Ražošana

Lopbarības ražotājs Vilomix Baltic pērn saglabājis vairāk nekā viena miljona eiro peļņu

LETA, 23.08.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tukuma novada lopbarības ražošanas uzņēmums SIA Vilomix Baltic pagājušajā gadā strādāja ar 11,73 miljonu eiro apgrozījumu salīdzinājumā ar 12,32 miljoniem eiro iepriekšējā gadā, liecina Firmas.lv dati.

Uzņēmuma peļņa bija 1,112 miljoni eiro salīdzinājumā ar 1,114 miljoniem eiro 2014.gadā.

Kā norādīts vadības ziņojumā, uzņēmuma darbības profils joprojām ir minerālbarības maisījumu izstrāde, ražošana un pārdošana lopkopības nozares uzņēmumiem un zemnieku saimniecībām. Apmēram 20% produkcijas tiek realizēts vietējā tirgū, pārējais - eksportēts uz Lietuvu, Igauniju, Somiju, Zviedriju, Krieviju un Norvēģiju.

Tāpat ziņojumā norādīts, ka pērn uzņēmums saskāries ar noieta risku piensaimniecības nozarē, tomēr to izdevies līdzsvarot ar jauniem sadarbības projektiem cūkkopībā, tāpat tika attīstīti pakalpojumi maisījumu ražošanā pēc individuāla pasūtījuma.

Vilomix Baltic (līdz 2014.gadam - Baltic Feed) reģistrēts 1994.gadā Tukuma novada Tumes pagasta Bērziņos, uzņēmuma pamatkapitāls ir 1 026 447 eiro, nodarbināto skaits pērn - 29 darbinieki.

Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Dānijas kompānija Vilomix Holding, kas darbojas minerālvielu un vitamīnu papildbarību sektorā vairāk nekā 25 valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti piecās kategorijās nominētie 57 uzņēmumi "Eksporta un inovācijas balvai 2022", informē pasākuma organizatori Latvijas Investīciju un attīstības aģentūrā (LIAA).

Kā norāda LIAA, atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šoreiz uzņēmumu nominācijas tika izvirzītas, izvērtējot Centrālās statistikas pārvaldes informāciju. Tika vērtēti dati par uzņēmumu eksportu, radīto pievienoto vērtību, rentabilitāti un nodarbināto skaitu.

Tāpat žūrija, uzklausot uzņēmumu prezentācijas, iepazinās ar uzņēmumu attīstības plāniem, ieguldījumiem cilvēkkapitālā, ilgtspējīgas izaugsmes nodrošināšanā, sadarbībā ar zinātniski pētnieciskajām iestādēm. Atsevišķi tika vērtēti arī uzņēmumu panākumi mārketingā savu produktu virzībai ārvalstu tirgos.

Kopumā konkursā izvirzītas piecas kategorijas "Eksporta jaunpienācējs", "Eksporta līderis", "Eksporta čempions", "Inovācijas čempions" un "Eksportspējīgākais jaunais tūrisma produkts". Konkursa nominantus noteica žūrija, kurā piedalījās finanšu institūciju, uzņēmēju organizāciju, Ekonomikas ministrijas, LIAA un plašsaziņas līdzekļu deleģētie pārstāvji.

Komentāri

Pievienot komentāru