Uzkodu vairumtirgotājs SIA Latvian Snacks aizvadīto gadu raksturo kā neapmierinošu, liecina dati Lursoft.
SIA Latvian Snacks apgrozījums sasniedzis 3,47 miljonus latu, kas salīdzinājumā ar 2011.gadu ir par 2,15% vairāk. Pārskata gadu vairumtirgotājs noslēdzis ar 909,7 tūkstošu latu zaudējumiem, kas ir gandrīz divreiz vairāk nekā 2011.gadā.
Uzņēmuma vadība norāda, ka pērn tirdzniecības apjomu pieaugums uzkodu tirgū, salīdzinot ar 2011.gadu, ir samazinājies par 2%. Sāļajām uzkodām tirdzniecības apjoms sarucis par 10%, savukārt saldajām palielinājies par 48%. Uzņēmuma vadība min, ka tirdzniecības apjomu izmaiņas skaidrojamas ar konkurentu aktivitātēm un tirgus situācijas izmaiņām.
SIA Latvian Snacks, neskatoties uz tirgus daļas samazinājumu par 3,6%, aizvadītajā gadā saglabājis otro vietu Latvijas sāļo uzkodu tirgū.
Uzņēmuma turpmākās attīstības mērķis ir saglabāt augstu vietu sāļo uzkodu tirgū, kā arī attīstīt bezalkoholisko dzērienu tirdzniecību Latvijas teritorijā. Tāpat arī iecerēts turpināt sakārtot pārdošanas struktūru atbilstoši tirgus dinamikai, optimizēt izmaksas un panākt uzņēmuma turpmāko darbību ar peļņu.
SIA Latvian Snacks darbojas jau kopš 1995.gada, uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir igauņu PepsiCo Eesti.