Rīgas attīstības plāna sabiedriskās apspriešanas ietvaros šonedēļ organizētajā viedokļu forumā „Kustība” dalībnieki galvenokārt interesējās par plānotajām jaunajām pilsētas maģistrālēm, kā arī jautājumiem, kas skar sabiedrisko transportu, tostarp pasažieru dzelzceļu un ūdens transportu. Klātesošie interesējās par iespējām paredzēt dzelzceļa pasažieru pārvadājumus pilsētas teritorijā, kā arī attīstīt ūdens transportu – kuģīti no Vecrīgas uz Vecmīlgrāvi. Pilsētas attīstības departamenta speciālisti skaidroja, ka pasažieru pārvadājumiem pa dzelzceļu atšķirībā no autobusiem vai cita veida sabiedriskā transporta ir nepieciešama daudz lielāka pasažieru plūsma, lai tie būtu rentabli, tomēr šāda iespēja attīstības plānā ir iekļauta. Arī kuģīšu maršruti pa Daugavu ir plānā paredzēti, tomēr tā nav pašvaldības prioritāte, tādēļ šajā jomā pēc pašvaldības speciālistu domām varētu darboties kāds privātais investors. Foruma dalībnieki interesējās arī par autoostu – vai tā paliks pilsētas centrā, vai arī citos Rīgas rajonos tiks paredzētas autoostas „filiāles”. Speciālisti skaidroja, ka centra autoosta tiks atvēlēta starptautiskajiem un tālsatiksmes reisiem, bet reģionālo autobusu un maršruta taksometru reisu apkalpošanai tiks paredzētas jaunas novietnes Rūpniecības preču tirgus vietā, Torņakalna stacijas un Skanstes ielas apkaimē. Daudz tika runāts arī par sabiedrisko transportu, kurš sastrēguma vietās apgrūtina ielas, tādēļ tika izteikts priekšlikums veidot t.s. kabatas ar pieturvietām, piemēram, Kr.Valdemāra ielā, Raiņa bulvārī un citur, tomēr speciālisti norādīja, ka to neļauj inženierkomunikāciju īpašnieki. Savukārt stāvvietu likvidēšanu, piemēram, Merķeļa ielā apturējusi zemju īpašnieku vēršanās tiesā pret Satiksmes departamentu, kas vēlējās šo ielas daļu atvēlēt autotransportam Klātesošie interesējās arī par citām teritorijām, kas bieži vien tiek atvēlētas autostāvvietām, tomēr speciālisti norādīja, ka pēdējā laikā šī tendence samazinās, jo zemju īpašniekiem autostāvvietu uzturēšana nav tik izdevīga, cik apbūve. Šī tendence rada draudus padomju laikos celtajos mikrorajonos, kur autostāvvietas netika paredzētas un tagad šīs iespējas samazinās vēl vairāk. Viens no risinājumiem ir plānā paredzētās tehniskās apbūves teritorijas, kur veidot vietējas nozīmes daudzstāvu autostāvvietas. Interese tika izrādīta arī par iespējām Rīgā vairāk veidot divu līmeņu gājēju pārejas, it īpaši vietās, kur pašlaik ir ļoti liela gājēju plūsma (Merķeļa ielas pāreja uz Centrālo staciju) vai ielu šķērsošanu apgrūtina lielā autotransporta satiksme (11.novembra krastmala). Speciālisti atzīmēja, ka pēc lielo maģistrālo šķērsojumu uzbūvēšanas paredzēts samazināt autotransporta plūsmu 13.janvāra ielā un 11.novembra krastmalā, kas varētu atvieglot gājēju kustību un uzlabot cilvēku piekļūšanu Daugavas malai.