Arvien samazinoties konkurentu DUS skaitam reģionos, Statoil aktivizē degvielas «tiešo tirdzniecību». Latvijas lielākais degvielas tirgotājs Statoil arvien lielāku daļu realizētās degvielas pārdod, piegādājot to saviem klientiem «pa tiešo», nevis caur degvielas uzpildes stacijām (DUS).
Pēdējo gadu laikā kompānija ir ieguldījusi daudzus simtus tūkstošu latu, lai iegādātos papildus degvielas vedējus, kā arī apguvusi degvielas uzglabāšanas tehnoloģiju, lai tādējādi spētu nodrošināt degvielas piegādes zemnieku saimniecībām u.c. klientiem, kas nevēlas degvielu iegādāties caur DUS. Statoil pārstāvji uzsver, ka šī stratēģija pārņemta no Statoil mātes kompānijas un šobrīd sevi ir veiksmīgi pierādījusi: šādā veidā tirgotās degvielas apjomi Latvijā strauji pieaug. Kopš 2006. gada, kad tika uzsāktas šīs aktivitātes, apjomi ir pieauguši teju četras reizes. Arī šogad tiek plānots apjomu kāpums un biznesa attīstībā tiks investēts līdz 500 tūkstošiem latu - to starpā arī jaunu tvertņu uzstādīšanā klientiem.
Neesi abonents? Piesakies uz 2 nedēļu testa abonementu šeit!