FOTO: Madara Cosmetics prognozē izaugsmi 

Šajā gadā AS Madara Cosmetics apgrozījums audzis par aptuveni trešdaļu, arī nākotnē, ņemot vērā globālā pieprasījuma tendences, uzņēmums prognozē apgrozījuma pieaugumu, tikšanās laikā ar investoriem sacīja kompānijas valdes loceklis Uldis Iltners.

Db.lv, 23.11.2018
1/26

Foto: Evija Trifanova/LETA

Šā gada deviņos mēnešos AS Madara Cosmetics apgrozījums sasniedzis 6,958 miljonus eiro, kas ir par 29% vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā. Trešajā ceturksnī Latvijas tirgū pārdošanas apjoms ir pieaudzis par 33%, un līdzīgs pārdošanas pieaugums ir bijis Eiropas Savienības valstīs (bez Latvijas), kur pieaugums veido 29%, savukārt pārdošana ārpus Eiropas Savienības samazinājusies par 26%, kas skaidrojams ar netipiski lielu pārdošanas apjomu ārpus ES 2017. gada trešajā ceturksnī. Kopumā esošie tirgi ārpus ES uzrāda stabilu darbību un ļauj prognozēt tālāku attīstību, saka kompānijas valdes loceklis Uldis Iltners. Arī Latvijā un citās Eiropas Savienības valstīs, kas veido vairāk nekā 90% no uzņēmuma biznesa apjoma, dabīgās kosmētikas segmentā saglabājas pozitīvi apstākļi un ļauj domāt arī par veiksmīgu šā gada ceturto ceturksni, kas vēsturiski uzņēmumam ir bijis spēcīgākais gada ceturksnis, viņš prognozē.

Vērtējot kompānijas pozīcijas vietējā tirgū, U. Iltners lēš, ka Latvijas tirgus kopjošās kosmētikas apjoms ir aptuveni 20-30 miljoni eiro. Madara Cosmetics apgrozījums sasniedz nepilnus 3 miljonus eiro, ko var vērtēt kā būtisku tirgus daļu, un atsevišķās preču kategorijās Madara Cosmetics produkti sasniedz pat 10% no kopējā tirgus apjoma. «Madaras pozīcijas Latvijā ir ļoti spēcīgas, esam viens no vadošajiem zīmoliem Latvijas kosmētikas tirgū, īpaši šajā segmentā,» viņš vērtē. Madara Cosmetics turpina arī ieguldīt attīstībā un šajā gadā investējusi aptuveni pusmiljonu eiro divu ražošanas iekārtu iegādē, kuras tiks uzstādītas uzņēmuma ražotnē līdz šā gada beigām. Savukārt ieguldījumi e-komercijas sistēmā un IT projektos sasniedz 216 tūkstošus eiro, arī nākamgad e-komercijas un IT projektos varētu būt līdzīgi investīciju apjomi. «E-komercija šobrīd ir straujāk augošais kanāls kosmētikas nozarē, un, kaut arī fiziskie veikali aizvien saglabā savu pozīciju, to izaugsme ir ļoti maza, cilvēki aizvien biežāk dod priekšroku iepirkties internetā,» uzsver U. Iltners.

Raksta galerijā var aplūkot, kā noritēja uzņēmuma valdes locekļa tikšanās ar investoriem un gūt nelielu ieskatu ražotnē!

Tevi varētu interesēt

ASV šogad noteica Ķīnas ražojumiem muitas tarifus simtiem miljardu dolāru vērtībā, un Ķīna...

Mazajiem un vidējiem uzņēmumiem ir nozīmīga loma valsts ekonomiskajā attīstībā. Tie veido būtisku...

2013.gadā, kad Facebook par vienu miljardu dolāru iegādājās Instagram, tā likās ārkārtīgi...

2018. gada septembrī Latvijas ārējās tirdzniecības apgrozījums veidoja 2,42 miljardus eiro, kas...

Pēdējo desmit gadu laikā pasaulē audzis ekstravagantu un ekskluzīvu stadionu skaits, raksta portāls...

Nepalaid garām

Akciju sabiedrība "Meridian Trade Bank" 22. janvārī ir mainījusi nosaukumu uz "Industra...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

2019. gada desmit lielāko nekustamā īpašuma darījumu sarakstā Rīgā un Pierīgā ir ne...

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Ir būtiski runāt par privātās dzīves, interešu un plānu saskaņošanu ar darbu, nevis...

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Tiesvedību un to radīto sarežģījumu dēļ Lielupes apkaimē slēgtais restorāns "36.līnija" atsācis...

No šīs sadaļas

Arnis Astahovs kriptovalūtu biznesu uzsāka Rīgā, Mežciemā, vēlāk to attīstīja Minskā, Baltkrievijā...

Biznesa portāls db.lv viesojās Iecavas novada uzņēmumā Linum Color, vērojot zīmola Paint...

Biznesa portāls Db.lv viesojas AS Balticovo, vērojot, kā Iecavā tiek ražotas olas...

Biznesa portāls db.lv viesojās uzņēmumā Latvijas Pārtikas ražotājs, vērojot mazumtirgotāja...

Sveču ražotājs SIA «Baltic Candles Ltd» aizvadītajā finanšu gadā no 2017.gada 1.maija...

AS «Olainfarm» 22. novembra ārkārtas akcionāru sapulcē atkārtoti amatos apstiprināja esošo uzņēmuma...

Lietuvas valdība trešdien atbalstījusi priekšlikumu ieviest pārtikas kuponu sistēmu, cerot tādējādi...

Aizvadītajā karstajā vasarā alus tirdzniecība veikusies labi, tomēr akcīzes nodokļa celšana...

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs (KNAB) par 832 418 eiro izkrāpšanu no...

Piena pārstrādes uzņēmuma AS «Rīgas piena kombināts» valdes priekšsēdētāja amatā uz jaunu...