Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā skaistumkopšanas salona filiālē Eco SPA Room ieguldīti aptuveni 15 tūkstoši eiro; daļa finansējuma piesaistīta no Altum programmas.

2017. gadā SIA Verdant apgrozījums sasniedza 137 tūkstošus eiro, kas ir par 20% vairāk nekā gadu iepriekš. «Katrs gads ir arvien labāks un labāks. Esam nostiprinājuši savu vietējo klientūru, mums ir laba reputācija arī ārzemēs. Pie mums bieži ierodas tūristi, sakot, ka viņiem mūsu salonu ieteikuši draugi, kolēģi vai paziņas Zviedrijā, Norvēģijā, Krievijā. Priecājamies, ka mums ir laba reputācija,» saka Dace Šrādere, skaistumkopšanas salona Verdant Eco SPA (SIA Verdant) īpašniece.

Jaunajā salonā Eco SPA Room ir divi kabineti, kas piedāvā masāžas un ķermeņa procedūras, kas radītas, iedvesmojoties no Latvijas dabas un tās elementiem. «Nemainīgi salona koncepcijai, tiek izmantoti svaigi pagatavoti skaistumkopšanas un SPA produkti, kas nesatur konservantus, mākslīgas krāsvielas, smaržvielas u.c. organismam kaitīgus, sintētiskos produkta īpašību pastiprinātājus,» saka D. Šrādere.

Jaunais salons atrodas vēl dziļāk Vecrīgā – Pils ielā. Viņa paredz, ka jaunā atrašanās vieta vēl vairāk varētu vilināt tūristus. Šobrīd 70% klientu ir vietējie. Nesen uzņēmums uzsācis sadarbību ar Vācijas ekokosmētikas zīmolu Dr. Hauschka. «Ļoti priecē, ka šim zīmolam ir interese ar mums sadarboties, jo tas liecina, ka spējam nodrošināt augstu pakalpojumu kvalitāti un, ka tiek novērtēts salona koncepts un filozofija. Lai pārstāvētu šo zīmolu un ar to varētu strādāt, mūsu meistarēm bija jāiziet speciāli kursi.» saka D. Šrādere.

D. Šrādere novērojusi, ka cilvēki ir daudz izglītotāki ekoloģiskas skaistumkopšanas jautājumos, kādi bija pirms septiņiem gadiem, kad viņa atvēra salonu. Tolaik bija vairāk jāskaidro atšķirības starp ekoloģisko un konvencionālo kosmētiku un ka ar ekoloģisku produktu var sasniegt līdzvērtīgus rezultātus. Tagad vairs nav jāskaidro, kāpēc kosmētikā būtu jāizvairās no parabēniem, minerāleļļas utt. Agrāk cilvēki bija skeptiskāki pret šo faktu. «Klienti mērķtiecīgāk nāk uz mūsu salonu tieši ekoloģiskā aspekta, nevis tikai pakalpojuma kvalitātes dēļ. Mūs atrod cilvēki ar alerģijām, ar jutīgu ādu, daudz nāk topošās un jaunās māmiņas, īpaši populārs pakalpojums viņu vidū ir manikīrs, pedikīrs, jo izmantojam nagu lakas ar Big5Free formulu, un masāža, jo izmantotie produkti nesatur sintētiskas, kairinošas vielas,» viņa stāsta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tiem uzņēmējiem, kas nepadosies, būs daudz jāstrādā pie mārketinga, lai atgrieztos iepriekšējā gultnē, un visgrūtāk būs tiem, kam nav lojālo klientu un stipras komandas atbalsta.

"Ceturtdien ministru prezidenta Krišjāņa Kariņa paziņojumā nebija norāžu uzņēmumiem – pakalpojumu sniedzējiem. Tas mulsināja, bet nepārsteidza, jo skaidrs, ka, ja šāds rīkojums neapkalpot klientus būtu bijis, valstij par to būtu jāuzņemas tūlītēja atbildība. Taču mēs sākām ievērot papildu piesardzības pasākumus – papildus dezinfekcija, cimdi, klientu apzvanīšana utt. Diemžēl ātri sapratām, ka varam no savas puses darīt maksimālo un būt atbildīgi, bet daudz klientu situāciju neuztver nopietni un neievēro likumus," biznesa portālam db.lv stāsta Dace Šrādere, skaistumkopšanas salona "Verdant Eco Spa" vadītāja.

Viņas gadījumā "punktiņš uz i" bija, kad uzzināja par kādas klientes bezatbildīgu rīcību. Uzņēmēja ir pārliecināta, ka komandai jābūt pirmajā vietā un nedrīkst riskēt ar tās veselību.

Komentāri

Pievienot komentāru