Foto

Radisson Blu Latvijā ievieš jaunu konferenču rīkošanas koncepciju

Gunta Kursiša, 29.11.2012

Jaunākais izdevums

Viesnīcu tīkla zīmols Radisson Blu prezentējis jaunu konferenču un pasākumu koncepciju – Experience Meeting, kas tagad tiks ieviesta arī Rīgas Radison Blu viesnīcās.

Pašlaik Experience Meetings darbojas 255 viesnīcās.

Jaunā koncepcija tiks ieviesta visās četrās Rīgas viesnīcās. Katra Radisson viesnīca investēs līdzekļus, tomēr kopējās izmaksas, lai koncepciju ieviestu, Radisson pārstāvji nenosauc. Tuvākie plāni pēc jaunās koncepcijas ieviešanas reālajā dzīvē saistāmi vairāk ar Experience Meetings mārketinga aktivitātēm – popolarizēšanu vietējā un ārvalstu tirgū, Db.lv stāsta uzņēmuma pārdošanas un mārketniga direktors Valdis Portnajs.

Experience Meetings koncepciju veido trīs elementi – Brain Food, Brain Box un Connectivity. Brain Food paredz sanāksmju un konferenču laikā nodrošināt veselīgu ēdienu un dzērienu ēdienkarti.

«Pēdējos gados Latvijā ir novērota tendence, ka arvien vairāk iedzīvotāju dod priekšroku veselīgam dzīvesveidam un kā vienai no tā sastāvdaļām – sabalansētam uzturam. Mēs cenšamies iet līdzi laikam,» norāda Aiga Lapiņa, Radisson Blu viesnīcu Latvijā mārketinga vadītāja.

Otrais elements ir Brain Box - konferenču telpa, kas aprīkota ar pielāgojamām mēbelēm: pārvietojamiem atpūtas krēsliem un spilveniem, regulējamu apgaismojuma sistēmu.

Trešais elements ir Connectivity (savienojamība) jeb ātrs bezmaksas bezvadu internets.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Paplašinot viesnīcu tīklu Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā, Radisson Hotel Group uzņēmums Radisson Hospitality AB paziņojis par zīmola Radisson viesnīcas atvēršanu Vecrīgā.

Šobrīd viesnīcas nosaukums ir Astor Riga Hotel, taču 2018. gada nogalē tā kļūs par Radisson Old Town Riga Hotel.

«Mēs esam priecīgi parakstīt līgumu par pirmo zīmola Radisson viesnīcu Baltijas valstīs. Rīgā tiek pārstāvēti četri no mūsu astoņiem viesnīcu zīmoliem un Radisson Old Town Riga lieliski papildina mūsu portfeli šajā reģionā. Ar topošo viesnīcu mēs demonstrējam savu apņemšanos saglabāt vadošo pozīciju Baltijas valstīs,» informē Radisson Hotel Group izpilddirektors, viceprezidents un galvenais attīstības vadītājs Elijs Jounss (Elie Younes).

Līdz šim Baltijā pārstāvētas zīmolu Radisson Blu un Park Inn by Radisson viesnīcas, taču tuvākajā laikā ir plānots ieviest divus jaunus zīmolus – Radisson RED un Radisson.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektoru Jāni Vālodzi

Lelde Petrāne, 14.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Radisson Blu Rīdzene Hotel ģenerāldirektors Jānis Vālodze. Radisson Blu Rīdzene Hotel ir pieczvaigžņu viesnīca Rīgas centrā ar 95 istabām un darbojas ar Radisson Blu zīmolu kopš 2010. gada 1. jūnija.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Viesnīcas man ir šķitušas interesantas un patikušas jau no pašas bērnības, kad ceļoju kopā ar vecākiem, bet mērķtiecīgi uz to nekad neesmu gājis. Pēc vidusskolas beigšanas iestāšanos tūrisma skolā noteikti varētu raksturot kā nejaušību, jo tāda īpaša plāna, ko darīt, man nebija. Runājot par uzņēmumu, darbs starptautiskā viesnīcu tīklā, manuprāt, ir noteikti labākā izvēle profesionālā ziņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcā Radisson Blu Hotel Latvija darbu sācis jauns ģenerāldirektors - Maikls Džakobi, kurš turpmāk pildīs arī Baltijas Reģionālā direktora pienākumus un būs atbildīgs par visām astoņām Radisson Blu viesnīcām Baltijā, informē Radisson Blu Hotel Latvija mārketinga koordinatore Anete Mietule.

M. Džakobi ir gandrīz 12 gadus ilga starptautiska pieredze viesmīlības industrijā, kas gūta dažādos vadošos amatos viesnīcās Vācijā, ASV, Īrijā, Katarā un Gruzijā. M. Džakobi pievienojās Rezidor Hotel Group 2008. gadā kā ģenerāldirektora vietnieks Radisson Blu viesnīcā Kuveitā.

Gadu vēlāk viņš tika iecelts par ģenerāldirektoru Radisson Blu viesnīcā Muskatā, Omānā. 2012. gadā M. Džakobi kļuva par ģenerāldirektoru viesnīcai Radisson Blu Iveria Hotel Tbilisi, Gruzijā, un kopš 2014. gada janvāra viņš vienlaicīgi bija ģenerāldirektors divām viesnīcām Gruzijā - Radisson Blu Iveria Hotel, Tbilisi un Radisson Blu Hotel, Batumi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Elizabetes ielā Rīgā plāno atvērt Radisson RED zīmola viesnīcu

LETA, 13.09.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu grupa The Rezidor Hotel Group līdz 2020.gadam Rīgā plānot atvērt jaunu Radisson RED zīmola viesnīcu, informēja viesnīcu grupas pārstāvji.

Aģentūra LETA šā gada martā jau vēstīja, ka nākamo trīs gadu laikā viesnīcu grupa Carlson Rezidor Hotel Group plāno Rīgā atvērt vēl vienu no tās pārstāvēto zīmolu - Quorvus Collection, Radisson RED vai Prizeotel viesnīcām.

Jaunā viesnīca ar 220 numuriņiem būs pirmā Radisson RED zīmola viesnīca Latvijā, kas ir viesnīcu grupas Carlson Rezidor Hotel Group jaunais dzīvesstila zīmols tā sauktās millenials paaudzes ceļotājiem. Radisson RED viesnīca Rīgā tiks atvērta sadarbībā ar nekustamo īpašumu pārvaldītāju Astor Group.

The Rezidor Hotel Group izpilddirektora vietnieks un galvenais attīstības speciālists Elijs Junjes norāda, ka Rīgā gaidāmā Radisson Red zīmola viesnīca pastiprinās viesnīcu grupas klātbūtni tirgū un tās dominējošo pozīciju Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs

Žanete Hāka, 30.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par starptautiskās viesnīcu ķēdes Radisson jauno ģenerālmenedžeri kļuvis Džerards Kellijs (Gerard Kelly), kurš turpmāk būs atbildīgs arī par vairākiem Radisson Hotel Group īpašumiem Rīgā.

Pēc vairāk nekā 10 viesnīcas menedžera amatā aizvadītiem gadiem Īrijā, Apvienotajā Karalistē, Vācijā un Krievijā tagad viņa pārziņā būs arī Latvijā esošo viesnīcu Radisson Blu Daugava Hotel, Radisson Hotel Old Town Riga, Park Inn by Radisson Riga Valdemara un Park Inn by Radisson Residence Riga Barona vadība un biznesa attīstība, ko Kellijs ikdienā pārraudzīs no uzņēmuma centrālā biroja Rīgā.

Džerardam Kellijam ir vairāk nekā 13 gadus ilga pieredze viesmīlības nozarē, un viņš savas profesionālās darbības laikā ir pieredzējis neskaitāmu Eiropas viesnīcu atklāšanas un renovācijas. 2006. gadā viņš pievienojās Radisson komandai kā bāra vadītājs Park Inn Dundalk viesnīcā Īrija, trīs mēnešus vēlāk tika paaugstināts par operāciju menedžeri un pēc tam vien sešus mēnešus vēlāk tika iecelts par ģenerālmenedžeri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telpas konferencēm un semināriem ir jārezervē savlaicīgi; pieaugot dažādām izmaksām, to cena ir kāpusi.

Latvijā joprojām nav multifunkcionāla konferenču centra ar ietilpīgām zālēm, kuras var uzņemt patiešām lielu apmeklētāju skaitu; uz vērienīgiem pasākumiem – starptautiskām konferencēm un kongresiem – telpas tiek aizrunātas jau gadu vai pat divus uz priekšu. Tās tiek rīkotas viesnīcās, Latvijas Nacionālajā bibliotēkā, starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā, augstskolās, Rīgas Latviešu biedrības namā un citviet. DB aptaujātie telpu pārvaldnieki šogad ir paaugstinājuši maksu par telpām vai plāno to darīt tuvākajā laikā.

Pēdējos piecos gados Radisson Blu cenu politiku ir mainījusi tikai reizi – šā gada sākumā. Par aptuveni 10% ir augusi telpu nomas maksa Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel, Ridzene Hotel un Elizabete Hotel. Cenas pieaugumu galvenokārt ietekmējuši ārējie faktori – piegādātāju izmaksas un dažādas ekonomiskās un finanšu norises valstī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Izsniedz 25 miljonu eiro kredītu Astor Group viesnīcu īpašumu biznesa attīstībai

Db.lv, 17.08.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rietumu Banka ir izsniegusi 25 miljonu eiro kredītu Astor Group uzņēmumiem, kas nodarbojas ar daudzu Rīgā pazīstamu viesnīcu īpašumu pārvaldīšanu un attīstību, piemēram, Radisson Blu Daugava, Radisson Blu Rīdzene, Park Inn by Radisson Valdemara, Park Inn by Radisson Residence Riga Barona un Radisson Hotel Old Town Riga.

Finansējums izsniegts gan uzņēmuma apgrozāmiem līdzekļiem, gan nākotnes attīstībai un saistību refinansēšanai.

Saskaņā ar uzņēmuma stratēģiju, Astor Group tuvākajā laikā plāno atsevišķu īpašumu renovāciju un to funkciju paplašināšanu. Tāpat uzņēmums iecerējis uzlabot esošo īpašumu infrastruktūru, lai panāktu ilgtspējīgāku enerģijas izmantošanu.

“Darījums ar Astor Group atspoguļo Rietumu Bankas darbības fokusu – mēs finansējam nozīmīgus, liela mēroga uzņēmumus un to projektus Latvijā un citās Baltijas valstīs, izprotot uzņēmuma biznesa specifiku un izstrādājot tam individuāli piemērotu risinājumu. Mēs augstu vērtējam Astor Group tirgus pozīciju un nākotnes potenciālu Rīgas viesmīlības jomā,” saka Jeļena Buraja, Rietumu Bankas valdes priekšsēdētāja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskā viesnīcu ķēde "Radisson" plāno atvērt viesnīcu Liepājā, informē "Radisson Hotel Group".

Plānots, ka viesnīca atradīsies vēsturiskā, "art deco" stila ēkā un tajā tiks izveidoti 90 viesnīcas numuriņi, restorāns, bārs, kā arī divas konferenču telpas un divas banketu zāles. Tāpat viesnīcas ēkā būšot sporta zāle un SPA.

Pagaidām precīzu viesnīcas atrašanās vietu uzņēmums neatklāj. Toties reģionālais laikraksts "Kurzemes Vārds" vēsta, ka iespējamā mājvieta jaunajai viesnīcai izraudzīta vēsturiska ēka Kūrmājas prospektā 8/10. To laikrakstam apstiprinājis ēkas īpašnieks uzņēmējs Oļegs Hramovs, atklājot, ka nama rekonstrukcijas projektu izstrādā arhitekts Agris Padēlis-Līns. Uzņēmējs arī apliecinājis, ka runa ir par “Radisson” viesnīcu.

DB jau vēstīja, ka Kūrmājas prospekta 8/10 iegādes darījums bija 13.lielākais nekustamā īpašuma darījums Latvijā - SIA "Lenkas Energo" pērn septembrī par 1,2 miljoniem eiro pārdeva 2296 kvadrātmetrus zemes ar divām ēkām Liepājā, Kūrmājas prospektā 8/10 O.Hramovam. Hipotekārais kredīts darījumā netika izmantots.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Viesnīca Latvija investīciju projektos šogad ir ieguldījusi 1,8 miljonus eiro

LETA, 07.09.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Viesnīca Latvija (Radisson Blu Hotel Latvija) investīciju projektos šogad ir ieguldījusi 1,8 miljonus eiro, pastāstīja viesnīcas vadība.

Viesnīcas pārstāvji sacīja, ka šogad viesnīcā turpinājās pagājušajā gadā iesāktie fasādes siltināšanas darbi, kuros šogad ieguldīti 250 000 eiro. Kopumā četru gadu laikā viesnīcas fasādes siltināšanas darbos plānots ieguldīt 800 000 eiro. Tāpat šogad tika renovēts Skyline bārs viesnīcas 26.stāvā, modernizācijā ieguldot 500 000 eiro. Šogad īstenoti arī vairāki citi dažāda mēroga projekti, kuros kopumā ieguldīti vairāk nekā miljons eiro. Tostarp modernizēts konferenču centra tehniskais aprīkojums un veikta virkne ar informācijas tehnoloģiju (IT) un viesu drošību saistītu uzlabojumu.

Nākamgad Radisson Blu Hotel Latvija attīstībā plānots ieguldīt 1,4 miljonus eiro, lai rekonstruētu konferenču centru, kā arī atjaunotu vestibila zonu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, uz viesnīcas Radisson Blu Latvija Conference & SPA Hotel terases jumta sadarbībā ar biškopi Jāni Šnikvaldu uzstādīti 10 bišu stropi, plānojot ievākt 500 kilogramus medus.

Ideja īstenota, lai veicinātu dabas daudzveidību pilsētā, pievērstu sabiedrības uzmanību bišu būtiskajai lomai dabā un to iznīkšanas riskam.

«Sekojot Radisson Blu viesnīcu piemēriem citās pasaules pilsētās, sadarbībā ar dravniecību Baltu dravas, šodien - pasaules Bišu dienā, uz viesnīcas terases jumta uzstādījām 10 bišu stropus. Sagaidām, ka katrs no tiem liepu ziedēšanas laikā divu nedēļu garumā varētu ienest 30 līdz 60 kilogramus medus, ko pēc tam ne tikai pasniegsim viesiem pie ēdienreizēm, bet brūvēsim savu medalu un medus liķieri,» stāsta viesnīcas direktors Gerhards Erasmus.

«Bišu saimes, kuras izvietotas pilsētās, spēj ievākt ne tikai vairāk, bet arī augstvērtīgāku medu. Tas saistīts ar faktu, ka pilsētās ir daudz apstādījumu, dārzu un parku, mazākas temperatūras svārstības un galvenokārt pilsētvide ir brīva no konvencionālajā lauksaimniecībā izmantojamām, bitēm un cilvēkam kaitīgajām pesticīdu atliekvielām. No bitēm iegūst arī pati pilsēta, jo tiek apputeksnēti tuvumā esošie koki un ziedi,» stāsta biškopis J. Šnikvalds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Rezidor Hotel Group atver reģionālo ofisu Rīgā

Zane Atlāce - Bistere, 12.07.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīcu uzņēmums Rezidor Hotel Group izveidojis Baltijas reģionālo ofisu, kurš atradīsises Rīgā, informē Agija Kola-Kanča.

Baltijas un Ukrainas reģionālā biroja direktora amatā iecelts līdzšinējais Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel viesnīcas ģenerāldirektors Maikls Džakobi, kurš tagad ir atbildīgs par visiem 18 Rezidor īpašumiem ar vairāk nekā 4300 istabām Baltijas valstīs un Ukrainā.

Tikmer Gerhards Erasmus ir kļuvis par Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel viesnīcas jauno ģenerāldirektoru. Radisson Blu Elizabete un Radisson Blu Rīdzene viesnīcas turpmāk vadīs jaunais ģenerāldirektors Džordžs Miu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ēdināšana semināru, konferenču un izstāžu laikā ir neatņemama šo pasākumu sastāvdaļa, kas gadu gaitā mainās, pieaugot organizatoru un apmeklētāju prasībām

Tā liecina DB uzņēmēju aptauja. Protams, pats svarīgākais konferencē vai seminārā ir tā temati un runātāji, tomēr tikpat nozīmīga ir arī pasākuma norises vieta un ēdināšana, kafijas pauzes. «Agrākais standarts – maizītes – vairs neiet cauri. Labā seminārā rīkotāji vēlas pārsteigt arī ar ēdināšanu, un arī cilvēki to sagaida,» saka Terra restorāni vadītāja Ilze Megne. Ēdiens nebūs tas, kā dēļ cilvēks izvēlēsies apmeklēt kādu semināru vai konferenci, taču tā kvalitāti pasākuma apmeklētāji pēc tam pārrunās. «Mūsdienās ir grūti iedomāties konferenci, semināru vai izstādi bez kafijas pauzes vai pusdienām. Ēdināšana pasākumu ietvaros jau ir kļuvusi par standartu, ar ko rēķinās lielākā daļa pasākumu apmeklētāju. Ēdiena kvalitāte noteikti ir viens no pasākuma vērtēšanas un reizē arī izdošanās kritērijiem,» norāda Kaspars Ekša, Radisson Blu Hotel Latvija, Radisson Blu Ridzene Hotel, Radisson Blu Elizabete Hotel mārketinga vadītājs. Pasākumu rīkotāji ir kļuvuši prasīgāki un gaida arvien radošāku pieeju gan ēdienkartes piedāvājumā, gan arī ēdiena noformēšanā un pasniegšanā. «Ēdināšana, protams, ir viens no svarīgākajiem punktiem šādu pasākumu organizēšanā. Esam pamanījuši, ka atsauksmēs šis punkts vienmēr tiek uzsvērts – gan gadījumos, kad cilvēkiem viss ir ļoti paticis, gan arī tad, ja kaut kas nav bijis tā, kā sagaidīts,» saka Kristīne Štāla-Bula, Hotel Jurmala Spa & Conference Centre Pārdošanas un mārketinga nodaļas vadītāja. Arī Mercure Riga Centre Hotel Konferenču un pārdošanas menedžere Anastasija Bondarenko norāda, ka klienti vienmēr domā par ēdienu un kafijas pauzēm. Visi vēlas pārsteigt savu pasākumu apmeklētājus ne vien ar programmu, bet arī ar ēdienu un kafijas paužu daudzveidību, tāpēc pirms semināra vai konferences notiek abu pušu tikšanās, kur kopīgi domā par to.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Carlson Rezidor Hotel Group, kurā ietilpst visas Latvijas Radisson Blu zīmola viesnīcas, paziņojis par zīmola maiņu – sākot ar šī gada 5. martu kompānijas jaunais nosaukums ir Radisson Hotel Group, kas tika izsludināts Starptautiskajā viesnīcu investīciju forumā (IHIF) Berlīnē.

«Šis ir aizraujošas ēras sākums, ko vieno mūsu jaunais zīmols un ilgtermiņa vīzija, kuras mērķis ir izvirzīt kompāniju pasaules viesnīcu pirmajā trijniekā,» norāda Rezidor Hotel Group prezidents un ģenerāldirektors, Radisson Hotel Group direktoru padomes priekšsēdētājs Federiko Dž. Gonsaless. «Mūsu piecu gadu operatīvais plāns ietver iniciatīvas, kuras ir vērstas uz mūsu vērtību pārformulēšanu, portfolio optimizēšanu, operatīvo procesu sakārtošanu, līdzekļu investēšanu jaunajās tehnoloģijās un darbinieku saliedēšanu».

«Radisson Hotel Group izveidošana ir mūsu ilgtermiņa sadarbības ar Rezidor Hotel Group attīstības rezultāts. Mēs kopā strādājam pie jaunā zīmola arhitektūras, lai radītu vēl lielāku vērtību mūsu viesiem un īpašniekiem,» atzīmēja Radisson Hospitality, Inc. galvenais izpilddirektors Džons M. Kids (John M. Kidd). «Šobrīd ir piemērots brīdis saskaņot mūsu stratēģiskos un operatīvos plānus, lai ienāktu tirgū kā vienots un saliedēts spēlētājs.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Radisson Hotel Group konferenču centros Baltijā neizmantos plastmasas izstrādājumus

Monta Glumane, 26.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radisson Hotel Group plāno līdz 2018. gada beigām pārtraukt plastmasas izstrādājumu izmantošanu visos Baltijas valstu konferenču centros, informē Radisson Hotel Group.

Visi 14 «Radisson Blu» un «Park Inn by Radisson» viesnīcu konferenču centri Baltijas valstīs līdz 2018. gada beigām pārstās izmantot plastmasas izstrādājumus, tādējādi atbalstot cīņu pret plastmasas izstrādājumu radīto vides piesārņojumu. Plastmasas salmiņu, pildspalvu un ūdens pudeļu vietā viesnīcās tiks piedāvātas videi draudzīgākas alternatīvas, piemēram, papīra vai jebkura cita materiāla izstrādājumi, kas dabā noārdās bioloģiski. Šo iniciatīvu ir plānots īstenot arī «Radisson» restorānos un bāros programmas «Atbildīgs Bizness» ietvaros.

«Plastmasas izstrādājumu pārmērīga izmantošana daudzās nozarēs visā pasaulē veicina vides piesārņojuma palielināšanos. Kā viens no vadošajiem viesmīlības uzņēmumiem pasaulē jūtamies lielā mērā atbildīgi censties atbalstīt reģionus, kuros mēs darbojamies. Aizliegums izmantot plastmasas priekšmetus mūsu konferenču centros visā Baltijā ir solis pareizajā virzienā, un šo iniciatīvu turpmākajos gados esam apņēmušies īstenot visās mūsu tīkla viesnīcās,» stāsta Mihaels Jakobi (Michael Jacobi), «Radisson Hotel Group» reģionālais direktors Baltijas valstīs un Ukrainā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Meet Riga stends Frankfurtē ieinteresējis 280 kompānijas

Gunta Kursiša, 07.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izstādes Eiropas profesionālajiem konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkotājiem IMEX-Frankfurt 2012 laikā Rīgas un Latvijas stendu ar zīmolu Meet Rīga apmeklēja aptuveni 280 konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu kompāniju pārstāvji no vairāk nekā 15 valstīm, informē Meet Rīga pārstāvji.

«Mūsu partneri IMEX saņēma aptuveni 25 pieprasījumus konferenču, kongresu un korporatīvo pasākumu rīkošanai šā gada rudenī un 2013. gadā. To organizatori gatavojas Latvijā rīkot arī vairākas lielas, vismaz četras dienas ilgas konferences ar 250 - 500 dalībniekiem katrā,» norāda Meet Rīga projektu vadītājs Aigars Smiltāns. Viņš piebilst, ka «līdz ar to Rīgas un Jūrmalas viesnīcas būs ieguvušas līdz pat 20 tūkst. viesnīcu istabu rezervāciju neaktīvajā tūrisma sezonā, kad viesnīcu piepildījums ir zemāks».

Salīdzinot ar pēdējiem gadiem, IMEX izstāde šajā gadā pulcēja potenciāli svarīgus un ieinteresētus klientus Latvijai un Baltijas valstīm kopumā, uzskata Andis Kielbickis, Radisson Blu Hotel Latvija konferenču un pasākumu pārdošanas daļas vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Olympic Casino Latvia (OCL) ir vēris durvis kazino telpām pieczvaigžņu viesnīcā Grand Hotel Kempinski Riga, kā arī spēļu zālei un sporta bāram viesnīcā Radisson Blu Daugava.

Līdz ar jūlijā atvērtajām izklaides vietām, OCL izklaides pakalpojumus sniedz jau trīs Rīgas viesnīcās.

Jūnijā OCL ziņoja par Shangri La tīklā esošā SL Casino Riga (SIA Storm Latvia) aktīvu iegādi viesnīcas Grand Hotel Kempinski Riga telpās. Tas uzskatāms par vienu no vērienīgākajiem pēdējo gadu darījumiem Latvijas azartspēļu un izklaides industrijā. Kazino telpās būs atrodami 10 spēļu galdi, kā arī 24 spēļu automāti.

“Šā gada pavasarī OCL izdevās noslēgt darījumu ar SIA Storm Latvia, pārņemot uzņēmuma aktīvus, kas, pateicoties nelielajam nolietojumam, joprojām ir teicamā stāvoklī. Grand Hotel Kempinski Riga viesnīcā esošais kazino ir daļa no mūsu ilgtermiņa stratēģijas, kurā starp daudziem uzsvariem izceļas divi, proti, skaidrot un iepazīstināt sabiedrību ar kazino kultūru, koriģējot gadu gaitā nostiprinājušos aizspriedumus, kā arī pakāpeniski sagatavoties regulējuma izmaiņām, kas pēc pusotra gada ierobežos spēļu zāļu un kazino darbību Rīgas vēsturiskajā centrā, izņemot četru un piecu zvaigžņu viesnīcās. Ir paveikts liels darbs, pielāgojot telpas, infrastruktūru un procedūras atbilstoši šā brīža epidemioloģiskās drošības prasībām un OCL standartiem, lai rīdzinieki un pilsētas viesi varētu droši izbaudīt pasaules līmeņa kazino izklaidi tepat pie mums Rīgā,” par jauno OCL kazino un iecerēm skaidro kompānijas valdes priekšsēdētājs Gints Pakārklis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centra “Akropole Rīga” vadītāja amatā no 1.aprīļa stājas Valdis Portnajs, kuram ir teju 20 gadu pieredze viesmīlības jomā, un iepriekš viņš ir vadījis virkni lielo viesnīcu Latvijā.

Jaunais vadītājs izraudzīts konkursa kārtībā.

“Viens no iepirkšanās un izklaides centra “Akropole Rīga” mērķiem ir līdera pozīcijas stiprināšana starp iepirkšanās centriem Latvijā un Baltijā – no šodienas tas būs manā pārziņā. Savu pienesumu turpmākā attīstībā saredzu teju 20 gadu gaitā viesmīlības nozarē uzkrāto zināšanu pārnesē uz iepirkšanās centra ikdienas darbību, jo ticu, ka abās sfērās ir daudz kopīga. Manu uzdevumu lokā būs arī klientu lojalitātes veicināšana un arvien jaunu klientu piesaiste, kā arī visaugstāko apkalpošanas standartu saglabāšana un turpmākā attīstīšana,” saka V.Portnajs.

Iepriekš V.Portnajs savu karjeru saistījis ar viesnīcu un viesmīlības nozari.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Viesnīca Latvija mainījusi viesnīcas nosaukumu no Radisson Blu Hotel Latvija uz Radisson Blu Latvija Conference & Spa Hotel.

Jaunais nosaukums labāk atklājot viesnīcas būtību un izceļot būtiskus viesnīcas pārdošanas punktus – konferenču centru ar 16 daudzfunkcionālām konferenču un pasākumu telpām, kā arī SPA ESPA Rīga, kas atrodas viesnīcas telpās.

Viesnīca nosaukuma maiņu piedzīvojusi jau iepriekš. Tā celta 1979. gadā, un tās sākotnējais nosaukums bija Intūrists. Vēlāk, mainoties īpašniekam, tās jaunais īpašnieku uzņēmums Linstow AS pievienoja viesnīcu Reval Hotel viesnīcu tīklam, un tā tika pārdēvēta par Reval Hotel Latvija.

2010. gada jūnijā The Rezidor Hotel Group paziņoja par vadības līgumu ar Norvēģijas nekustamā īpašuma attīstības uzņēmumu Linstow AS par 10 Reval Hotels viesnīcu Baltijas valstīs un Krievijā zīmolu maiņu, ieskaitot arī Reval Hotel Latvija, kas mainīja nosaukumu uz Radisson Blu Hotel Latvija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viesnīca Radisson Blu Elizabete Hotel, kura atrodas pašā Rīga centrā, Elizabetes ielā 73, mēneša garumā sadarbībā ar biškopjiem no Baltu Dravas realizēja unikālu projektu, izvietojot uz 8 stāvus augstās viesnīcas ēkas jumta 12 bišu stropus, informē viesnīcas pārstāvji.

Bites uz viesnīcas jumta rosījās no 17. jūnija līdz 18. jūlijam, un šī mēneša ietvaros blakus esošais Vērmanes dārzs ļāva tām saražot vairāk nekā 30 kg medus, kas turpmāk tiks ne tikai pasniegts viesnīcas visiem, bet no tā plānots gatavot arī īpašu Radisson Blu Elizabete Hotel medalu.

Viesnīcas vadītājs Gerhards Erasmus stāsta: «Rīga ir ļoti zaļa pilsēta, kas ir arī viens no iemesliem, kāpēc tā tik ļoti patīk tūristiem. Bišu stropu izvietošana mums ļāva ne tikai ienest vēl vairāk dabas pilsētā, bet arī parādīt mūsu viesiem, ka esam zaļi domājoša viesnīca un vēlamies sniegt viņiem pašu labāko – ekoloģiski tīrus un dabīgus produktus. Radisson Blu Elizabete Hotel vienmēr ir bijusi viena no zaļākajām viesnīcām Rīgā. To apliecina gan starptautiskais ekosertifikāts Green Key, gan arī citi piešķirtie novērtējumi, tāpēc šādas aktivitātes noteikti plānojam realizēt arī turpmāk.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākā daļa Baltijas viesnīcu un kūrortu vēl nav atkopušies no iepriekš radītajiem Covid-19 pandēmijas zaudējumiem, jaunie ierobežojumi situāciju tikai pasliktina.

Iepriekš izskanējuši minējumi, ka tūrisma nozare pirms pandēmijas līmenī varētu atgriezties trīs līdz piecu gadu laikā, norāda Radisson Blu Latvija Conference&Spa Hotel un Radisson Blu Elizabete Hotel pārdošanas direktors Jānis Priede.

Viņš uzskata, ka, lai tas notiktu, ir globāli straujāk jāvirzās uz priekšu ar vienotiem, saprotamiem un vienkāršiem nosacījumiem ceļošanai un citiem pakalpojumiem, turklāt ne tikai valsts un Eiropas Savienības, bet arī pasaules līmenī.

Bieds tūristiem

Šobrīd ir skaidrs, ka esošā situācija mūs ļoti ietekmēs kā minimums līdz gada beigām, teic J. Priede.

“Ir atcelti visi pasākumi, un mēs turpinām saņemt istabu anulācijas arī no individuālajiem viesiem, kam bija plānots apmeklēt Rīgu. Latvijas vārds izskan ārzemju medijos, kā rezultātā rodas pavisam vienkāršs jautājums – vai jūs ceļotu uz valsti ar tik augstu saslimstību un ārkārtas stāvokli? Tas ir ļoti bēdīgi, ka joprojām netiekam galā ar vīrusa problēmu. Šī iemesla dēļ mums pašlaik kārtējo reizi ir jāpielāgo viesnīca ārkārtas stāvoklim, vienīgā atšķirība, ka šoreiz šis process mums jau ir zināms,” atklāj J. Priede, uzsverot, ka šogad viesnīcas pilnvērtīgu darbu varēja atsākt vien vasarā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Igaunijas viesnīcā uzstādīts «check-in» punkts lidojumiem

Gunta Kursiša, 19.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpmāk reģistrēties lidojumiem no Tallinas lidostas varēs arī viesnīcas Radisson Blu Hotel uzgaidāmājā telpā, raksta BBN.

Tallinas Radisson Blu Hotel viesnīcā atvērts pašapkalpošanās «check-in» kiosks (Self Service Kiosk). Tajā, tāpat kā līdzīgos kioskos lidostā, pasažieri var veikt reģistrāciju lidojumam 24 stundas pirms izlidošanas laika un izprintēt iekāpšanas karti.

Radisson Blu Hotel reģistrāciju punktā iespējams veikt «check-in» Estonian Air, Finnair, Flybe, Lufthansa, Norwegian, Czech Airlines, LOT Polish Airlines un UTAir lidojumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā, ka nav pietiekama pieprasījuma pēc viesnīcas standarta pakalpojumiem, viesnīcu tīkls Mogotel apsver dažādus variantus, lai izdzīvotu, un nesen uzsācis viesnīcu Rixwell Elefant Hotel, Rixwell Hotel Konventa Sēta, Rija VEF Hotel numuriņu izīrēšanu ilgtermiņā par zemām cenām.

Piemēram, viena mēneša īre vienai personai izmaksā no 300 līdz 400 eiro atkarībā no izvēlētās viesnīcas, turklāt cenā iekļautas visas ērtības.

Mogotel izpilddirektore Jeļena Stirna stāsta, ka interese par šādu piedāvājumu ir ļoti maza un tas ir tikai kā papildu pārdošanas mehānisms. Kopumā šādi pārdotas vien dažas viesnīcas istabas viesnīcu tīklā. Viesnīcu tīkla izpilddirektore norāda, ka uzņēmuma finansiālā situācija ir stabila, neskatoties uz to, ka uzņēmums cieš operacionālos zaudējumus viesnīcās.

J. Stirna stāsta, ka aizvērtas viesnīcas operacionālā uzturēšana izmaksā no 5000 līdz 20 000 eiro atkarībā no viesnīcas izmēra. Šajā aprēķinā nav iekļauti kredītmaksājumi, NĪN, NĪ apdrošināšana, amortizācija u.c. izdevumi. Strādājošas viesnīcas izdevumi šobrīd ir no 20 000 līdz 120 000 eiro atkarībā no viesnīcas izmēra.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Konferenču telpu nodrošināšana joprojām uz viesnīcu pleciem

Linda Zalāne, 23.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kamēr Rīgā vēl nav tapis vērienīgs kongresu centrs, viesnīcas spēlē galveno lomu uz semināru un konferenču telpu nodrošināšanas skatuves

Viesnīcām ir nozīmīga loma konferenču biznesā Rīgā. Tās ir spēcīgas to pasākumu rīkošanas nišā, kuru kapacitāte ir līdz 1000 viesiem. «Problēmas rodas brīdī, kad ir vēlme Rīgā noorganizēt pasākumu 3000 un vairāk apmeklētājiem, jo šādam dalībnieku skaitam piemērotas vietas pagaidām nav. Lai sarīkotu pasākumu, piemēram, izstāžu centrā, Arēnā Rīga vai Olimpiskajā centrā, telpas ir jāpielāgo,» skaidro Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) izpilddirektore Santa Graikste.

DB jau rakstīja, ka Rīgā tuvākajos gados ir ieceres uzcelt kongresu centru, kas varēs uzņemt līdz 3000 personu kuplas delegācijas, aizpildot pašlaik brīvo nišu šajā biznesā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Prezidentūra pasākumu telpu tirgu neiešūpos


Kristīne Stepiņa, 03.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai arī prezidentūras laikā Latvijā notiks virkne vērienīgu pasākumu, ieguvējas pārsvarā būs Daugavas kreisā krasta viesnīcas , otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Pārējos konferenču un semināru centrus šis notikums būtiski neietekmēs. Kopumā konferenču un semināru segmentā Rīgā vērojamas pozitīvas tendences – palielinās ārvalstu kompāniju interese par pasākumu rīkošanu šeit, profesionālās izstādēs vairs nav jāiepazīstina ar Rīgas piedāvājumu, kā tas bija pirms vairākiem gadiem. No gada uz gadu Latvijā notiek vairāk starptautisku konferenču un semināru. «Telpu īres tirgus iešūpošana nenotiek tikai ar vienu vērienīgu pasākumu. Tas ir bijis ilgstošs darbs, popularizējot Latviju kā labu korporatīvo pasākumu norises vietu, ko vairāku gadu garumā ir veicis gan Rīgas Tūrisma attīstības birojs, gan komersanti,» ir pārliecināts Live Riga mārketinga un komunikāciju direktors Aigars Smiltāns. Tieši cena ir faktors, ar kuru Latvija var konkurēt Eiropā. «Pašlaik Rīga ir cenu ziņā pieejamāka nekā citas Eiropas valstis. Tā sniedz plašāku pakalpojumu paketi par salīdzinoši zemāku cenu. Šogad viesnīcu piedāvātās cenas konferenču un semināru organizēšanai ir palielinājušās vidēji par 3 līdz 5%, kas galvenokārt ir saistīts ar darba spēka izmaksu pieaugumu. Salīdzinot ar citām Eiropas valstīm, kurās cenu pieaugums ir aptuveni 3 līdz 7%, esam konkurētspējīgi,» uzskata A. Smiltāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Konference ir iespēja pavisam īsā laikā notestēt savu ideju pie potenciālajiem investoriem.

Startup ir digitāls bizness, tāpat pastāv uzskats, ka visu informāciju var atrast internetā, tomēr arvien uzņēmēji kuplā skaitā apmeklē nozares konferences

Vaicāta, kāpēc jaunuzņēmumi dodas uz konferencēm, tehnoloģiju un uzņēmēju konferences TechChill komunikācijas vadītāja Līva Pērkone teic, ka, lai gan jaunuzņēmumi pārstāv tehnoloģiju pasauli, nekas nav mainījies – personīgais kontakts ir neatsverams, jo īpaši Eiropā, kur nav izteikta startup centra, bet ir aktīvi kontakti starp dažādām valstīm. «Konferences ir kā tikšanās vieta. Jaunuzņēmumu nozarē pasākumi kalpo arī būtiskam papildus mērķim – uzņēmējiem ir būtiski satikt investorus. Šajā gadījumā konference ir vērtīgs ieguldījums, jo citkārt uzņēmums, ļoti iespējams, individuāli dotos pie katra potenciālā investora ar visām ar to saistītajām izmaksām, turpretī konferences ietvaros, rūpīgi veicot izpēti un izdarot nepieciešamo «mājasdarbu», var noorganizēt tikšanos ar vairākiem nopietniem investoriem,» viņa teic.

Komentāri

Pievienot komentāru