Jaunākais izdevums

Kompānijas Sony un Sharp nolēmušas sadarboties, lai varētu izpildīt pieaugošo pieprasījumu pēc šķidro kristālu ekrāna televizoriem. Sadarbības pamatā ir darījums, kura rezultātā Sony iegūs trešdaļu no Sharp tapšanas stadijā esošās televizoru paneļu rūpnīcas, ziņo BBC.

Sony iegādāsies vienu trešdaļu no Sharp 3,5 miljardu USD vērtās televizoru paneļu rūpnīcas, kura būs gatava 2010. gada martā.

Pašlaik kompānija Sony nenodarbojas ar televizoru paneļu ražošanu un pasūta tos no kompānijas Samsung.

Pašlaik pasaules televizoru tirgū sīvākie konkurenti ir Sony un Samsung, savukārt viņiem seko Sharp.

Pēc paziņojuma par abu kompāniju sadarbību Sony akciju cena palielinājās par 1%, savukārt Sharp akciju cena palika nemainīga.

Japānas elektronikas un informāciju tehnoloģiju asociācija paredz, ka līdz 2012. gadam LCD televizoru pārdošanas apjomi dubultosies, sasniedzot 155 miljonus televizoru gadā.

Dzīvesstils

Aizvadīts trešais Stay Sharp LIVE pasākums

Db.lv,17.03.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

14.martā ATTA centrā Rīgā aizvadīts iedvesmojošākais uzņēmējdarbības pasākums “Stay Sharp LIVE”, vienkopus pulcējot vairāk nekā 750 dalībniekus.

Pasākums tika atklāts ar “Stay Sharp LIVE” organizatora, mārketinga eksperta un “Sharpify” radītāja Nika Jansona uzrunu. Četru stundu garumā viņš klātesošos iepazīstināja ar to, kā no A līdz Z attīstīt savu mārketingu un pārdošanu, sniedzot reālus padomus, kas ilgtermiņā palīdz audzēt biznesa apgrozījumu un peļņu. Šo prezentāciju “Stay Sharp LIVE” auditorija organizatoru veiktajā aptaujā arī atzina par iedvesmojošāko un ar lielāko pievienoto vērtību. “Uzņēmēji var ļoti daudz mācīties viens no otra, un es vēlos dalīties ar savām zināšanām un pieredzi, veicinot Latvijas biznesa attīstību. Vietējiem uzņēmējiem ir milzīgs potenciāls, kas ne vienmēr tiek izmantots. Bailes izgāzties un nezināšana ir vieni no galvenajiem faktoriem, kas bremzē biznesa izaugsmi, tāpēc pasākuma laikā mēs klātseošos iepazīstinājām ar reālām biznesa stratēģijām, kas palīdz sasniegt labākus rezultātus gan biznesā, gan dzīvē, kļūstot par sevis labāko versiju,” norāda N.Jansons.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony ar Xperia XZ1 turpina tradīciju aizvien pilnveidot tālruni, gadiem ilgi būtiski nemainot tā izskatu

Japāņu sabiedrībā dziļi iesakņojusies tradīciju cienīšana un zināšanu nodošana no paaudzes paaudzē. Ne velti pieci pasaulē senākie joprojām eksistējošie uzņēmumi radušies tieši Japānā un no piecarpus tūkstošiem par 200 gadiem vecāko pasaules kompāniju vairāk nekā trīs tūkstoši dibināti uzlecošās saules zemē. Paļaušanās uz pārbaudītām vērtībām lielā mērā izskaidro, kādēļ Sony viedtelefoni gadu gaitā mainās pavisam minimāli.

Desmitgades pirmajā pusē Sony labākā sērija Xperia Z jau saņēma kritikas devu no tehnoloģiju apskatniekiem par faktiski nemainīgo dizainu. Šoruden prezentētais Xperia XZ 1 modina aizdomas, ka japāņi nolēmuši pa līdzīgu tradīciju godāšanas taku staigāt arī tagad, jo jaunais modelis faktiski ir pērnā gada XZ kopija ar dažiem tehniskiem uzlabojumiem.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Taivanas uzņēmums Foxconn, kas saliek lielāko daļu pasaulē tirgoto Iphone, piedāvājis par 5,3 miljardiem ASV dolāru pārņemt neveiksmju pārņemto Japānas elektronisko preču ražotāju Sharp Corp, raksta MarketWatch.

Bankas jau vairākas reizes ir palīdzējušas Sharp ar finansējumu. Uzņēmums patlaban arī izskata pārpirkšanas piedāvājumu no Japānas valdības investīciju fonda Innovation Network Corp of Japan. Šonedēļ tika ziņots, ka fonda piedāvājums varētu sasniegt aptuveni pusi no Foxconn piedāvājuma vērtības.

Japānas amatpersonas ir izteikušas bažas par Sharp nonākšanu ārvalstu uzņēmumu kontrolē, ņemot vērā uzņēmuma displeja paneļu tehnoloģiju. Innovation Network Corp. of Japan jau pieder cita liela displeju ražotāja – Japan Display – kontrolpakete, tādēļ, iegādājoties otru, abi ražotāji varētu dalīties zināšanās.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 2019. gada 1. septembri, Sharp biroja tehnikas iekārtu ražotāja pārstāvniecību un izplatīšanu Latvijā pārņēmis uzņēmums SIA Tomega.

Ar vairāk nekā 10 gadu pieredzi biroja nodrošinājumā, tehnikas apkalpošanā un izejmateriālu piegādē Baltijas tirgū, Tomega veic nākamo soli uzņēmuma attīstībā. Uzņēmums ir sevi pierādījis kā stabilu, kvalitatīvu un uz sadarbību orientētu uzņēmumu, kā rezultātā aizvien vairāk pasaulē labi zināmi zīmoli izvēlas SIA Tomega par sadarbības partneri. Jāpiebilst, ka SIA Tomega partneru tīkls ir ne tikai lielākajās Latvijas pilsētās, kā Daugavpils, Ventspils un Liepāja, bet arī mazākās pilsētās, piemēram, Kandavā, Balvos, Limbažos.

Sharp ir uzņēmums ar bagātu vēsturi, tā pirmsākumi meklējami pirms vairāk nekā 100 gadiem, kad tālajā 1912. gadā uzņēmums sāka savu darbību elektronikas jomā. Jau 1972. gadā Sharp prezentēja pirmo kopētāju, kas norāda uz gadu desmitus ilgu pieredzi biroja tehnikas ražošanā un jaunu kvalitātes standartu ieviešanā. Līdz šim uzņēmuma pārstāvniecību Latvijā veica uzņēmums Inter-Rīga, kurš darbību pārtrauc, kā rezultātā SIA Tomega ir pārņēmusi Sharp partnera pienākumus Latvijā, apkalpojot esošos klientus, nodrošinot garantijas saistību izpildi un turpinot zīmola virzīšanu tirgū.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony jau 2012. gada vidū plāno atteikties no Sony Ericsson zīmola izmantošanas. Tāpat kompānija plāno uzsākt mobilo ierīču ražošanu, izmantojot zīmolu Sony.

Db.lv jau vēstīja, ka oktobrī Sony iegādājās Zviedrijas telekomunikāciju iekārtu giganta Ericsson daļu kopīgajā uzņēmumā Sony Ericsson. Darījuma sasniedza 1,05 miljardus eiro. Japāņu-zviedru grupa tika izveidota 2001. gadā. Tā ir kļuvusi par sesto lielāko spēlētāju globālajā tirgū.

Kompānija norāda, ka nākamajā gadā veltīs ievērojamus līdzekļus, lai popularizētu Sony arī kā mobilo ierīču zīmolu, vēsta Los Angeles Times.

«Mēs pēdējā laikā neeasam bijuši tik agresīvi, kā pirms dažiem gadiem. Tomēr mēs pastiprināsim un koncentrēsim savu darbību, kā arī investēsim atsevišķos tirgos, kā, piemēram, Indijā,» sacīja Sony Ericsson viceprezidents Kristiāns Tīrs (Kristian Tear).

Investors

Ziņas par Sharp plāniem samazināt kapitālu izraisa strauju uzņēmuma akciju cenas kritumu

LETA--AFP,11.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grūtības piedzīvojošās Japānas elektronikas kompānijas Sharp Corp. akciju vērtība pirmdien reģistrējusi strauju kritumu saistībā ar medijos izskanējušo informāciju par uzņēmuma plāniem ievērojami samazināt kapitālu.

Sharp akciju cena pirmdien rīta tirdzniecības sesijā samazinājās par 31% jeb 80 jenām - līdz 178 jenām, reģistrējot vienas dienas maksimālo iespējamo kritumu.

Nedēļas nogalē mediji ziņoja, ka Sharp plāno samazināt savu kapitālu par 99% - līdz 100 miljoniem jenu (741 290 eiro).

Laikraksts Nikkei un citi mediji vēstīja, ka uzņēmums arī plāno izmantot no kapitāla samazināšanas iegūto naudu, lai likvidētu gadu laikā uzkrātos zaudējumus.

Sharp pirmdien norādīja, ka kapitāla samazināšana varētu būt kā restrukturizācijas iespēja, taču nekas konkrēti vēl nav izlemts.

Prognozes liecina, ka Sharp pagājušajā biznesa gadā, kas noslēdzās martā, reģistrēs zaudējumus vairāk nekā 200 miljardu jenu apmērā, piedzīvojot trešos gada zaudējumus pēdējos četros gados.

Dzīvesstils

Stay Sharp LIVE pasākumā pulcēsies ietekmīgākie Latvijas uzņēmēji

Db.lv,10.03.2025

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 14.martā, pulksten 9:00 ATTA centrā Rīgā norisināsies ekstrēmākais uzņēmējdarbības pasākums “Stay Sharp LIVE”, kura laikā veiksmīgākie Latvijas uzņēmēji dalīsies ar savu pieredzi par to, kā radīt veiksmīgu biznesu.

Pieredzes apmaiņa, kā arī mācīšanās no citu uzņēmēju veiksmēm un neveiksmēm ir viena no būtiskākajām biznesa attīstības sastāvdaļām, uzskata “Sharpify” radītājs un mārketinga eksperts Niks Jansons. ““Stay Sharp LIVE” ir domāts tiem, kuri grib dominēt, nevis sacensties, tāpēc pasākuma laikā mēs klātesošos iepazīstināsim ar reālām biznesa stratēģijām, kas palīdz sasniegt labākus rezultātus gan biznesā, gan dzīvē. Bieži uzņēmēji saskaras ar problēmām, kuras patiesībā kāds cits jau ir atrisinājis. Zems pārdošanas apjoms, neefektīvs mārketings, grūtības atrast darbiniekus un nespēja izmantot savu potenciālu ir tikai dažas no lietām, ar kurām ceļā uz panākumiem sastopas teju ikviens uzņēmējs. Kā nepadoties un nezaudēt enerģiju? Kā risināt sava biznesa problēmas? To visu un vēl vairāk būs iespējams uzzināt “Stay Sharp LIVE”. Mēs vēlamies palīdzēt uzņēmējiem kļūt par savu 2.0 versiju un sasniegt savus mērķus. Jaunas stratēģijas, iedvesma un šovs - būs stilīgi un sharp,” pārliecināts ir N.Jansons.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Sony Xperia 10 II" ir šaurāks nekā vairums konkurentu, taču piedāvā gana lielu ekrānu un iespēju to viegli sadalīt divās daļās.

Tālā pagātnē palikuši tie laiki, kad "Sony" ražoja vienus no iekārojamākajiem tālruņiem. Plāni, spīdīgi, vieni no pirmajiem ūdensdrošajiem. Pēc pamatīgā atkritiena, japāņi cenšas izkārpīties no bedres, un pavisam nesen izrādīja jaunākos lolojumus – "Xperia" sērijas modeļus "1 II" un "10 II". Pirmais "DB.lv" rīcībā nonāca vidējās klases pārstāvis "Xperia 10 II".

Dizains

(Raksta autora vērtējums: 8 punkti no 10)

Jaunā "Sony" ierīce patiks nelielo telefonu kārotājiem. Sen nebija nācies lietot tik slaidu telefonu, ar kuru ir tik parocīgi darboties vienā plaukstā. Pat neraugoties uz to, ka "Xperia 10 II" ir gana plašs 6 collu displejs. Ērtuma pamatā ir "Sony" pirms dažiem gadiem pieņemtais lēmums izmantot ekrānus ar 21:9 malu attiecību, kā rezultātā telefons ir šķietami nesamērīgi garš, toties šaurs. 6,9 centimetru platums ir nepilnu centimetru mazāk par vidusmēra viedtelefona "vidukļa apmēru", taču ikdienas lietošanā tas ir ļoti jūtams. Tāpat kā 151 grama svars, kura dēļ japāņu darinājums šķiet neparasti viegls un gaisīgs. Tas arī atbilst IP68 ūdens izturības standartam, kas ļauj ierīcei pusstundu peldēt pusotru metru dziļi saldūdens tilpnē.

Pasaulē

Sony akcijas cena nokrīt līdz zemākajam līmenim pēdējā 31 gada laikā

Ritvars Bīders,11.05.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc tam, kad kompānija Sony paziņoja par rekordlielajiem 2011. gada zaudējumiem 5,7 miljardu ASV dolāru apmērā, Sony akcijas cena Tokijas biržā samazinājās par 6,7% līdz 1 132 jēnām (7,71 Ls), kas ir zemākais līmenis pēdējā 31 gada laikā.

Kā vēsta BBC, Sony ar zaudējumiem strādā jau pēdējos četrus gadus, taču šo gadu kompānija paredz pabeigt ar peļņu. Tomēr investori gan nedomā, kompānijai izdosies sasniegt plānoto.

«Sony ir daudz problēmu, un jaunais prezidents līdz šim nav spējis radīt skaidru plānu tam, kā optimizēt kompāniju,» norāda Fukoku Capital Management eksperts Juki Sukarai.

Sony televizoru bizness, kas iepriekš bija viens no lielākajiem kompānijas dzinējspēkiem, ir smagi cietis no pieaugošās konkurences un krītošajām cenām. Šī Sony divīzija strādā ar zaudējumiem jau astoņus gadus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony nāks klajā uzreiz ar diviem ieročiem, lai cīnītos ar elektronisko grāmatu lasītāja līdera Amazon e-grāmatu Kindle2, ziņo Business Week.

Kompānija Sony paziņoja, ka jau 25. augustā pārdošanā nonāks divas e-grāmatas - Sony Reader Pocket Edition, kura cena būs 199 USD un Sony Reader Touch Edition - 299 USD.

Sony Reader Touch Edition ir vienā cenā ar Amazon produktu Kindle2, bet tam būs pieskārienjūtīgs ekrāns, kas ļautu lapaspuses pāršķirt ar vieglu pirksta kustību.

Savukārt eksperti uzskata, ka tehnoloģiski vienkāršākais Sony Reader Pocket Edition, kas maksās 100 USD mazāk nekā Kindle2 šajos ekonomiskajos laikos varētu izrādīties lielāks konkurent Kindle2 nekā Sony Reader Touch Edition.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vieglā sporta kamera Sony Action Cam FDR-X1000VR ļauj parādīt citiem, kā pasaule izskatās tieši no tava skatupunkta

Kompaktās un izturīgās sporta videokameras ne vien radījušas dzīvotspējīgu tirgus nišu, bet arī mainījušas veidu, kā cilvēki iemūžina un dalās ar saviem piedzīvojumiem – proti, nofilmējot visu pieredzēto no sava skatupunkta. YouTube kanāls mudž no ierakstiem, kuri dod iespēju izdzīvot traukšanos lejup no kalna ar slēpēm, lēkšanu ar izpletni vai pasaules apjūsmošanu no debesskrāpja smailes, pat nepieceļoties no mīkstā dīvāna, jo kāds to visu ir nofilmējis ar ķermenim piestiprinātu kameru, tādu kā Sony Action Cam FDR-X1000VR.

Šī kamera uz līdzinieču fona izceļas ar interesantu un ļoti noderīgu pievienoto vērtību – rokas apsēju ar iestrādātu ekrānu, kas ne vien ļauj attālināti vadīt kameru, bet arī skatīties, ko tā filmē.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Finanšu grūtībās nonākusī Japānas elektronikas kompānija Sharp Corp. cenšas mudināt savus darbiniekus iegādāties uzņēmuma produktus, lai veicinātu tirdzniecības apjoma pieaugumu.

Kompānija norāda, ka darbiniekiem nav obligāti jāiegādājas tās ražotās preces, taču uzņēmums vēlas, lai darbinieki tās izvētos par labu konkurentu produktiem.

Tikmēr Japānas mediji vēsta, ka Sharp noteicis mērķus uzņēmuma vadītājiem un citiem darbiniekiem iegādāties kompānijas preces.

Kā ziņots, Sharp šā biznesa gada pirmajos sešos mēnešos, kas noslēdzās septembrī, strādāja ar 83,6 miljardu jenu (635,02 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem, salīdzinot ar peļņu attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Zaudējumi galvenokārt tiek skaidroti ar restrukturizācijas izmaksām un pieprasījuma kritumu pēc viedtelefonu ekrāniem.

Sharp jau iepriekš brīdināja par iespējamiem zaudējumiem šajā periodā, no jauna radot bažas par uzņēmuma nākotni, ņemot vērā, ka tas pēdējos gados vairākkārt nonācis uz bankrota sliekšņa un bijis spiests īstenot restrukturizāciju.

Pasaulē

Sharp operacionālā peļņa trīskāršojusies

Ritvars Bīders,03.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas Sharp, kas ražo šķidrā kristāla displejus, konkurējot ar tādām kompānijā LG Electronics un Samsung Electronics, sava finanšu gada pirmajos deviņos mēnešos strādājis ar 66,5 miljardu jēnu (414 miljonu latu) lielu peļņu, kas ir par teju trīs reizes vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, ziņo Reuters.

Sharp izdevies palielināt peļņu, pateicoties enerģiju taupošo elektronisko ierīču pārdošanas apjomu pieaugumam Japānā, ko veicināja Japānas valdības piekoptā subsīdiju sistēma, kas atbalstīja «zaļo» tehnoloģiju iegādi. Tuvojoties šīs subsīdiju sistēmas termiņa beigām, iedzīvotāji valstī pastiprināti iegādājušies «zaļās» ierīces, no kā labumu guva arī Sharp.

Attiecībā uz 2010./2011. finanšu gadu kopumā Sharp plāno peļņu 90 miljardu jēnu (560 miljonu latu) apmērā.

Sharp akcijas cena šā gada laikā jau palielinājusies par 3%.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony var saskarties ar tiesvedību visā pasaulē pēc tam, kad hakeri uzlauza PlayStation Network un nozaga tīkla lietotāju personīgo informāciju, vēsta Reuters.

Sony slēdza piekļuvi tīklam jau 19. aprīlī, bet par datu zādzību neziņoja līdz pat otrdienai. Hakeru rīcībā nokļuva informācija par 77 miljoniem tīkla lietotāju, ieskaitot to vārdus, adreses un, iespējams, pat kredītkaršu datus.

Pēc zādzības vairākās ASV pavalstīs ir uzsākta izmeklēšana. Datu zādzību izmeklēs pat ASV Federālā Tirdzniecības komisija un FIB kibernoziegumu nodaļa. Lielbritānijā incidentam savu uzmanību ir pievērsuši lietotāju privātuma aizsardzības uzraugi.

Lielbritānijas informācijas komisārs Kristofers Grahams (Christopher Graham) norādīja, ka komisija jau ir uzsākusi izmeklēšanu Sony sistēmas «uzlaušanas» sakarā. Komisijai ir tiesības piespriest ievērojamas soda naudas, pat līdz 500 tūkstošiem britu mārciņu.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Sony Ericsson paziņoja, ka tā ir noslēgusi līgumus ar trijām no pasaules četrām lielākajām mūzikas kompānijām, ziņo NYTimes.

Šāds solis no kompānijas puses tika sperts, jo maijā kompānija plāno prezentēt tās jauno mūzikas glabātuvi. Šis ir arī Sony Ericsson atbildes trieciens kompānijām Apple un Nokia, kuras jau ir atvērušas savus mūzikas glabātuves - iTunes un Ovi.

Sony Ericsson ir parakstījusi līgumus ar tādām mūzikas kompānijām, kā Sony BMG, The Warner MusicGroup, EMI, Hungama (Bolivudas mūzikas izdevējkompānija) un The Orchard, kas ir kļuvusi populāra Dienvidamerikā.

Sony Ericsson nākotnē paredzams sīvs cīniņš ar kompānijas Aplle iTunes, kas dominē digitālajā mūzikas tirgū. iTunes savas pastāvēšanas laikā ir pārdevis vairāk nekā 4 miljardus dziesmu.

Viedierīces

Sony Ericsson nākamgad plāno pāriet tikai uz viedtālruņu ražošanu

Jānis Rancāns,14.10.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc trešā ceturkšņa finanšu rādītājiem, Sony Ericsson paziņojis, ka no nākamā gada ražos tikai viedtālruņus, vēsta BBC.

Šī gada trešo ceturksni uzņēmums aizvadījis bez peļņas, kas bijis uzlabojumus salīdzinot ar iepriekšējo ceturksni, kurā Sony Ericsson piedzīvoja 50 miljonu eiro lielus zaudējumus. Salīdzinājumam – aizvadītā gada trešajā ceturksnī Sony Ericsson bija nopelnījis 49 miljonus eiro, norāda britu medijs.

Tāpat trešajā ceturksnī samazinājušas Sony Ericsson tālruņu piegādes – uzņēmums minētajā periodā piegādājis 9,5 miljonus tālruņu, kas ir 9% kritums salīdzinot ar aizvadīto gadu.

Japānas un Zviedrijas kopuzņēmumus šos zaudējumus skaidro ar zemo pieprasījumu pēc tradicionālajiem mobilajiem tālruņiem. Piemēram, uzņēmuma ražotie Xperia viedtālruņi veido 80% no tās pārdoto ierīču apjoma.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Milzīgās Japānas elektronikas kompānijas Sony, Matsushita, Hitachi un Toshiba, kas gadiem ilgi cīnījušās kā konkurentes, sajūtot pieaugošo konkurenci no Dienvidkorejas, Taivānas un Ķīnas ražotājiem, nolēmušas arvien vairāk strādāt kopīgi, vēsta International Herald Tribune.

"Japānai ir pārāk daudz lielu elektronikas uzņēmumu," sacīja Daivas Pētniecības institūta galvenais ekonomists Jutaka Harada. Viņš norādīja, ka Japānas tirgus ir pārlieku apgādāts.

Japāņu elektronikas kompānijām pieder vairāk nekā viena piektā daļa visa pasaules tirgus, kas pērn pārdošanas apjomos sasniedza 465 miljonus USD. Taču valsts elekronikas uzņēmumu pasaules tirgus daļa pēdējo gadu laikā samazinājusies, jo pieaugusi Dienvidkorejas ražotāju Samsung un LG dēļ.

Laikā, kad elektronikas ražotāji citās pasaules daļās cenšas specializēties, Japānas kompānijas arvien turpinājušas sacensties savā starpā. Rezultātā Japānas kompānijas piedzīvojušas smagu dublēšanos, lieku laika izšķiešanu un lielu tirgus fragmentāciju. Vairāki ražotāji arī izkrituši no tirgus un vairs nav vērtējami kā nozīmīgi.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony videokamera FDR-AX100E uzņem lieliskas kvalitātes 4K video, taču ir par lielu ikdienas līdzņemšanai

Kurš gan varēja iedomāties, ka paņemot rokās vēl pirms gadiem 10-15 daudzu ceļotāju iekāroto videokameru, pārņems sajūta, ka aplūko kādu vēsturisku relikviju. Tiešām dīvaini, cik ātri viedtālruņi ir atradinājuši no specializētu filmēšanas ierīču lietošanas. Un, ja tā labi padomā, pēdējos gados gan pie tūrisma objektiem aizvien retāk manīti cilvēki ar «hendikamiem», gan veikalu plauktos amatieru videokameru klāsts kļuvis pavisam trūcīgs. To vietu pārliecinoši ieņēmuši telefoni, sporta kameras, planšetes un pat droni.

Sony FDR-AX100E nav pirmā svaiguma produkts. Tomēr tā joprojām ir labākā Sony izgatavotā plaukstas videokamera plašam patērētāju lokam, un arī tās jaunākās māsas būtiskas pārmaiņas nav nesušas. Līdz ar to jautājums, vai vispār viedtelefonu ērā ir vērts iegādāties šādu kameru, joprojām ir aktuāls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Sony Corp uzsākusi sarunas, lai izpirktu Zviedrijas uzņēmumam Ericsson piederošās daļas mobilo telefonu ražošanas kopuzņēmumā Sony Ericsson, aģentūrai Reuters pavēstījuši anonīmi avoti.

Šāds darījums varētu ļaut Sony sekmīgāk konkurēt ar tādiem telekomunikāciju ierīču ražotājiem kā Apple un Samsung. Kā Reuters paskaidroja nozari pārzinoši avoti – Sony un Ericsson jau vairākas nedēļas cenšas vienoties par kopuzņēmuma, kurā abām kompānijām pieder puse, nākotni.

Ja Sony vienotos par Ericsson daļu izpirkšanu, darījuma vērtība varētu sasniegt 1,3 miljardus ASV dolāru. Summa arī atkarīga no tā, kādas vienošanās tiktu noslēgtas par Ericsson telekomunikāciju patentu izmantošanu.

Tomēr The Wall Street Journal iepriekš vēstīja, ka šīs sarunas jebkurā brīdī var izgāzties. Abas kompānijas atteikušās sniegt komentārus.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Sony otrdien ir atzinusi, ka pret to ir bijis vērsts vēl viens hakeru uzbrukumus, kura laikā, iespējams, ir nozagti dati vēl par 25 miljoniem lietotāju. Sony paziņojums seko tikai dienu pēc tam, kad kompānija solīja, ka nepieļaus līdzīgus uzbrukumus, vēsta Reuters.

Sony atzina, ka 18. aprīlī ir uzlauzta Sony Online Entertainment datorspēļu sistēma, bet kompānija to atklājusi un slēgusi sistēmu tikai pirmdien. Šoreiz ir nozagti dati par 10,7 tūkstošiem Austijas, Nīderlandes un Spānijas lietotājiem, 12,7 tūkstošiem ASV lietotāju un citiem.

Savukārt, kā norāda investori, kompānijas izpilddirektors Hovards Stringers (Howard Stringer) ir centies klusēt par uzbrukumiem Sony. «Veids kā Sony ir centusies risināt hakeru problēmas skaidri norāda, ka tā nespēj pārvaldīt krīzes. Esošajam izpilddirektoram vajadzētu atkāpties,» uzskata eksperti.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Ericsson plāno pārdot savas daļas uzņēmumā Sony Ericsson, ziņo lenta.ru, atsaucoties uz vācu izdevumu Manager-magazin.

Zviedrijas kompānijai Ericsson kopuzņēmumā Sony Ericsson pieder puse akciju. Otra puse pieder Japānas kompānijai Sony. Patlaban notiekot sarunas ar bankām par kredīta piesaisti Ericsson daļu izpirkšanai.

Iespējamā darījuma summa netiek izpausta, tāpat nav zināms arī tas, vai tirgū paliks zīmols Sony Ericsson, ja Ericsson pārdos savas daļas.

Šobrīd Sony Ericsson ir piektais lielākais mobilo telefonu ražotājs. 2008. gadā šī kompānija laida klajā 96.6 miljonus telefonu.

Pasaulē

Sharp plāno «gāzt» iPhone ar 3D viedtelefonu

Ritvars Bīders,04.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sharp šogad plāno nākt klajā ar kārtējo iPhone konkurentu – viedtelefonu ar trīsdimensiju paneli, kuru telefona lietotāji varēs skatīt, neizmantojot papildierīces, ziņo Reuters.

Kompānijas pārstāvis arī norādījis, ka, visticamāk, telefonam arī būs fotokamera, ar kuru būs iespējams uzņemt 3D fotoattēlus.

Lai gan Sharp ir lielākais mobilo telefonu ražotājs Japānā, globālajā tirgū kompānija ir mazs spēlētājs, un līdz šim Sharp nav izdevies gūt labumu no strauji augošā viedtelefonu tirgus. Sīkāka informācija par ierīci pagaidām nav pieejama.

Iepriekš kopuzņēmums ar Sharp dalību kompānijai Microsoft izstrādāja viedtelefonu Kin, taču pēc trīs mēnešu ilgas tirdzniecības ASV ierīce no tirgus tika izņemta.

Reklāmraksti

SIA Tomega uzstāda automatizētas roku dezinfekcijas iekārtas Rīgas Juridiskajā Augstskolā

SIA Tomega,14.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rūpējoties par studentu un apmeklētāju drošību, Rīgas Juridiskā Augstskola (Riga Graduate School of Law) ir uzstādījusi automātiskas roku dezinfekcijas iekārtas skolas telpās.

“Japānas tehnoloģiju milža Sharp piegādātās roku dezinfekcijas iekārtas nodrošina pilnīgu bezkontakta darbību, nav jāspiež poga vai pumpītis, ko iepriekš izmantojuši citi cilvēki. Tam ir vairākas versijas, tātad, pielāgojams attiecīgajiem apstākļiem – vietās ar lielu cilvēku plūsmu, kā piemēram mācību iestādēs, tirdzniecības centros, lidostās, autoostās, stacijās vai slimnīcās ieteicams uzstādīt iekārtas lielāko versiju, kurai attiecīgi ir lielākais dezinfekcijas šķīduma konteinera tilpums (20 litri) un pieslēdzams pie elektrības nepārtrauktai darbībai, kā arī darbināms ar akumulatoru, savukārt vietās ar mazāku cilvēku plūsmu, piemēram, veikalos, restorānos, bāros, viesnīcās, klīnikās, degvielas uzpildes stacijās vai uzņēmumu birojos attiecīgi var uzstādīt iekārtu ar mazāku tilpumu, 5 litri vai 2.9 litri. Arī salīdzinoši šaurās vietās, mazos birojos, telpās, vislabāk izvēlēties pie sienas montējamu dezinfekcijas iekārtu,” stāsta E. Evelons, SIA Tomega valdes loceklis.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija Sony ir nākusi klajā ar diviem jauniem planšetdatoriem, tādējādi cenšoties «iekarot» šo ierīču tirgu, raksta Reuters. Sony planšetdatori izmantos Google izstrādāto operētājsistēmu Android 3.0, kā arī ar tiem varēs spēlēt PlayStation spēles. Pārdošanā Sony ierīces parādīsies 2011. gada rudenī.

Sony planšetdatori, kuriem dots kodēts nosaukums S1 un S2 atbalstīs WiFi un 3G/4G. S1 ir 9,4 collu ekrāns, kā arī tas ir speciāli izstrādāts, lai to būtu ērti turēt rokās ilgāku laika posmu. S2 ir atvāžams 5,5 collu dubultdisplejs. Kompānija norāda, ka, lai sekmīgi «iekarotu» planšetdatoru tirgu, pircējiem ir jāpiedāvā kaut kas unikāls – vai tas būtu izskats, vai vienalga kas.

Šī gada janvārī Sony paziņoja, ka ar savām ierīcēm gada laikā nodrošinās otro vietu planšetdatoru tirgū, izraisot izbrīnu ekspertos, kuri norādīja, ka Sony būs vispirms jāpārspēj Samsung, kas ir «ļoti spēcīgs konkurents», atceras aģentūra. Pašlaik planšetdatoru tirgū apmēram pusi veido Android ierīces. Vispopulārākais to vidū ir Samsung ražotais Galaxy Tab, kuram seko kompāniju Motorola, LG Electronics un HTC ierīces.

Citas ziņas

Pirmās Baltijas regates pasākumi Pāvilostā un Ventspilī

,29.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jūnijā Pāvilostas un Ventspils ostās piestās Baltijas atklātās regates Sony Baltic Open Regatta 08’ dalībnieku jahtas.

8. jūnijā Pāvilostas jahtu ostā Pāvilosta Marina savu maršrutu Klaipēda - Pāvilosta noslēgs Baltijas regates dalībnieki, un jau 9. jūnijā Pāvilostā notiks dažādi kultūras pasākumi – svinīga Klaipēda – Pāvilosta starpposma laureātu apbalvošanas ceremonija, muzikāli priekšnesumi, būs iespēja izmēģināt vienkāršākos deju soļus līnijdejās un vērot dejotāju sagatavotos priekšnesumus, kā arī baudīt Užavas alu un zivis, kuras piedāvās zvejnieku saimniecība Kaija, Db.lv informē Sony Baltic Open Regatta 08’ organizatore Laine Zemīte.

10. jūnijā Ventspilī ierodas Baltijas atklātās regates dalībnieki, kā arī pilsētā sāksies sportiskā Olimpiskā nedēļa.