"Luminor Bank" piešķīrusi viena miljona eiro finansējumu Latvijā dibinātajam digitālā mārketinga uzņēmumam "Adaptive Media", informēja bankā.
Finansējums tiks izmantots kā kredītlīnija, lai uzlabotu uzņēmuma finansējuma struktūru un efektivitāti.
"Adaptive Media" palīdz patērētājiem visā pasaulē izvēlēties atbilstošākos pirkumus dažādās produktu kategorijās. Uzņēmuma nozīmīgākie stratēģiskie partneri ir "Google", "Microsoft" un "Amazon".
"Adaptive Media" izmanto meklētājprogrammas, piemēram, "Google" un "Bing", lai reklamētu klientu vietnes, iepriekš maksājot šīm platformām par reklāmu izvietojumiem, kas tiek rādīti meklēšanas rezultātu augšdaļā.
"Adaptive Media" valdes loceklis Nauris Skride norāda, ka reklāmas industrijā izmaksas ir tūlītējas, savukārt partneru norēķini parasti notiek ar ievērojamu nobīdi, kas liek uzņēmumam ieguldīt vairāk pašu līdzekļu, īpaši iepirkšanās sezonās, piemēram, Ziemassvētkos, Melnajā piektdienā un citos nozīmīgos pārdošanas pasākumos, kad meklējumu skaits palielinās un reklāmas izmaksas ievērojami pieaug.
Tāpēc bankas atbalsts "Adaptive Media" darbībai ļauj uzlabot finanšu struktūru un efektivitāti, lai varētu koncentrēties uz tālāku izaugsmi, pauž Skride.
Lielākie uzņēmuma darbības tirgi ir Itālija, Nīderlande, Francija, Polija, Meksika, Brazīlija. Uzņēmums darbojas vairāk nekā 20 valstīs.
"Adaptive Media" 2024.gadā strādāja ar 5,717 miljonu eiro apgrozījumu un guva 1,088 miljonu eiro peļņu.