Rimi e-veikalā vidējā pirkuma summa krietni lielāka nekā veikalos 

"Novērojam, ka "Rimi" e-veikalā vidējā pirkuma summa ir krietni lielāka nekā tā ir veikalā," biznesa portālam db.lv pastāstīja "Rimi Latvia" e-komercijas formāta direktors Didzis Kirstuks.

Lelde Petrāne, 20.1.2020
1/3

Foto: Žanete Hāka

Tas, ka vidējā pirkuma summa e-veikalā ir lielāka, skaidrojams ar faktu, ka klienti, iepērkoties e-veikalā, biežāk veic lielāka apjoma pirkumus, kas paredzēti visai nedēļai.

Kā pastāstīja D. Kirstuks, "Rimi" e-veikalam esot jau vairāki tūkstoši regulāro pircēju un klientu skaits ik nedēļu pieaug. Kopumā e-veikala pircēju skaita pieaugums pārsniedzot sākotnējās prognozes.

"Prognozējam šogad "Rimi" e-veikalam strauju klientu pieaugumu un pastāvīgi strādājam pie kapacitātes palielināšanas, jo interese no klientu puses ir ļoti liela. Mūsu mērķis šogad ir kļūt par vienu no lielākajiem pārtikas tirgotājiem interneta vidē Latvijā," sacīja D. Kirstuks.

Jautāts raksturot e-veikala klientus, mazumtirgotāja pārstāvis informēja, ka galvenokārt "Rimi" e-veikala pircējs ir vecumā no 25 līdz 45 gadiem. Dienas laikā piegādi mājās aktīvi izmantojot jaunās māmiņas, savukārt pasūtījumus vakaros izvēlas saņemt strādājoši ģimenes cilvēki, tā ietaupot veikalā pavadīto laiku. "Neskatoties uz to, ka sievietes gūst pārsvaru starp e-veikala klientiem, priecājamies, ka arī kungi ir gana aktīvi mūsu klienti. Tāpat, redzam, ka arvien vairāk ērta iepirkšanās pieredze piesaista pircējus vecumā virs 50 gadiem," viņš norādīja.

Nemainīgi populāra ir iegādāto preču piegāde mājās. Savukārt īpaši strauju izaugsmi piedzīvojis "Rimi Drive", kur preces var saņemt, neizkāpjot no automašīnas. "Salīdzinot ar novembri, kad atklājām "Rimi Drive", janvārī pieprasījums pēc šī preču saņemšanas veida pieauga teju piecas reizes," sacīja D. Kirstuks.

Viņš arī norādīja, ka turpmāk tiks pakāpeniski paplašināta piegādes teritorija, kā arī plānots atvērt jaunus "Rimi Drive".

Vaicāts, vai, veicot tirdzniecību internetā un piegādes klientiem, "Rimi" saskāries ar kādiem negaidītiem šķēršļiem un problēmām, D. Kirstuks stāstīja: "Iepirkšanās "Rimi" e-veikalā ir ērtāka un izdevīgāka, ja pircējs autorizējas ar "Mans Rimi" profila datiem. Atklājot e-veikalu, ļoti bieži saskārāmies ar situāciju, kad mūsu klienti bija aizmirsuši savus "Mans Rimi" profila datus, tādēļ nācās ļoti operatīvi reaģēt uz visiem datu atjaunošanas pieprasījumiem."

E-veikalā viena no populārākajam produktu grupām ir svaigā pārtika. Populārākās preces pasūtījumu grozos ir piena produkti, gaļas produkti, dārzeņi, augļi, maize un mājsaimniecības preces. Nemainīgi kopš e-veikala testa perioda vienas no populārākajām preču grupām ir preces bērniem. Tāpat strauji pieaug pieprasījums pēc eko un bio produktiem.

"Rimi" e-veikals ir pilnībā integrēts kopējā "Rimi" piedāvājumā, proti, saglabājas atlaides, "Mans Rimi" naudas uzkrājums, digitālās uzlīmes un veikalu akcijas. "Rimi" e-veikala platformas publiskos testus produktu piegādēm sāka 2019. gada oktobrī, bet e-veikalu oficiāli atklāja novembrī.

Līdz ar veikalu formātu paplašināšanu pēdējo trīs gadu laikā Baltijā "Rimi" investējis 7,7 miljonus eiro.

Tevi varētu interesēt

Grasbergu saimniecība "Zilūži" Bērzaines pagastā efektivizē saimniekošanu un plāno aktīvāk...

Turpinot attīstīt ātrākas un ērtākas iepirkšanās iespējas, "Rimi" paplašina pašapkalpošanās...

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv",...

Mazumtirgotājs Rimi paplašina pašapkalpošanās skeneru sistēmas pieejamību - investējot 130 tūkstošus...

Skandināvijas mazumtirgotāja "Rimi" meitasuzņēmums Igaunijā atsauc visus svaigos salātus pēc...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

2019. gadā Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) Eiropas Savienības ātrās ziņošanas...

Viena no Somijā un Igaunijā lielākajām interjera preču tirdzniecības ķēdēm Indoor Group...

Igaunijas alkoholisko dzērienu mazumtirgotāji norāda, ka joprojām aktīva ir pārrobežu tirdzniecība...

Pielāgojoties mainīgajām mazumtirdzniecības jomas tendencēm, 2019. gada nogalē Baltijas uzņēmums "Baltika...

No 2020. gada janvāra "IKEA" vairs netiek pārdoti vienreizlietojamie plastmasas izstrādājumi, piemēram,...

Mazumtirgotājs "M&S" atzinis, ka, gatavojoties Ziemassvētkiem, tas ir pārvērtējis pieprasījumu...

Tieslietu ministrijas vadītajā Krimināllikuma darba grupā 8.janvārī panākta vienošanās, ka,...

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu...

Lai nodrošinātu zemākas cenas saviem klientiem, "Maxima" veikalos pakāpeniski tiek ieviesti Mākslīgā...

Pēc diviem gadiem e-komercijā, "Nespresso" Baltijā nolemj atvērt arī tradicionālos veikalus...