Jaunākais izdevums

Turpinot e-komercijas attīstību, Latvijas farmācijas uzņēmums Silvanols plašinājis savu interneta platformu, atverot e-veikalu Igaunijā, informē uzņēmumā.

Jau vēstīts, ka pagājušā gada nogalē, investējot aptuveni 10 000 eiro, Silvanols atklāja internetveikalu Latvijā.

Pētījumā, kas šogad veikts visās Baltijas valstīs, noskaidrots, ka Covid-19 ierobežojumu laikā 34% aptaujāto Igaunijas interneta lietotāju savus izdevumus pirkumiem tiešsaistē vērtē kā pieaugušus. Tikmēr nedaudz vairāk kā puse – 55%– norādījuši, ka viņu tēriņi interneta veikalos nav mainījušies, bet tikai 11% atzina, ka tie ir samazinājušies.

Silvanols interneta veikals Igaunijā radīts ar mērķi uzrunāt cilvēkus, kuriem rūp sava veselība primāri caur profilaksi un ilgtermiņā.

"Silvanols" 2019.gadā strādāja ar 5,444 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 0,1% vairāk nekā 2018.gadā, bet kompānijas peļņa samazinājās par 29,1% un bija 528 832 eiro.

Kompānija "Silvanols" reģistrēta 1994.gadā, un tās pamatkapitāls ir 703 810 eiro. Kompānija nodarbojas ar farmaceitisko preparātu un pamatvielu izpēti un ražošanu. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir zāļu ražotājs "Olainfarm".

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Uzņēmumu e-komercijas izrāviens - vai turpmāk ķieģeļus pirksim internetā?

Ints Krasts, SEB bankas valdes loceklis, 28.01.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 fons uzņēmumu e-komercijas izaugsmei 2020. gadā devis iespēju pamatīgi atsperties un sasniegt vēl nebijušus rādītājus gan Latvijā, gan Baltijā kopumā. Tie, kuri jau iepriekš izmantoja digitālus risinājumus, tagad bauda izaugsmi.

Tāpat arvien vairāk uzņēmumu šobrīd izmanto apstākļus, lai mainītos. Tomēr joprojām pastāv vairāki būtiski izaicinājumi uzņēmumiem, kas bremzēs augšupejošo līkni. Laikus tos neapzinoties, e-komercijas izaugsme var izrādīties tikai īstermiņa lēciens.

E-komercija piedzīvo būtisku izaugsmi visā Baltijā

2020. gadā e-komercijā Covid-19 dēļ bija vērojama spēcīga izaugsme, taču visticamāk tā varētu nebūt paliekoša vidējā termiņā, bet iezīmēs ilgtermiņa virzību uz tālāku, mērķtiecīgāku attīstību. SEB jaunākais e-komercijas pētījums liecina, ka 2020. gadā Baltijā e-komercijas īpatsvars mazumtirdzniecībā pārsniegs 10%. Savukārt līdz 2024. gadam Baltijā e-komercijas īpatsvars pieaugs līdz 12% un tā sastādīs gandrīz 30% no mazumtirdzniecības izaugsmes jeb absolūtos skaitļos apjoms augs par 1,2 miljardiem eiro, sasniedzot 3 miljardus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru