Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ietekmīgais Ņujorkas dizaina žurnāls "ELLE Decor" janvāra/februāra izdevumu ir veltījis tēmai "Pasaules sievietes dizainā" (International Women of Design), iekļaujot "Mammalampa" zīmola izveidotāju un SIA "Mammastudio" radošo direktori Ievu Kalēju starp 100 pasaules vadošajām dizainerēm.

"ELLE Decor" šajā izdevumā izcēlis stāvlampu no "Mammalampa" kolekcijas "The Queen", kuru raksturo kontrasta spēle ar materiāliem. Dizaina objektā sastopas metāla pati nabadzīgākā manifestācija - rūsa - ar pašu dārgāko metālu - zeltu.

Izmantoto materiālu kombinācija ne tikai izceļ viens otru, bet arī nojauc stereotipu robežu starp vērtīgo un bezvērtīgo, mainot attieksmi un izpratni gan par dizainu, gan ražošanu.

"Žurnāla galvenais redaktors Vitnijs Robinsons (Whitney Robinson) bieži tiek minēts kā viens no ietekmīgākām nozares personām ASV. Tāpēc īpašs prieks, ka viņš savā "Instagram" kontā @whowhatwhit, piesakot žurnāla jauno numuru, pievienojis atsauci uz "Mammalampa".

Ņujorka ir dizaina epicentrs un nokļūt šajā dizaina apritē, visticamāk, ir katra dizainera sapnis. Fakts, ka "Mammalampu" pamanījis tāds ietekmīgs nozares medijs kā "ELLE Decor" ir gan apliecinājums mūsu dizaina aktualitātei, gan mērķtiecīgas sadarbības rezultāts ar partneri, kas pārstāv mūs Ņujorkā un Losandželosā un izcili pārzina šo vidi, klientus un tendences," DB atzīst I. Kalēja.

10 gadu garumā "Mammalampa" produkti ir iekarojuši savu vietu uz dizaina pasaules skatuves - aptuveni 90% "Mammalampa" dizaina priekšmetu tiek eksportēti partneriem vairāk kā 20 valstīs, kur tie tiek iekļauti nozīmīgos interjera projektos līdzās pasaules vadošajiem dizaina zīmoliem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Žurnāla Dienas Bizness izdevums #13

DB, 31.03.2020

Dalies ar šo rakstu

Krīze var skart jebkuru organizāciju, bet par spēju to pārvaldīt liecina tas, cik labi organizācija ir sagatavojusies. Jau šobrīd ir skaidrs, ka šā gada lielākās krīzes būs saistītas ar koronavīrusa izraisītajām sekām.

Saistībā ar koronavīrusa Covid-19 izplatību un ārkārtas situācijas izziņošanu Latvijā, mazumtirdzniecības veikalu tīklos tika novērots liels pircēju pieprasījums pēc ilgtermiņa uzglabāšanas produktiem. Veikali šo pieprasījumu spēja nodrošināt un ažiotāža novērsta.

Tikmēr ārkārtējā stāvokļa izsludināšana Latvijā ir radījusi neparedzētus apstākļus darba tirgū kā darba devējiem, tā darba ņēmējiem un arī dažādu pakalpojumu sniedzējiem, tādēļ advokāti steidz atbildēt uz jautājumiem par nepārvaramas varas apstākļu iestāšanos.

Lasi žurnāla "Dienas Bizness" 31. marta numurā:

  • viedokļi - "Latvijas Dzelzceļš" no devēja kļūst par prasītāju
  • aktuāli - force majeure apstākļi Covid-19 laikā
  • finanses - turpinās apkarot noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizāciju
  • tēma - krīžu cena, riski un iespējas
  • tabakas nozare grūtos laikus pārdzīvo labi
  • pasākumu organizēšana - Baltijas sporta samitu iesildīs tiešsaistē
  • parādu piedziņā jāmeklē kompromiss
  • pārtikas ražotāji iztur pircēju ažiotāžu un paradumu maiņu
  • lauksaimniecība - Strausu ferma "Nornieki" tiecas uz izcilību
  • intervija - Lauris Leitis, "Cafè Osiris" vadītājs
  • dizains - "mammalampa" iekarojusi savu vietu uz pasaules dizaina skatuves
  • auto - par degvielas veidu izšķiras politiķi
  • brīvdienu ceļvedis - Iveta Vanaga, SIA "A-Sono" un zīmola "FaceLatvia" līdzīpašniece, Rīgas gide

Komentāri

Pievienot komentāru