Mobilo sakaru operators Tele2 izplatītajā paziņojumā medijiem saistībā ar līguma laušanu ar dīleri Balttels norāda, ka nav bijis "lietderīgi turpināt sadarbību, kas grauj servisa kvalitāti."
Tele2 tirdzniecības direktora Zigmāra Meijas komentārs: "Dīlera Balttels klientu apkalpošanas kvalitāte ilgstoši ir bijusi neapmierinoša, ko apstiprināja slepenā pircēja pārbaudes. Anonīmas pārbaudes tiek regulāri veiktas visu Tele2 dīleru tirdzniecības vietās. Diemžēl Balttels rezultāti vienmēr bijuši vieni no sliktākajiem.
Tele2 bija spiests pārtraukt sadarbības līgumu, jo servisa kvalitāte būtiski ietekmē klientu iespaidu par operatora pakalpojumiem, un diemžēl Balttels to neveicināja.
Pirms pārtraukt līgumu, Tele2 vairākkārt tikās ar Balttels vadību, tādēļ nevar piekrist apgalvojumam, ka paziņojums bija negaidīts vai, ka rīcības motīvi nav izskaidroti. Neizpratni rada fakts, ka, pēc abpusējas tikšanās, kompānijas paziņojumā ir klaji, pret Tele2 vērsti apmelojumi ar mērķi nomelnot bijušo sadarbības partneri."