Alus patērētāji ASV ir iesnieguši prasību tiesā par pieciem miljoniem ASV dolāru, apsūdzot ražotāju Anheuser-Busch nepatiesas informācijas sniegšanā, ziņo BBC.
Patērētāji šādas prasības iesnieguši Pensilvānijā, Kalifornijā un citos štatos. Tajās apgalvots, ka etiķetēs tiek melots par patieso alkohola saturu alū.
Skandālā iesaistīti 10 Anheuser-Busch alus zīmoli, ieskaitot Budweiser un Michelob.
Savukārt pats ražotājs Anheuser-Busch InBev šos apgalvojumus nodēvējis par pilnīgi nepatiesiem un akcentējis, ka tā ražotais alus «pilnībā atbilst marķēšanas likumiem».
Interesanti, ka tiesas prāvu pamatā ir informācija, kas iegūta no alus darītāja bijušajiem darbiniekiem. Saskaņā ar viņu sniegto informāciju alus darītājs ražošanas procesa noslēgumā produkcijai pievieno papildus ūdeni, kā rezultātā alkohola saturs ir ievērojami zemāks nekā norādīts uz etiķetes.
Šāda prakse esot sākusies, kad amerikāņu Anheuser-Busch apvienojās ar Beļģijas-Brazīlijas InBev 2008.gadā, lai veidotu pasaulē lielāko alkohola ražotāju.





























