Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc divu gadu pārtraukuma šopavasar atkal notiks Latvijā un arī Eiropā lielākais bērnu un jauniešu festivāls “Zelta Zivtiņas Čempionāts”.

22. martā, Čempionāts savu 16. sezonu atklāj ar moto “Ko nevar viens, var visa klase!”, aicinot skolēnus aizdomāties par to, cik nozīmīgi ir iestāties par Latvijai un pasaulei svarīgiem jautājumiem – sākot no zaļā dzīvesveida un dabas aizsardzības, beidzot ar dzimumu līdztiesību un aktīvu līdzdalību dažādos sabiedriskajos un politiskajos procesos, lai veidotu ilgtspējīgu sabiedrību.

“Pandēmijas dēļ pēdējie divi “Zelta Zivtiņas Čempionāti” norisinājās savādākā formātā, liekot uzsvaru uz ģimeņu stiprināšanu un vienotību. Šogad ar prieku atgriežamies pie Čempionāta, kādu to ir iepazinuši vairāk nekā viens miljons skolēnu, skolotāju, vecāku, atbalstītāju un organizatoru čempionāta iepriekšējos piecpadsmit norises gados. “Zelta Zivtiņas Čempionāts” ir “Tele2” vērienīgākā un ilggadējākā sociālā iniciatīva, kas ir lieliska platforma, kurā bērniem un jauniešiem parādīt, cik svarīga ir vienota un saliedēta komanda, cik būtiski ir veicināt un attīstīt līderu prasmes, kā arī stiprināt tās vērtības, kas svarīgas demokrātiskai un ilgtspējīgai sabiedrībai. Iedrošināt jauniešus domāt un iestāties par šīm vērtībām un apzināties spēcīgas, vienotas komandas lomu ir īpaši būtiski pašreizējos apstākļos,” saka “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs.

“Zelta Zivtiņas Čempionāts” ir paredzēts klašu komandām no 5. līdz 12. klasei, un šogad tas norisināsies trīs posmos – Pieteikšanās, Pusfinālā un Finālā. Pieteikšanās posms sākas šodien, 22. martā, un, lai tajā piedalītos, skolēniem ir jāreģistrē sava klase www.zzcempionats.lv un jāizpilda mājasdarbs līdz 4. aprīlim plkst. 23.59. Šogad mājasdarbs būs klasēm atrast, kas ir klases kolektīva īpašā lieta un vērtība, par kuru viņi ir gatavi iestāties un pielikt pūles, lai to realizētu. Mājasdarbu veiksmīgi izpildījušās klases turpinās dalību digitālā Pusfinālā, kurā, paveicot dažādus uzdevumus, krās punktus, lai nokļūtu klātienes Fināla sacensībās.

Šogad pirmo reizi “Zelta Zivtiņas Čempionāta” Fināls noritēs citādāk, jo tā organizētāji ir ņēmuši vērā Covid-19 situāciju, parūpējoties par pēc iespējas veselībai drošāku veidu, kā bērniem un jauniešiem sarūpēt aizraujošas sacīkstes klātienē. Fināls norisināsies trīs nedēļu garumā no 9. līdz 27. maijam, Siguldā Svētku laukumā sadarbībā ar Siguldas novada pašvaldības domi uzbūvējot unikālu “Zelta Zivtiņas Čempionāta” pilsētiņu. Finālā pulcēsies ap 3600 skolēnu jeb 120 spēcīgākās un radošākās klases no visas Latvijas, un sacensības norisināsies starp komandām 5.-6. klašu, 7.-9. un 10.-12. klašu grupā. Katra finālā iekļuvusī klase Siguldā ieradīsies iepriekš noteiktā laikā, lai pierādītu klases vienotību un vērtību izpratni, risinot dažādus uzdevumus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators “Tele2” informē, ka saskaņā ar “NielsenIQ” mazumtirdzniecības mērījumu indeksa datiem pēdējā gada laikā mobilo sakaru priekšapmaksas karšu kopējais tirgus Latvijā pēdējā gada laikā ir krities par 7,5%, vērtējot kopējo pārdoto priekšapmaksu karšu skaitu.

Būtiskākā ietekme uz šo segmentu ir Covid-19 izraisītajai pandēmijai, kas spēcīgi ietekmējusi tūrisma industriju un iedzīvotāju paradumus. Tieši tūristi iepriekš bija tie, kuri aktīvi izmantoja priekšapmaksas kartes, viesojoties Latvijā.

Pārliecinoši lielākā priekšapmaksas tirgus daļa saskaņā ar “NielsenIQ” datiem ir “Zelta Zivtiņa” zīmolam – 63,4%. Turklāt “Zelta Zivtiņa” zīmols, kas pieder mobilo sakaru uzņēmumam “Tele2”, ir vienīgais, kas spējis palielināt savu tirgus daļu priekšapmaksas karšu starta komplektu segmentā par 4,7% pēdējo 12 mēnešu laikā.

“Jau vairākus gadus ir vērojams, ka priekšapmaksas karšu tirgus stagnē. Raugoties ilgtermiņā, galvenais iemesls ir iedzīvotāju paradumu maiņa, kā arī mobilo sakaru lomas pieaugums cilvēku ikdienā. Proti, šobrīd cilvēki pamatā izvēlas lietot mobilos sakarus pēcapmaksā, kas ļauj veikt zvanus un lietot mobilo internetu atbilstoši izvēlētajam plānam, nesatraucoties par kartes termiņa vai limita beigām,” stāsta “Tele2” komercdirektors Raivo Rosts.

Komentāri

Pievienot komentāru