Latvijas uzņēmums L. J. Linen, sākot ar 2025. gada 1. oktobri, visos tirgos tas darbosies ar vienotu Lionpro zīmolu, apvienojot vēsturisko Linen nosaukumu ar starptautiski atpazīstamo Lionpro.
Šī apvienošanās iezīmē jaunu posmu uzņēmuma attīstībā un nostiprina tā pozīcijas kā vienam no uzticamākajiem dzīvnieku barības sastāvdaļu piegādātājiem vairāk nekā 50 valstīs visā pasaulē. Lēmums apvienot zīmolus pieņemts tieši šobrīd, jo uzņēmums ir sasniedzis starptautisku mērogu, kur vienots zīmols nodrošina konsekventāku komunikāciju, arvien efektīvāku resursu izmantošanu un lielāku ietekmi tirgū. Ar šo soli kompānija veido vienotu identitāti, kas apvieno Eiropas pieredzi ar Āfrikas, Āzijas un Latīņamerikas tirgu spēku un potenciālu.
Vēsturiski nosaukums Linen simbolizēja uzņēmuma saknes Latvijā, taču jau vairāk nekā 30 gadus uzņēmuma kodols ir dzīvnieku barības sastāvdaļu tirdzniecība. Lionpro daudz precīzāk un spēcīgāk atspoguļo darbības jomu, globālās ambīcijas un izaugsmes mērķus. Vienots zīmols nozīmē mērķtiecīgu komunikāciju ar klientiem, partneriem un investoriem, vienkāršākus procesus, lielāku caurspīdību un vēl spēcīgāku reputāciju pasaules tirgos. Tas ļaus apvienot resursus un kompetences, stiprināt tirgus pozīcijas, nodrošināt klientiem vienotus kvalitātes standartus un finanšu efektivitāti, kā arī atbalstīt stratēģisku attīstību nākotnē. Pakalpojumu klāsts un līgumu saistības paliks nemainīgas – visi spēkā esošie nosacījumi paliek spēkā, un sadarbības partneriem nav nepieciešamas papildu darbības.
Jānis Kuļikovskis, Lionpro Group un L. J. Linen valdes priekšsēdētājs: “Linen vārds mums vienmēr būs cieņā kā mūsu vēsturiskās saknes un Latvijas uzņēmējdarbības lepnums. Taču globālā mērogā mums jārunā vienotā un spēcīgā balsī. Lionpro ir mūsu karogs pasaulē – tas simbolizē spēku, uzticamību un ambīcijas. Šī nav tikai zīmola apvienošana – tā ir jauna ēra, kas mūs vēl vairāk pietuvina mērķim kļūt par vadošo partneri dzīvnieku barības sastāvdaļu jomā globāli. Vienots zīmols mums ļauj vēl skaidrāk fokusēties uz ilgtspējīgiem risinājumiem, inovācijām un vienotas komandas spēku, kas ir mūsu stratēģiskās attīstības pamats”.