Pircējiem svarīga preces seja 

Saldumu zīmola SIA Taste Caps! apgrozījums gadu no gada aug par 20% un pērn sasniedza 120 tūkstošus eiro apgrozījumu

Anda Asere, 2017. gada 13. aprīlis plkst. 8:56

Uzņēmums arī nedaudz eksportē – aptuveni 10%. Nākotnes plānos ietilpst paplašināšanās, piemēram, iegādājoties konfekšu glazēšanas iekārtu, palielinot kapacitāti. Roku darbs saglabāsies, bet tas kļūs nedaudz ātrāks. «Mūsu lielais klupšanas akmens eksportā ir cena. Cilvēku darbs vienmēr ir krietni dārgāks. Ja gribam kaut ko eksportēt, mums jādomā, kur un kā varam samazināt cenas, saglabājot mūsu konfektēm raksturīgākās īpašības. Veiksmīgā apjomu palielināšanas gadījumā varam modernizēt ražošanu,» saka Ilze Garanča, SIA Taste Caps! īpašniece.

Pērn gada nogalē uzņēmums nozīmīgi mainīja iepakojumu. «Agrāk iepakojums bija sirsnīgāks un vienkāršāks, bet šobrīd tam ir jauna elegance un tas ir labāk pamanāms lielveikalos. Sapratām, ka tāds iepakojums, kāds mums bija, veikalu plauktos bija nemanāms. Tas derēja mazo veikaliņu koncepcijai, bet, kad jāuzrunā klients divās sekundēs, ejot garām plauktam, šis iepakojums bija par mierīgu. Tikai nomainot iepakojumu, pārdošanas rezultāti Stockmann ir pieauguši vairāk nekā desmit reizes. Ar to mēs uzreiz tirgotājam kļūstam interesantāki, viņi ir ar mieru ņemt plašāku sortimentu un esam uzsākuši sarunas arī ar Igaunijas un Somijas veikaliem,» atzīst I. Garanča.

Lieldienām SIA Taste Caps! korporatīvajiem klientiem uzņēmums sagatavojis krāsainas trifeles. «Līdz ar to, ka strādājam korporatīvo klientu segmentā, mums jābūt radošiem, jāspēj izdomāt kaut ko jaunu, kas ir ne vien garšīgs, bet arī interesants,» saka I. Garanča. Šajos produktos uzņēmums izmanto dabīgas šokolādes krāsas. Piemēram, zaļā iegūta no zaļajiem augiem, bet sarkanā no bietēm. «Izmantojam speciālās dabīgās šokolādes krāsas. Tāpēc mums nav zilās krāsas, jo to nevar panākt dabīgā ceļā. Tādējādi saglabājam dabiskuma koncepciju,» viņa teic.

Šobrīd SIA Taste Caps! tirdzniecība veikalos veido 30% no apgrozījuma, pārējais ir korporatīvie klienti. «Mums vēl ir, kur augt veikalos. Tāpēc liels akcents uz iepakojumu. Taču mums ļoti patīk darbs ar korporatīvajiem klientiem. Tas ir ļoti interesants un varam realizēt jaunumus krietni ātrāk, nekā lielveikalos, kur pārdošanas cikls ir lēns,» saka I. Garanča.


 

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2017. gada 14. februāris plkst. 6:45

Šā brīža tendences preču biržās ierindas patērētājam-saldumu mīļotājam ir pozitīvas,...

2015. gada 16. janvāris plkst. 8:02

Šoreiz portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ieskatīties, šokolādes trifeļu...

2014. gada 24. septembris plkst. 9:41

Saistībā ar klimata izmaiņām, kā arī Āfrikas valstu vadību centieniem pārdalīt tirgu...

2014. gada 01. augusts plkst. 13:12

Uzņēmums Premium chocolate Ltd nesen paziņoja par jauna šokolādes zīmola - NelleUlla...

2014. gada 31. marts plkst. 12:24

Latvijas saldumu ražotājs Laima ar atsevišķu stendu piedalās Ķīnā, Čendu pilsētā, notiekošā...

Nepalaid garām

«Es vēlos strādāt nozarēs, kur nav tādas regulācijas, nav tādas valsts iejaukšanās...

Vēstniecība, pārstāvniecība, savrupnams, kultūras un darījumu centrs, muzejs, izstāžu telpa,...

Eksports ir viens no galvenajiem valsts attīstības virzītājspēkiem, un uzņēmumiem tas ir svarīgs solis...

Āgenskalns pēdējo gadu laikā ir kļuvis par arvien pieprasītāku vietu dzīvošanai, nereti...

Viens no jaunākajiem nozares uzņēmumiem Liepājā ir SIA Sikksi, kas Latvijas kontekstā...

Bijušais NATO ģenerālsekretārs Anderss Fogs Rasmusens izglābj PNB Banku (bijušo Norvik Banku),...

No šīs sadaļas
2017. gada 06. aprīlis plkst. 12:05

Studijas biznesā aizved pie māla trauku radīšanas, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness. ...

2017. gada 05. aprīlis plkst. 8:22

Diplomēti farmaceiti Alisa Kazarina un Jaroslavs Matvejevs savu vaļasprieku – krēmu izgatavošanu...

2017. gada 04. aprīlis plkst. 8:14

Kafijas tirdzniecības vietas veidotāja – SIA Save My Day – vēlas mainīt...

2017. gada 03. aprīlis plkst. 12:22

Neskatoties uz mēreno ekonomikas izaugsmi un politiskajām neskaidrībām Eiropā, ģimenes uzņēmumi...

2017. gada 03. aprīlis plkst. 7:36

Zīmola Daba Design gravētie pulksteņi, vāzes un citi dizaina priekšmeti ceļo uz...

2017. gada 30. marts plkst. 9:25

Pēc vairāk nekā 20 gadu darba klientu servisa un pārdošanas jomā Inese...

2017. gada 29. marts plkst. 8:09

Redzot, ka ar jauniešiem personālatlasē jāstrādā pavisam citādi nekā ar vecāka gadagājuma...

2017. gada 28. marts plkst. 8:13

Restorāniem Fazenda bazārs septiņus gadus izdevies saglabāt mājīgumu un demokrātiskumu, iestrādāties...

2017. gada 27. marts plkst. 9:01

Atzīmējot 25 gadus kopš cepuru biznesa sākšanas, zīmolam Happy Hats Rīgas centrā...

2017. gada 24. marts plkst. 11:03

Lielā pircēju pieprasījuma rezultātā eklērnīca Raunas dārzs meklē gan jaunas ražošanas...