Tirdzniecība un pakalpojumi

Pakmarkas audzē gan peļņu, gan apgrozījumu

Žanete Hāka, 20.04.2015

Jaunākais izdevums

SIA Pakmarkas neto apgrozījums pērn, salīdzinot ar iepriekšējo pārskata gadu, pieauga par 18,8% un sasniedza 4,404 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas sasniedza 344,431 tūkstoti eiro, kas ir par 45% vairāk nekā 2013. gadā. Arī uzņēmuma rentabilitātes rādītājs pieauga līdz 30,67.

Kopējie Lietuvā reģistrētās AS Pakmarkas un Viktoram Grigorjevam piederošā Pakmarkas veiktie nodokļu maksājumi Latvijas kopbudžeta 2014. gadā sasniedza 1,114 miljonus eiro, liecina Lursoft pieejamā informācija.

Pakmarkas pamatdarbības veids ir iepakošanas iekārtu, materiālu un etiķešu vairumtirdzniecība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar PakMarkas direktoru Viktoru Grigorjevu

Lelde Petrāne, 10.07.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild iepakošanas un marķēšanas risinājumu piedāvātājas SIA PakMarkas direktors Viktors Grigorjevs. Svarīgākais notikums SIA PakMarkas šogad ir uzņēmuma 20 gadu jubileja. Latvijā uzņēmums darbojas no 1995. gada. «Otrs svarīgākais fakts ir apgrozījuma rādītājs, ko sasniedzām pagājušajā gadā - 4,4 miljoni eiro, kas uzņēmumam, kurā strādā tikai 30 darbinieki, ir labs rādītājs. Šajā uzņēmumā strādāju jau gandrīz 14 gadus un esmu patiesi lepns par to,» norāda V. Grigorjevs.

Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

PakMarkas izjūt negatīvo situāciju Krievijas tirgū

Lelde Petrāne, 06.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepakošanas un marķēšanas risinājumu uzņēmuma SIA PakMarkas apgrozījums šā gada pirmajos deviņos mēnešos veido 2,7 miljonus eiro, 2014. gadā tas bija 2,9 miljoni tā paša termiņa ietvaros. Uzņēmuma vadītājs Viktors Grigorjevs šo kritumu skaidro ar ekonomisko situāciju, ar ko saskaras sadarbības partneri attiecībā uz Krievijas tirgu.

SIA PakMarkas lielāko daļu savu pakalpojumu sniedz ēdināšanas, kosmētikas un kokapstrādes nozarēm.

SIA PakMarkas 2015. gada pirmajos deviņos mēnešos palielinājis apvelkošo etiķešu tirdzniecību par 14 %, salīdzinot ar iepriekšējā gada deviņiem mēnešiem. Piedziņas un automatizācijas daļu pārdošanas rādītāji ir palielinājušies par 12%.

Latvijā iepakošanas un marķēšanas risinājumu uzņēmums darbojas no 1995.gada.

Komentāri

Pievienot komentāru