadības komandas un koncepta kvalitāti. Mēs uzskatām, ka Kool ir pamatotas iespējas kļūt par nozīmīgu vietējās degvielas mazumtirdzniecības tirgus daļu, piedāvājot labu vietējo alternatīvu lielajiem ārzemju tīkliem,» teicis Mārtiņš Jaunarājs, BaltCap Izaugsmes fonda partneris.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Babītes novada pašvaldība piešķīrusi apbūves tiesības SIA «Kool» pašvaldības īpašumā «Vēja ziedi», liecina Babītes novada pašvaldības izdevumā «Babītes Ziņas» publicētā informācija.

Apbūves tiesības piešķirtas uz 30 gadiem 0,57 ha platībā, piešķirot arī tiesības degvielas un gāzes uzpildes stacijas, veikala un ar to saistīto inženierkomunikāciju būvniecībai.

Pagaidām Latvijā ir viena «Kool» degvielas uzpildes stacijas, kas pērn vasaras beigās tika atklāta Augšlīgatnē. Tuvākajā laikā iecerēts atklāt vēl divas degvielas uzpildes stacijas un Rīgā, Krišjāņa Baronā ielā, šogad iecerēts izveidot pārtikas preču tirdzniecības veikaliņu.

«Kool Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins iepriekš intervijā DB atklāja, ka «Kool» koncepts paredzēja sākotnēji startēt ar tirdzniecības vietām, t.s. ērtas iepirkšanās veikaliem, kam tuvākais līdzinieks būtu «Narvesen» Rīgas centrā. «Skatījāmies, ka ir tikai viens liels tirgus spēlētājs, un nav otra piedāvājuma. Gribējām startēt no Rīgas, bet, braucot šeit [Augšlīgatnē] garām, redzējām, ka te ir vieta, kuru var attīstīt,».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunuzņēmuma degvielas mazumtirdzniecībā SIA «KOOL Latvija» padomē iecelts bijušais baņķieris un finansists Valdis Siksnis, aģentūrai LETA pastāstīja uzņēmuma valdes loceklis Sandis Šteins.

Viņš amatā nomainījis līdzšinējos padomes locekli Aleksandru Kuzņecovu, kurš padomi atstājis pēc paša vēlēšanās. Izmaiņas uzņēmuma padomē reģistrētas 23.novembrī, liecina «Firmas.lv» informācija.

Kā skaidroja Šteins, Siksnis, pastarpināti būdams viens no uzņēmuma akcionāriem, esot bijusi labākā izvēle darbībai uzņēmuma padomē.

«Esam pārliecināti, ka Siksnis ir ļoti vērtīgs ieguvums uzņēmumam, ņemot vērā viņa līdzšinējo pieredzi banku sfērā, zināšanas un pieredzi finansēs un mazumtirdzniecībā,» uzsvēra Šteins.

Lūgts komentēt Kuzņecova lēmumu atstāt padomi, Šteins teica, ka Kuzņecovs pieņēmis lēmumu par uzņēmuma padomes atstāšanu tāpēc, ka viņš lielākoties neatrodas Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Degvielas mazumtirgotājs "Kool Latvija" plāno būvēt degvielas uzpildes staciju Berģos, Rīgā, aģentūrai LETA apstiprināja Rīgas pilsētas būvvaldē.

Rīgas pilsētas būvvaldē uzņēmumam izsniegta būvatļauja.

"Kool Latvija" pārstāve Inna Bērziņa apstiprināja, ka "Kool Latvija" Rīgas pilsētas būvvaldē ir saskaņojis projektēšanas ieceri minimālajā stadijā par objekta izbūvi Brīvības gatvē 435, iepretī Latvijas Etnogrāfiskajam brīvdabas muzejam.

Viņa skaidroja, ka šajā stadijā uzņēmumam ir nepieciešams saņemt tehniskos noteikumus no valsts un pašvaldības iestādēm un inženiertīklu turētājiem, tāpēc plašāka informācija par plānotajām investīcijām un projekta pabeigšanas termiņiem vēl nav pieejama.

Jau ziņots, ka uzņēmums "Kool Latvija" reģistrēts 2016.gadā, un tā pamatkapitāls ir 1,24 miljoni eiro.

Pēc "Firmas.lv" datiem, "Kool Latvija" ir 10 īpašnieku - no tiem "BaltCap izaugsmes fondam" pieder 29,57% kapitāldaļu, bet fondam "ZGI-3", kurā investējusi "Attīstības finanšu institūcija "Altum"", pieder 16,13%. Vēl 18,28% kompānijas kapitāldaļu pieder AS "MEE invest", bet 16,13% daļu īpašniece ir AS "Simamore", kas pieder Igaunijā reģistrētajam advokātu birojam "Advokaadiburoo Primus". Pa 3,23% kapitāldaļu pieder Denisam Kairānam, Kasparam Feldmanim, Sandim Šteinam un SIA "Arcade Invest", bet SIA "Duso" pieder 1,61%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju izvēles kritēriji par labu vienam vai citam degvielas tirgotājam atšķiras. Kādam tā ir cena, citam degvielas uzpildes stacijas atrašanās vieta vai citi faktori, skaidro nozares pārstāvji.

Viens no svarīgākajiem izvēles kritērijiem ir degvielas kvalitāte. Autovadītāji kļūst izglītotāki un arvien vairāk pievērš īpašu uzmanību degvielas kvalitātei, tādējādi rūpējoties par spēkrata dzinēja un detaļu ilgmūžību.

No kopējā Latvijas mazumtirdzniecības apjoma ap 75% veido dīzeļdegviela, un tas ir populārākais transporta enerģijas veids Latvijā, norāda Virši-A Pārdošanas daļas vadītājs Arnis Andrianovs. Viņš skaidro, ka Virši-A pagājušais gads bija veiksmīgs. Ir novērots realizācijas pieaugums visos degvielas veidos, ko skaidro ar sava uzpildes tīkla paplašināšanos un izdevīgiem klientu piedāvājumiem.

Pēc Valsts Ieņēmuma dienesta datiem, dīzeļdegvielas realizācija 2018. gadā uzrādīja pieaugumu, savukārt tādiem degvielas veidiem kā benzīns un autogāze – kritumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot savu degvielas uzpildes staciju (DUS) un iepirkšanās veikalu tīklu, «KOOL Latvija» atvēris vēl vienu DUS ar veikalu Rīgā, Dzelzavas ielā. Papildu sešām jau esošajām vietām «KOOL Latvija» drīzumā plāno atvērt DUS un veikalus arī Jelgavā, uz Rīgas apvedceļa pie Piņķiem un Dārzciema ielā Rīgā.

Šobrīd «KOOL Latvija» plānos ir aptvert Rīgu un Pierīgu, tāpēc tiek izvēlētas vietas ar aktīvāko cilvēku plūsmu. Tuvāko pāris gadu laikā «KOOL Latvija» plāno turpināt paplašināšanos ar līdzīgu dinamiku, īpašu akcentu liekot uz korporatīvo segmentu, biznesa portālam db.lv paskaidroja «KOOL Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins.

Šobrīd viena DUS un konceptveikala atvēršanā tiek investēts aptuveni 1 miljons eiro.

S. Šteins akcentē, ka «KOOL Latvija» DUS celtniecību veic Latvijas uzņēmumi, veikalu būvniecībā un iekārtošanā tiek izmantoti vietējie izejmateriāli un mēbeles. Uzpildot degvielu, iztērētā nauda paliek tepat Latvijā, palīdzot veicināt vietējo uzņēmumu un ražotāju attīstību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 880 tūkstošus eiro, pašmāju degvielas tirgotājs Kool Latvija atvēris jau trešo jauna koncepta DUS ar veikalu Rīgā, Dārzciema ielā. Kopumā šī ir septītā Kool DUS Latvijā.

«Kā vietējais degvielas mazumtirgotājs vēlamies atbalstīt arī citus vietējos uzņēmējus, tāpēc KOOL Latvija veikalos vienmēr atradīsiet vietējo ražotāju produktus,» stāsta «KOOL Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins.

Papildus septiņām jau esošajām vietām «KOOL Latvija» drīzumā plāno atvērt DUS un veikalus arī Jelgavā un uz Rīgas apvedceļa pie Piņķiem.

«KOOL Latvija» dibināts 2016. gada oktobrī, sadarbojoties privātajiem investoriem un «ZGI-3» alternatīvo ieguldījumu fondam, lai radītu un attīstītu jaunu degvielas uzpildes tīklu Latvijā. 2018. gada nogalē par nozīmīgu «KOOL Latvija» kapitāldaļu turētāju kļuva «BaltCap Izaugsmes Fonds» («BaltCap Growth Fund»), iegādājoties aptuveni 30% uzņēmuma kapitāldaļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašmāju uzņēmums «Kool Latvija» atklājis savu desmito «Kool» zīmola degvielas uzpildes staciju (DUS) – Jūrmalas šosejas A10 malā, informē uzņēmumā.

Tā ir līdz šim lielākā DUS ar septiņām degvielas uzpildes vietām, veikalu, kura platība sasniedz ap 200 kvadrātmetru, un āra terasi. Kopējās investīcijas DUS ierīkošanā sasniedz 1,3 miljonus eiro.

«Neraugoties uz apjomīgajiem Jūrmalas šosejas pārbūves remontdarbiem, vēl aktīvajā vasaras sezonā sākam piedāvāt Jūrmalas un Kurzemes virzienā braucošiem iedzīvotājiem, atpūtniekiem un darījumu cilvēkiem alternatīvu DUS pieredzi, kas atšķirsies no jau ierastām mazumtirdzniecības vietām. Arī pašam uzņēmumam «Kool Latvija» šī ir jauna pieredze, jo esam spēruši soli uz priekšu gan DUS izmēru ziņā, gan arī investējuši jaunos produktos un mūsdienīgos risinājumos, kas atbilst laikmeta prasībām. Piemēram, klienti varēs ērti iegādāties atvēsinātus lielos produktu iepakojumus, burtiski ieejot pašapkalpošanās ledusskapī, kur tie glabājas,» skaidro «KOOL Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KOOL Latvija uzsāk aktīvu darbību biznesa segmentā, piedāvājot uzņēmumiem iespēju optimizēt un kontrolēt degvielas izmaksas ar vienkāršu un caurspīdīgu degvielas cenu aprēķina modeli, informē uzņēmumā.

«KOOL Business» piedāvātā degvielas cenošanas modeļa pamatā ir caurspīdīguma princips, un tas atšķiras no tirgū ierastās pieejas, kas balstīta uz konkurentu cenām, tirgus pozīciju un apjoma atlaidēm.

Degvielas vairumtirdzniecības cenas ietekmēt nav iespējams, bet DUS uzcenojumu – var, jo to pamatā veido mazumtirgotāja izmaksas un nodokļi. Tieši šādu pieeju degvielas cenu noteikšanai izmanto Latvijas uzņēmums, piedāvājot saviem klientiem vienkāršu cenas formulu – Kool iepirkuma cena, kurai pievienoti 5 centi par litru degvielas. Līdz ar to «KOOL Business» cenu ietekmē vienīgi degvielas piegādes un iepirkuma cenas svārstības.

«Esam vietējais uzņēmums, tādēļ zinām, cik būtiski maziem un vidējiem uzņēmumiem Latvijā ir gudra resursu tērēšana – iespēja samazināt saimnieciskos izdevumus, tostarp uzņēmuma degvielas izmaksas ļauj ietaupīto investēt savu biznesa mērķu sasniegšanā, tādēļ man ir patiess gandarījums, ka ar savu cenu politiku varam atbalstīt vietējos uzņēmējus un nodrošināt, ka nauda paliek tepat Latvijā,» norāda «KOOL Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais uzņēmums «KOOL Latvija», kas šovasar atvēris desmito «KOOL» zīmola degvielas uzpildes staciju (DUS), piedāvā dzērienus un ēdienus iegādāties mobilo maksājumu lietotnē.

«Mobilly» lietotnē var iegādāties pieprasītākos «KOOL» produktus – kafiju un burgerus, kas pieejami siltumvitrīnās «KOOL» DUS. Savukārt jaunākajā «Jūrmalas šosejas» stacijā klienti ar «Mobilly» starpniecību var iegādāties arī zupu, saldējumu un auksto dzērienu. Neatkarīgi no atrašanās vietas klients lietotnē izvēlas degvielas uzpildes staciju, kas ir pa ceļam, piekrīt produkta iegādei un maksājums tiek veikts automātiski. Iegriežoties izvēlētajā DUS 24 stundu laikā, jānoskenē QR kods un jāpaņem gatavais produkts.

Uzņēmuma veiktie tirgus pētījumi liecina, ka viens no svarīgākajiem DUS apmeklējuma faktoriem ir rindu neesamība un īss gaidīšanas laiks, lai saņemtu pakalpojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 600 000 eiro, pašmāju degvielas tirgotājs KOOL izveidojis pirmo degvielas uzpildes staciju (DUS) Zemgalē, Jelgavā.

Kopumā šī ir jau devītā KOOL DUS Latvijā, ko vietējais uzņēmums atvēris divu gadu laikā kopš darbības uzsākšanas.

Jelgavas «Kool» DUS atrodas ģeogrāfiski izdevīgā vietā - tuvu pilsētas centram un A8 autoceļam jeb Jelgavas šosejai, kas savieno Rīgu ar Jelgavu un tālāk ar Lietuvas robežu.

Plānojot DUS viesu profilu un plūsmu, Jelgavas veikals ir izveidots plašāks. «Jelgava ir nacionālas nozīmes pilsēta un attīstības centrs, kas pilda valsts izaugsmes dzinējspēka funkciju. Pilsēta veido pievilcīgu dzīves un darba vidi iedzīvotājiem, rūpējas par kvalitatīvu infrastruktūru, kas nodrošina pilsētas sasaisti ar apkārtējām teritorijām un piesaista investīcijas un pakalpojumus. Tāpēc «Kool» DUS ienākšana Jelgavā ir ekonomiski pamatots un tālredzīgs solis. Jelgavas DUS izdevīgā ģeogrāfiskā novietojuma un attīstītās infrastruktūras dēļ varam ērti risināt loģistikas un administrēšanas jautājumus, lai nodrošinātu mūsu DUS tīkla pieredzi vēl lielākam autovadītāju skaitam. Jelgavas DUS ir nozīmīgs objekts uzņēmuma attīstībā,» pamato «KOOL Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot degvielas uzpildes staciju (DUS) un iepirkšanās veikalu tīklu, Latvijas uzņēmums Kool piektdien, 24.maijā atklāj jau astoto jauna koncepta DUS ar veikalu, kuras izveidē investēti 550 tūkstoši eiro, informē uzņēmumā.

Jaunatvērtā Piņķu DUS ir uzņēmuma pirmā stacija Daugavas kreisajā krastā un atrodas A5 autoceļa malā Liepājas virzienā.

«Mūsu zīmola un DUS tīkla unikalitāte slēpjas mūsu attieksmē pret to, ko mēs darām. Mēs rūpīgi meklējam un atlasām produktus un izejvielas, pierādot, ka arī ātrās ēdināšanas biznesā ir iespējams nodrošināt uz vietas gatavotus, īstus ēdienus gan no Latvijas ražotnēm un zemnieku saimniecībām, gan no pārbaudītiem starptautiskiem zīmoliem. Mēs zinām savu produktu izcelsmi, lepojamies ar īstu ēdienu un rūpējamies par to, lai nauda paliktu Latvijā. Turklāt mēs vēlamies būt pa ceļam ikvienam klientam, paplašinot savu tīklu pilsētās un uz galvenajām satiksmes asīm,» norāda «Kool Latvija» valdes loceklis Sandis Šteins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija 12.janvārī plāno atvērt pirmo pilna servisa DUS galvaspilsētā, Dzelzavas ielā 116, Db.lv norādīja SIA KOOL Latvija valdes loceklis Sandis Šteins.

Kopš zemes nomas līguma noslēgšanas projekts īstenots gada un trīs mēnešu laikā.

Vaicāts par atšķirībām no citām uzņēmuma DUS, viņš norādīja, ka veikals ir lielāks nekā Augšlīgatnes DUS, lai varētu uzņemt vairāk ātro uzkodu cienītājus. Degvielu (dīzeli, benzīnu, gāzi) varēs uzpildīt visu diennakti, maksājot ar karti, bet veikals naktī būs slēgts.

Atšķirsies arī pilona (cenu displejs) risinājums. Komentējot vietas izvēli, S. Šteins atzīmē šajā mirkrorajonā tas ir visērtākais izbraukšanas virziens no Rīgas (Dzelzavas un Ulbrokas ielu krustojums), tranzītceļš, līdz ar ko pa dienu plānots apkalpot korporatīvo klientu plūsmu. Attiecībā uz jauniem produktiem, tehnologi, piemēram, izstrādājuši KOOL desu ar 93% gaļas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Kool pievēršas arī uzņēmējiem, kuri māk skaitīt katru centu

Egons Mudulis, 12.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vietējais DUS tīkls pievēršas korporatīvajiem klientiem; jauni produkti arī ēdināšanas segmentā, to sarunā ar Dienas Biznesu norāda SIA Kool Latvija valdes loceklis un līdzīpašnieks Sandis Šteins.

«Nupat esam iegājuši korporatīvajā segmentā ar caurspīdīgu piedāvājumu, degvielas iepirkuma cenai pieliekot piecus centus, kurā iekļauts arī PVN, » uzsver S. Šteins. Uzņēmuma rīcībā paliek četri centi no katra pārdotā degvielas litra, un par to tiek uzturētas DUS, darbinieki, administrācija. Šis piedāvājums īpaši domāts mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, «kuri māk skaitīt katru centu».

Jautāts, kāds ir korporatīvo klientu īpatsvars, viņš norāda, ka parasti tirgū kopumā tas ir lielāks par pusi, bet Kool pagaidām vairāk nekā 90% klientu ir privātpersonas: «Ar korporatīvajiem klientiem – konkrētu piedāvājumu ‒ strādājam tikai otro nedēļu, un proporcija noteikti mainīsies.» Korporatīvā bāze ir būtiska, tostarp sezonalitātes dēļ. Piemēram, ja ir slikts laiks, korporatīvie klienti turpina braukt, bet privātie mēdz palikt mājās. Līdz ar to, lai klientu plūsma būtu līdzsvarota, «mums vajadzēja korporatīvo sektoru stiprināt».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Vietējie ērtas iepirkšanās veikali top arī Rīgā; rindā nākamās DUS

Vietējie ērtas iepirkšanās veikali top arī Rīgā; rindā nākamās DUS

To pirms veikala atklāšanas Kr. Barona ielā sarunā ar Dienas Biznesu norāda SIA Kool Latvija valdes loceklis Sandis Šteins. DB jau rakstījis, ka uzņēmums nākotnē vēlas izveidot 40 veikalu tīklu Latvijā, pirmo no tiem kopā ar DUS atklājot pērn rudenī Augšlīgatnē.

Vaicāts, kāpēc izvēlēta tieši šī vieta, S. Šteins saka, ka tikusi meklēta vieta centra rajonā, kur ir daudz gājēju un garām brauc sabiedriskais transports. Šādu salīdzinoši maza izmēra telpu (ap 60 m2) piedāvājums galvaspilsētas centrā gan nav visai liels.

Veikals iekārtots divu mēnešu laikā, un lielā mērā te replicēts tas pats kas Augšlīgatnē ar sēžamzonu un ātrās ēdināšanas galvenajiem aspektiem. Viņš ir gandarīts, ka Kool jau atpazīst pēc sākotnēji ieliktā akcenta – brieža gaļas burgeriem un fritētiem kartupeļiem, par ko īpaša interese ir vecākiem ar bērniem. Sortiments Rīgā nedaudz atšķirsies no pirmajā DUS esošā, un to zināmā mērā noteiks arī klientu ieteikumi. Taču sortimenta izvēlē viņam palīdz gan līdzšinējā pieredze (tostarp Statoil), gan tirgus pētījumi ārpus Latvijas par mazumtirdzniecības tendencēm nākotnē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Izziņoti balvas Gada investors 2018 nominanti

Zane Atlāce - Bistere, 28.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Privātā un Riska kapitāla asociācija (LVCA) un Latvijas Biznesa Eņģeļu Tīkls (LatBAN) ir izziņojuši balvas Gada investors 2018 nominantus.

Iniciatīvas ietvaros tiek godināti nozīmīgākie ieguldījumu darījumi Latvijā privātajā un juridiskajā sektorā. «Aizejošais gads riska kapitāla nozarei ir bijis veiksmīgs - to atspoguļo ne tikai darījumi, kas izvirzīti balvai Gada investors, bet plašais jaunpienācēju pulks riska kapitāla nozarē: ar Altum atbalstu reģistrēti 3 jauni riska kapitāla fondu pārvaldnieki un izveidoti 7 jauni riska kapitāla fondi. To rīcībā ir 105 milj. eiro investīcijām uzņēmumos ar strauju izaugsmes potenciālu. Tas ļauj prognozēt, ka 2019. gads būs ļoti aktīvs un ceru, ka sagaidīsim daudzus iepriekšējās paaudzes riska kapitāla fondu izauklētu uzņēmumu veiksmes stāstus,» prognozē LVCA valdes priekšsēdētājs Edgars Pīgoznis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Liek uz mēles smalkmaizīti

Linda Zalāne, speciāli DB, 05.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saldā vai sāļā maizīte ērtās iepirkšanās veikalos un DUS veido aizvien nozīmīgāku sortimenta daļu; to iegāde daudziem ir ik rīta rituāls.

Šī sortimenta daļa uzkodu segmentā ir uz palikšanu, un katrs no tirgotājiem izvēlas sev ērtāko veidu, kā ik rītu sagādāt pircējiem kārotās uzkodas. Izvēles iespējas ir vairākas, piemēram, iepirkt sasaldētu produkciju un to cept uz vietas, vai arī sameklēt tādu sadarbības partneri, kurš spēj nodrošināt svaigu maizīšu piegādi. Abos variantos ražotāju klāsts ir plašs gan no vietējo uzņēmumu pulka, gan ārvalstu, atzīst aptaujātie.

Narvesen kioskos smalkmaizītes veido vairāk nekā 50% no kopējā pārdoto uzkodu apjoma, un mārketinga vadītāja Ilze Dumceva akcentē, ka pieprasījums pēc smalkmaizītēm katru gadu aug strauji. Daļa smalkmaizīšu tiek ceptas uz vietas Narvesen, bet daļa tiek saņemtas jau gatavas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā lielākā degvielas mazumtirgotāja pozīcijā arī šogad pirmajā pusgadā bija "Neste Latvija", liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcīzes daļas informācija.

Lielākie degvielas mazumtirgotāji šogad pirmajā pusgadā bija "Neste Latvija", "Circle K Latvia", "Viada Baltija", "Virši-A", "East-West Transit", "Astarte-nafta", "Gotika auto", "Augstceltne", "Kool Latvija" un "Latvijas propāna gāze".

Savukārt pēc patēriņam nodotā naftas produktu (degvielas) apmēra šogad pirmajos sešos mēnešos lielākās kompānijas bija "Neste Latvija", "Circle K Latvia" un "Pirmas".

Lielākie komersanti pēc mazumtirdzniecībā realizētā degvielas apmēra 2020.gada pirmajos sešos mēnešos:

1. "Neste Latvija"

2. "Circle K Latvia"

3. "Viada Baltija"

4. "Virši-A",

5. "East-West Transit"

6. "Astarte-nafta"

7. "Gotika auto"

8. "Augstceltne"

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Līdzšinējais Deloitte partneris Roberts Stuģis pievienojas Callidus Capital

Zane Atlāce - Bistere, 21.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzšinējais Deloitte partneris Roberts Stuģis ir pievienojies korporatīvo finanšu un investīciju uzņēmumam Callidus Capital, kļūstot par tā partneri un valdes locekli.

«Pēc kapitāla piesaistes un konsultāciju atbalsta tādiem Latvijā strauji augošiem uzņēmumiem kā INDEXO un KOOL, kā arī virknes būtisku darījumu noslēgšanas, Callidus šobrīd raugās uz jauniem, ambicioziem biznesa projektiem un tāpēc augstu novērtējam Roberta pievienošanos mūsu vadības komandai. Šī ir mērķtiecīga izaugsme, kurai sekos mūsu aktīvas rīcības pieteikums jaunos tirgos un jaunos darījumos,» saka Valdis Siksnis, Callidus Capital partneris un dibinātājs.

Laikā no 2011. gada R. Stuģis ir bijis Deloitte Centrāleiropas revīzijas un konsultāciju partneris un viens no Deloitte Baltijas reģiona vadītājiem. Pirms tam R. Stuģis bija Parex bankas valdes loceklis un finanšu vadītājs, bet savas profesionālās gaitas uzsāka Arthur Andersen Rīgas un Londonas birojos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

NextCity mērķē mainīt lietu internetu, padarot to sociālu

Anda Asere, 25.01.2018

Pins un Urbana Smart Solutions investīciju vienošanās parakstīšanā piedalījās Pins īpašnieki Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks Ivans Ostans (Ivan Ostan) un Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool).

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pins un Urbana Smart Solutions ir parakstījuši investīciju vienošanos, lai radītu jaunu kompāniju NextCity

Urbana Smart Solutions un Pins vēlas izmantot savu pieredzi, kopējo komandu un kolektīvās investīcijas, lai padarītu NextCity par starptautisku līderi pilnībā integrētu viedo pilsētu risinājumu iniciatīvām. Lai lietu interneta pieredzi padarītu sociālu, tiks apvienota Urbana Smart Solutions pieredze lietu interneta gala risinājumu izstrādē un Pins pilnībā integrētās mobilo tehnoloģiju aplikācijas, ieskaitot kompānijas pārrobežu valūtu un viedo spēļošanas mehāniku.

Partneru mērķis ir padarīt NextCity par unikālu viedo pilsētu risinājumu, pārklājot trīs galvenās jomas – datu ieguvi, datu savienošanu un sasniegt masveida sabiedrības iesaisti. «Mūsu tīkla komunikācijas infrastruktūra, datu vadība un pielietošana, izmantojot sensoru datus, nodrošinās tehniskās iespējas iegūt un savienot datus pasaules vadošajās viedpilsētās. Mūsu savienības ilgtermiņa vīzija par pilnīgu integrāciju starp ierīcēm, programmatūru un lietotāja uztveri, radot pilnībā jaunu un iesaistošu pieredzi, ir iepriekš neredzēta,» norāda Ivans Ostans (Ivan Ostan), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks. Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka abas kompānijas kopā spēs piedāvāt pilsētām nākamā līmeņa viedumu. «Mēs esam lepni par šo sadarbību, kas mums ļaus spēlēt nozīmīgu lomu, lai pārvērstu viedās pilsētas par realitāti,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Saredz iespēju autoservisu digitalizācijā

Anda Asere, 13.03.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Redzot, ka auto īpašniekiem trūkst uzticības autoservisiem, "Repairo" izveido platformu, kas palīdz izvēlēties autoservisu un pieteikt remontu digitālā formā.

"Daudzi autoservisi joprojām ikdienā izmanto novecojušas metodes, lai pārvaldītu servisu un darbā ar klientiem. Tāpat bieži vien patērētājs neko nezina par blakus esošo remontdarbnīcu – nedz to, kā tur izskatās, nedz cenu politiku. Uzrunājam autoservisus, kuriem nav kauna parādīt savas telpas, pastāstīt par to, kā veidojas cena un kā tiek remontēta automašīna," teic Undis Neilands, "Repairo" līdzdibinātājs.

Platforma "Repairo.eu" darbojas kopš oktobra. "Jaunizveidotais produkts gūst atsaucību no autoservisiem un auto īpašniekiem. Šobrīd esam ļoti apmierināti ar iegūtajiem rezultātiem – rezultāti ir labāki, nekā bijām plānojuši, auto īpašnieki mājaslapu apmeklē regulāri un apjomi pieaug katru dienu," apgalvo U. Neilands.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā lielākā degvielas mazumtirgotāja pozīcijā arī šogad deviņos mēnešos bija "Neste Latvija", liecina Valsts ieņēmumu dienesta (VID) Akcīzes preču pārvaldes informācija.

Starp desmit Latvijas lielākajiem degvielas mazumtirgotājiem 2019.gada deviņos mēnešos bija arī "Circle K Latvia", "Viada Baltija", "Virši-A", "East-West Transit", "Astarte-nafta", "Augstceltne", "Gotika auto", "Latvijas propāna gāze" un "Ingrid A".

Savukārt pēc patēriņam nodotā naftas produktu (degvielas) apmēra šogad deviņos mēnešos lielākās kompānijas bija "Circle K Latvia", "Neste Latvija" un "Pirmas".

Lielākie komersanti pēc mazumtirdzniecībā realizētā degvielas apmēra 2019.gada deviņos mēnešos:

1. "Neste Latvija"

2. "Circle K Latvia"

3. "Viada Baltija"

4. "Virši-A",

5. "East-West Transit"

6. "Astarte-nafta"

7. "Augstceltne"

8. "Gotika auto"

9. "Latvijas propāna gāze".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

23. janvārī jau piekto reizi tiks pasniegti apbalvojumi "Gada investors" par 2019. gada Latvijas sekmīgākajām privāto investoru un uzņēmumu sektora investīcijām.

Uz balvu septiņās kategorijās šogad pretendē 18 investori, investoru apvienības un darījumu konsultanti.

"2019. gadā LatBAN biedri, privātie investori un investoru sindikāti kopumā 20 jaunuzņēmumos un projektos ieguldījuši vairāk nekā miljonu eiro. Paralēli privātajām investīcijām biznesa eņģeļi palīdzējuši vairāk nekā 80 uzņēmējiem ar biznesa vadības konsultācijām un mentoringu, lai noteiktu pareizo kursu ilgtermiņa attīstībai," stāsta Jānis Rancāns, LatBAN valdes priekšsēdētājs.

Uz balvu "Gada investīcija" privāto investoru sektorā par investīcijas apjomu un perspektīvāko nākotnes prognozi pretendē:

- Kārlis Babulis un Jānis Grīnbergs par investīciju 20 000 eiro apjomā uzņēmumā "Fertilizer Group". Investori ir palīdzējuši arī piesaistīt četru miljonu eiro kredītlīniju no ASV fonda "Exworks Capital Fund I".

Komentāri

Pievienot komentāru