Tieši pirms gada - 2021. gada martā – tirdzniecības vietās Latvijā nonāca atdzimušā Latvijas kosmētikas zīmola Dzintars pirmie 15 atjaunotie ķermeņa kopšanas produkti. Gada laikā, pakāpeniski paplašinot tirdzniecības vietas, eksporta tirgus un produktu klāstu, kosmētikas ražotājs H.A.Brieger ir izstrādājis 58 jaunus vai atjaunotus zīmola Dzintars produktus, kā arī sasniedzis 2 miljonu eiro lielu apgrozījumu, no kura 7% veido pārdošanas apjomu eksporta tirgos.
"Šis gads ir bijis kā sprints un maratons ar šķēršļu joslām vienlaikus. Neviens no ražošanas un tirdzniecības procesa posmiem mums neļāva atslābināt uzmanību. Sākot jau no ļoti intensīva jaunu produktu izstrādes un testēšanas procesa, katru mēnesi papildinot piedāvājumu ar jaunām līnijām un produktu kategorijām. Turpinot ar visu izejvielu un iepakojumu piegādes globālajām problēmām, līdz pat ticības atjaunošanai mūsu zīmolam tirgotāju un pircēju acīs, un sadarbības veidošanas eksporta tirgos. 58 jauni produkti un 2 miljoni apgrozījums pirmā gada laikā - manuprāt labi starta rezultāti. Es esmu ļoti pateicīga H.A.Brieger komandai pirmkārt, par profesionalitāti un zināšanām, bet galvenokārt, par to, ka viņi bija gatavi noticēt, ka neiespējamais ir izdarāms un to arī paveica," uzsver Anastasija Udalova, H.A.Brieger vadītāja un līdzīpašniece.
12 mēnešu laikā uzņēmuma ražotnē Rīgā ir tapušas gandrīz 1,5 miljonu vienības produktu jeb 150 tonnas produktu masas. Visvairāk saražoto Dzintars produktu topu veido lūpu balzami, roku krēmi un universālais krēms Nīca, kā arī dušas želejas un šķidrās roku ziepes.
Produkti tiek pārdoti visā Latvijā vadošajās tirdzniecības ķēdēs un aptiekās, kā arī eksporta tirgos: Gruzija (43% no eksporta apjoma), Igaunijā (25%), Lietuvā (16%), Lielbritānijā un citur. Būtisku pārdošanas daļu nodrošina arī tirdzniecība Dzintars e-veikalā.
"Zīmolam ir izdevies atgriezt savus iepriekšējos pircējus un veiksmīgi piesaistīt jaunus – bez tā neviens zīmols nevar izdzīvot ilgtermiņā. Tirdzniecības ķēdes ir gana atvērtas zīmolam, iekļaušanai sortimentā un zīmola ambīcijām, bet, kā jau tirdzniecības sfērā, protams, ir nācies saskarties ar šaubām. Bet kā rāda mūsu pieredze, tikai tur, kur seko kāds atteikums, sākas mūsu īstais un grūtākais darbs. Gada laikā zīmols ir sevi pierādījis un noturējis stabilu pozīciju tirgū. Tagad šaubu ēna ir zudusi un klienti ir gatavi kopā ar zīmolu veikt nākamo izrāvienu. Pie izaicinājumiem vēlamies likt uzsvaru uz jaunajām kategorijām – mutes higiēnas, matu līnijas, kā arī sejas līnijas produktus. Tie ir ļoti labi, atliek kopīgiem spēkiem atrast ceļu uz patērētāju sirdīm, paplašinot produkta pieejamību un plašāku atpazīstamību starp esošajiem un jaunajiem klientiem. Mūsuprāt, mēs esam uz pareizā ceļa – turpinām iesākto un esam pārliecināti, ka kopā mums viss izdosies, " stāsta SANITEX Tirdzniecības vadītājs Raitis Korlašs.