PTAC uzlicis Tele2 pārtraukt sniegt reklāmas, kurās salīdzināti sarunu kartes Zelta Zivtiņa un LMT priekšapmaksas kartes O!Karte tarifi, izmantojot identiskus reklāmas tēlus – dzelteno un zaļo cilvēciņu.
Tas darīts, jo PTAC secinājis, ka Tele2 maldina patērētājus par patieso reklāmu devēju un patiesajām zvanu tarifu maksām.
Tādējādi patērētāji varētu pieņemt tādus lēmumus par līgumu slēgšanu, kādus tie citādi nebūtu pieņēmuši un šo lēmumu rezultātā patērētājiem var tikt radīts tūlītējs un būtisks ekonomisko interešu kaitējums, norāda PTAC.
«Mēs zinām, ka PTAC ir veicis sarežģīta gadījuma novērtējumu, tādēļ vēlamies, lai PTAC lēmums būtu objektīvs. Šajā gadījumā uzskatām, ka lietai ir vairāki būtiski aspekti, kas nav ņemti vērā,» Db sacīja Tele2 pārstāve Vita Sirica.
Viņa norādīja, ka Tele2 PTAC lēmumu pārsūdzēs, aicinot objektīvāk un rūpīgāk izvērtēt tieši maldinošo LMT reklāmu saturu, jo konkurents reklāmās izvēlējies salīdzināt pēc būtības atšķirīgus tarifu plānus.
Pēdējā laikā cīņas rangs starp LMT un Tele2 norisinās reklāmās lauciņā. Reklāmās abi operatori izmanto identiskus reklāmas tēlus – zaļo un dzelteno cilvēciņu, kuri savā starpā sarunās par priekšapmaksas sarunu kartes O!Karte un Zelta Zivtiņas tarifiem. Lai gan viens reklāmas rullītis vēstīja par pamieru, abi operatori vērsās PTAC.