20. jūnijā kinoteātra K. Suns telpās jau otro reizi Latvijā notiks reklāmas prognožu pasākums Cannes Predictions. Pasākuma laikā būs iespējams noskatīties pasaulē labākos reklāmas klipus, kas iesniegti starptautiskajam reklāmas festivālam Cannes Lions, Db.lv informēja Leo Burnett Riga pārstāvis Andris Zeļenkovs.
Pasākuma laikā tiks demonstrēti 50 pasaulē labākie reklāmas klipi, kurus speciālisti izvēlējušies no visiem Cannes Lions 2007 žūrijas vērtējumam iesniegtajiem darbiem.
"Cannes Predictions galvenā nozīme ir reklāmas industrijā strādājošo iesaiste pasaules labāko reklāmu vērtēšanā un sava redzējuma salīdzināšanā ar Cannes Lions, kas tiek uzskatīts par pasaulē prestižāko reklāmas festivālu, žūrijas skatījumu," skaidroja Leo Burnett Riga valdes priekšsēdētājs Ģirts Ozols.
Pasākuma laikā reklāmas profesionāļiem tiek dota iespēja izteikt savas prognozes par šī gada Cannes Lions uzvarētājiem, un pēc tam salīdzināt savu skatījumu ar starptautiskās žūrijas vērtējumu. Precīzākie prognozētāji tradicionāli tiek arī apbalvoti.
Cannes Predictions ir tradīcija, kuru aģentūra Leo Burnett iedibināja Čikāgā 1986. gadā. Gadu gaitā Cannes Predictions rīkošanu pārņēma arī citas Leo Burnett aģentūras visā pasaulē. Latvijā Cannes Predictions norisināsies otro reizi.
Cannes Lions ir starptautisks reklāmas festivāls. Šogad festivāla norises laiks - no 17. līdz 23. jūnijam, bet tradicionālā norises vieta - Kannās (Francija).