Ražošana

Septiņi Latvijas uzņēmumi izvirzīti European Business Awards finālam

Monta Glumane, 27.03.2018

Jaunākais izdevums

Septiņi Latvijas uzņēmumi izvirzīti Eiropas biznesa konkursa «European Business Awards» finālam, informē konkursa rīkotāji.

Nacionālā uzvarētāja titulu ieguvuši dizaina uzņēmums «H2E»,atkritumu apsaimniekotājs «Getliņi Eko», alus ražotājs «Cēsu alus», inovatīvā betona ražotājs «Primekss», kokapstrādes uzņēmums «Staļi», dzelzsbetona paneļu ražotājs «Skonto Prefab» un informācijas tehnoloģiju uzņēmums «X Infotech».

Eiropas biznesa balva tiek pasniegta kopš 2007. gada un tās mērķis ir stiprināt biznesa kopienas un atbalstīt veiksmīgu uzņēmējdarbību dažādās nozarēs visā Eiropā. Konkursa žūriju pārstāv pieredzējuši biznesa līderi, politiķi, akadēmiķi no vairākām Eiropas valstīm.

Šogad konkursā kopumā piedalās uzņēmumi no 34 valstīm. Svinīgā apbalvošanas ceremonija notiks šā gada 23.maijā Varšavā, Polijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sociālais projekts Parunāsim veicina nodarbinātību un mazina vientulību

Anda Asere, 10.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālais projekts "Parunāsim" mēnesī saņem 400 līdz 480 zvanus.

"Parunāsim" ir klientu servisa vēstniecības "Sonido" sociālais projekts, kas darbojas katru darba dienu 11 rītā līdz septiņiem vakarā latviešu un krievu valodā. Zvanot uz telefona numuru 26564564, cilvēki var parunāties. "Mēs būsim atbalsts tiem, kas svētkos paliks vieni, kam būs pilna sirds un vēlme padalīties ar savām sajūtām, turklāt ne tikai bēdīgajām, bet arī priecīgajām. Mums zvana arī, lai dalītos savā priekā par ikdienas norisēm, redzētām teātra izrādēm un izlasītām grāmatām. Aug arī pieprasījums pēc lasīšanas priekšā un kopīgu krustvārdu mīklu risināšanas. Tādēļ plānojam šo ieviest arī kā pakalpojumu, kuru var iegādāties un uzdāvināt saviem vecākiem, vecvecākiem, radiniekiem un jebkuram citam cilvēkam, kuram vēlas izrādīt savu atbalstu," stāsta Inga Muižniece, klientu servisa vēstniecības "Sonido" valdes locekle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Svētku laikā cilvēki vēlas parunāties

Anda Asere, 14.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sociālais projekts "Parunāsim" decembrī saņēma 482 zvanus, no kuriem 62 bija tieši Ziemassvētku laikā. Vidējais svētku sarunas ilgums bija ap 25 minūtēm.

Pirms gada, 2018. gada decembrī, "Parunāsim" saņēma 93 zvanus, no kuriem 24 bija Ziemassvētkos. "Šajos svētkos joprojām bija aktuāli zvani, ka tuvinieki nav pildījuši solījumus un atbraukuši ciemos, tas ir radījis cilvēkiem depresīvas un skumjas sajūtas. Gada pastāvīgie zvanītāji zvanīja, lai novēlētu priecīgus svētkus un lai izdodas turpināt sarunas ar tiem, kuriem tās ikdienā ir nepieciešamas. Interesanti, ka šoreiz runātāji arī uzsvēra, ka televīzijā esošās reklāmas ir ļoti kaitinošas, jo sliktā finansiālā stāvokļa dēļ paši nevar atļauties tās lietas, kas tiek reklamētas un tas rada ļoti nepatīkamas sajūtas," zina teikt Inga Muižniece, klientu servisa vēstniecības "Sonido" valdes locekle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būvniecība un īpašums

Arhitektes Zanes Tetere-Šulces birojs maina nosaukumu

Db.lv, 01.08.2023

Sadarbībā ar nekustamo īpašumu attīstītāju R.Evolution un Spānijas vietējo arhitektu biroju BC Arquitectos, OAD radījis Barselonā inovatīvu ofisa ēku kompleksa arhitektūras un interjera dizainu, kas šogad ieguva starptautisku apbalvojumu “European Property Awards Europe” kategorijā “Development”.

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zanes Tetere-Šulces arhitektu birojs maina uzņēmuma nosaukumu uz SIA Open Architechture Design, turpinot savu attīstību Latvijā, kā arī ārpus tās robežām.

Uzņēmuma nosaukuma maiņa ir viens no stratēģiskajiem soļiem, kas veikts zīmola atjaunošanas (rebranding) ietvaros, lai palielinātu uzņēmuma atpazīstamību starptautiskajos tirgos un veicinātu tā konkurētspēju.

17 gadu laikā kopš dibināšanas, OAD ir realizējis projektus Rīgā, Baltijas jūras piekrastē, Berlīnē, Barselonā, Londonā, Dubaijā un citviet pasaulē, piedāvājot klientiem gan oriģinālu, vidē un kontekstā iekļaujošu arhitektūras un interjera koncepcijas stāstu, gan profesionālu projektēšanu un arhitektūras un dizaina ieceres uzraudzību līdz būvniecības pabeigšanai. Turpinot attīstību, OAD sadarbībā ar Asketic, Miķeli Baštiku veica uzņēmuma identitātes atjaunošanu, prezentējot sevi korporatīvā un vienotā vizuālajā valodā.

Komentāri

Pievienot komentāru