Šogad maija pirmajā nedēļā, salīdzinot ar nedēļu iepriekš, reklāmas apjomi medijos ir samazinājušies, liecina mediju pētnieku TNS Latvia dati. Reklāmas ilgums ir sarucis līdz 480166 sek. (iepriekšējā nedēļā — 528121 sek.). Arī laikrakstos reklāmas apjomi ir samazinājušies, jo daudzo brīvdienu dēļ daļa laikrakstu netika izdoti: no 1. līdz 7. maijam reklāma laikrakstos aizņēma 231241 cm2 pretstatā 332315 cm2 nedēļu iepriekš. Lielākais reklāmdevējs televīzijā (pēc reklāmas laika sek.) pirmajā maija nedēļā bija Studio Moderna, bet laikrakstos (pēc reklāmas laukuma cm2)— Rimi. Reklamētākā produktu marka televīzijā bija Rovus Aqua Power, savukārt laikrakstos — Rimi.