Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašlaik LIDO lojalitātes programma ir izstrādes stadijā, biznesa portālam db.lv pavēstīja ēdināšanas uzņēmuma AS LIDO Mārketinga vadītāja Viktorija Gulbe.

Patlaban LIDO lojalitātes projekts Drauga karte ieviests testēšanas režīmā - izsniegto karšu skaits ir ierobežots un pašreiz tām vēl nav iespējams pieteikties, informē uzņēmumā. «Esošā LIDO Drauga karte ir pilotprojekts, un tai ir ļoti ierobežota tirāža,» informē V. Gulbe.

Plašāku informāciju uzņēmums sola sniegt tad, kad lojalitātes programma būs izstrādāta līdz galam.

Pašreizējā - pilotprogrammas - Drauga karte paredz, ka lietotājs saņem 10% atlaidi ēdieniem visos LIDO restorānos, 5% atlaidi pirkumiem LIDO veikalos.