Interneta pētniecības uzņēmums Gemius sācis piedāvāt interneta veikaliem salīdzināt sava veikala veikumu ar vidējiem tirgus rādītājiem. E-komercijas pārstāvji tiek aicināti pieteikt savus interneta veikalus un kļūt par daļu no pirmā šāda veida pētījuma Latvijā.
ShopMonitor ir analītikas rīks, kas piedāvā interneta veikaliem salīdzināt sava veikala darbības rādītājus ar vispārējām tendencēm par Latvijas e-komercijas vidi vai atsevišķiem segmentiem, saglabājot savu datu konfidencionalitāti. Tādējādi, izmantojot ShopMonitor, tiks analizētas ne tikai savas vietnes priekšrocības un aktivitāšu efektivitāte, bet arī salīdzinājums ar tirgus kopainu (benchmarking).
ShopMonitor strādā arī kā sava veikala web analītikas rīks, piedāvājot vairāk nekā 15 rādītājus par klientu veiktajām darbībām interneta veikalā, piemēram, nosakot apmeklētāju atlēcienu rādītāju (bounce rate); vidējā pirkuma vērtību (average order value); konversijas procentu (conversion rate).
Analītikas rīks ir pieejams veikaliem neatkarīgi no apmeklētāju skaita.