Reklāmas apjoms medijos (ATL) 2004.gadā sasniedzis 49,3 miljonus latu un aizņem 59,5% no kopējā reklāmas tirgus. Reklāmas apjomi medijos — par 14%, salīdzinot ar iepriekšējo gadu. Krietni mazāk audzis BTL apjoms — par 2,6%. «Mediju reklāmas tirgus pieaugums liecina, ka Latvijas uzņēmēji ilgtermiņā investē savu uzņēmumu un zīmolu attīstība,» komentē LRA Apvienotās Industrijas komitejas (JIC — Joint Industry Commitee) vadītājs un mediju aģentūras Mediapool direktors Valdis Tilgalis. Lielāks mediju reklāmas (ATL) pieaugums, salīdzinot ar BTL, tiek skaidrots ar to, ka Latvijā joprojām ir salidzinoši lētas mediju reklāmas izmaksas. «Ar salīdzinoši lētām investīcijām ATL ir iespējams sasniegt auditoriju. Savukārt, BTL metožu ieviešana ir salīdzinoši dārga un mērķauditorijas Latvijā ir salīdzinoši mazas,» skaidro LRA Komunikāciju Aģentūru grupas (KAG) vadītājs un reklāmas aģentūras Metro Leo Burnett valdes priekšsēdētājs Ģirts Ozols.