Latvijas iedzīvotāji visaktīvāk internetā iepērkas trešdienās ap plkst.13, liecina reklāmas un mediju aģentūras Infinitum 8 un pētījumu kompānijas TNS veiktā pētījuma E-komercijas patērētāju uzvedības modelis Latvijā 2014 rezultāti.
Kā rāda pētījuma rezultāti, aplūkojot internetā veikto pirkumu īpatsvaru pa nedēļas dienām, laikā no pirmdienas līdz ceturtdienai tiek veikti 69% pirkumu, vislielāko intensitāti sasniedzot trešdienās, kad tiek veikti apmēram 18% no nedēļā izdarītajiem pirkumiem.
Salīdzinoši piektdienās internetā tiek veikti 13% pirkumu, bet sestdienās - tikai 8% no nedēļas laikā veiktajiem pirkumiem internetā.
Tikmēr pētījuma dati par veikto pirkumu īpatsvaru diennakts stundās rāda, ka izdarīto pirkumu skaits sāk augt sākot no plkst.7 rītā līdz plkst.13, sasniedzot maksimālo vērtību - 7,5% no dienas laikā veiktajiem pirkumiem.
Līdz darba dienas beigām veikto pirkumu īpatsvars nokrītas līdz 5%, bet atkal pieaug vakara stundās, kad cilvēki atgriezušies mājās veic 6,5% pirkumu.
Pētījums veikts visa 2014.gada garumā, lietojot Google Analytics tīkla analīzes rīku, un tajā piedalījās vairāk nekā 12 Latvijas lielākie e-komercijas pakalpojumu sniedzēji.