Latvijas nacionālās aviokompānijas rīcība, atceļot reisus jau ir izpelnījusies partneru sašutumu. «Ja turpināsies šāda airBaltic rīcība, tad mēs centīsimies meklēt citu alternatīvu Latvijas nacionālās lidsabiedrības vietā, ko piedāvāt saviem klientiem,» Db.lv norādīja tūrisma aģentūras Latvia Tours direktore Ieva Keiša.

Viņa pieļauj, ka airBaltic varētu būtu bijis pamatots iemesls atcelt reisus, tomēr viņa uzskata, ka neinformēšana ir uzskatāma par kaitniecību. «Mēs nezinām, vai reisu atcelšana ir bijusi kaitniecība vai nē, tomēr pavisam droši var apgalvot, ka kaitniecība ir tā, ka lidsabiedrība neinformē savus partnerus - neviens no aviokompānijas ar mums nav sazinājies un paskaidrojis, kādēļ airBaltic ir atcēlis reisus un vai tie nākotnē tiks atjaunoti. Tāpat kā lidosta visu informāciju iegūstam nevis no pašas aviokompānijas, bet no medijiem un no informācijas par atlidojušajiem un izlidojošiem reisiem,» atzina I. Keiša.

Pēc Latvia Tours informācijas airBaltic patlaban rūpējas, lai klienti tiktu pārreģistrēti uz citiem reisiem atcelto vietā.

Db.lv jau vēstīja, ka Latvijas navionālā aviokompānija airBaltic ir atcēlusi vairākus reisus pirmdien un otrdien. Lidostai Rīga nav informācijas, kādēļ reisi ir atcelti un kad tie varētu tikt atjaunoti. Patlaban tiek meklēti veidi, kā Valsts prezidents Andris Bērziņš varētu nokļūt no Briseles uz Latviju, jo aviokompānijas airBaltic rīcība, atceļot reisus, draud izjaukt prezidenta darba kārtību, Db.lv jau stāstīja prezidente preses sekretāre Līga Krapāne. airBaltic klientiem atvainojies par sagādātajām neērtībām.

 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Foto galerijas

Karikatūra