Trešdien konkursa Password 2007 žūrija paziņoja piecas kompānijas - finālistes, kas pretendēs uz labākās mārketinga kampaņas izveidotāja titulu.
Kompānija Best Marketing diviem tūkstošiem marketinga speciālistu piedāvāja nosaukt, viņuprāt, veiksmīgākās reklāmas kampaņas. Starp Mārketinga sasniegumu konkursa nominantiem bija Ford, Lattelecom, BMW, MTV, Latvijas Krājbankas, LG, Metrum, Parex ISIC un citas veiksmīgākās mārketinga kampaņas.
Trīs galvenie vērtēšanas kritēriji bija mārketinga kampaņas radošā stratēģija, mediju izvēle un kampaņas efektivitāte.
Par piecām labākajām mārketinga kampaņām tika atzītas Zelta Zivtiņas, Lattelecom, Krassky flīžu veikala, 117 uzziņu dienesta un Tetrapak AT kampaņas.
Konkursa pirmās vietas ieguvējs tiks paziņots Mārketinga sasniegumu konferencē Password 2007, kas norisināsies Rīgā 6. un 7. martā.
Pagājušā gadā konkursa uzvarētājs bija Bite Latvija un Jaffa Riga Projects teātra izrāde Alu cilvēks. Šogad Bite Latvija ir žūrijā un vērtē citu kompāniju kampaņas.
2005. gada konkursa uzvarētājs bija Nordea bankas Hipotekāro kredītu kampaņa, bet 2004. gadā pirmo vietu ieguva zīmola Stendera Ziepju Fabrika ieviešana tirgū.