Animators Mārcis Miķelsons (Cube- Media) un tekstu autors Raimonds Platacis (DDB Latvija ) un Young Lions konkursā interaktīvajā kategorijā Kannās iegūst bronzu.
Pirmo reizi vēsturē Latvijas jauniešu komanda iegūst tik augstu novērtējumu vienā no pasaulē nozīmīgākajiem reklāmas festivāliem Kannu Lauvas. Šogad Latvijai bija iespēja nosūtīt savu jauno radošo talantu komandu uz Kannu Lauvu reklāmas festivāla ietvaros notiekošo Young Lions konkursu, lai tā startētu interneta kategorijā, Db.lv informē Ilona Šnikvalde, Latvijas Reklāmas asociācija (LRA) biroja vadītāja.
LRA Latvijā izsludināja Jauno Radošo Talantu konkursu, lai atrastu labāko komandu, kura varētu pārstāvēt Latviju Kannās. LRA kopā ar Ādažu Čipsiem, Draugiem.lv un TV6 rīkoja Latvijas atlases konkursu interneta kategorijā par Latvijā aktuālu tēmu Domā kā ēd.
Konkursa mērķis bija atrast 2 cilvēku komandu vecumā līdz 28 gadiem, kura sastāv no copywriter un web dizainera un kura varētu veidot interneta reklāmu Jauno Lauvu konkursā Kannās. Lai sevi pierādītu jauniešiem bija jāiesūta Latvijai veidota sociāla rakstura interneta reklāma bērniem vecumā no 7 līdz 14 gadiem par tēmu Domā kā ēd.
Latvijas konkursā piedalījās 8 komandas un kā veiksmīgākā tika atzīta komanda, kuras satāvā bija animators Mārcis Miķelsons (no Cube-Media) un tekstu autors Raimonds Platacis (no DDB Latvija). Darbus vērtēja LRA padome un konkursa atbalstītāju pārstāvji no Ādažu Čipsiem un Draugiem.lv. Izvēle nebija viegla un konkurss notika divās kārtās.
Kannās komandām tika dotas 28 stundas, kuru laikā bija jāizdomā koncepts un interaktīva reklāma Unicef Tap projektam, kurš vāc naudu bērnu apgādei ar dzeramo ūdeni jaunattīstības valstīs. Latvijas komanda ieguva bronzas godalgu starp 28 valstu komandām!
Zelta godalgu saņēma Brazīlija, sudrabu — Koreja.
“Latvijas Young Lions komandas izcīnītā bronza ir labs notikums visai Latvijas reklāmas industrijai. Raimonds un Mārcis pasākumam piegāja ļoti mērķtiecīgi – gatavojās iepriekš, izpētīja iepriekšējo gadu darbus un pareizi, noskaņojās cīņai. Viņiem izdevās nonākt pie pietiekami vienkāršas, tomēr spēcīgas idejas, kura tika tehniski labi uztaisīta. Esmu ļoti priecīgs par viņu panākumu,” norāda Andris Blaka, Latvijas Reklāmas Asociācijas prezidents.
Konkursa uzvarētāju darbu Latvijā - interneta reklāmu par tēmu Domā, kā ēd varēs redzēt jau pavisam drīz, kampaņa notiks no augusta beigām līdz septembra vidum un kā galvenais medijs būs portāls draugiem.lv. Ar šo reklāmu rīkotāji vēlas pievērsties Latvijā aktuālai problēmai – par veselīgu dzīvesveidu bērniem.