Tirdzniecība un pakalpojumi

Galactico tirdzniecības centros pērn izdotas 200 tūkstoši dāvanu kartes 4,3 miljonu latu vērtībā

Andra Briekmane, 18.01.2011

Jaunākais izdevums

Pagājušajā gadā Galactico tirdzniecības centros izdotas ap 200 tūkstošiem elektroniskās dāvanu karšu (EDK), kas tika uzlādētas vairāk kā 4,3 miljonu latu apjomā.

«Īpašs EDK pārdošanas apjomu pieaugums bija novērojams gada nogalē – 2010. gada decembrī,» ziņo tirdzniecības centru apsaimniekotājs Linstow Center Management. «Galactico tirdzniecības centros izdoto dāvanu karšu skaits par 9% pārsniedza 2009. gada rezultātus. Pozitīvās tendences turpinās arī šogad – 2011. gada pirmajās desmit dienās EDK izmantošana ir palielinājusies par 17%, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, bet iztērētās naudas apjoms pieaudzis pat par 25%.»

2010. gada pēdējā ceturksnī strauji pieaudzis arī pārdoto Galactico Privilēģiju karšu (GPK) skaits, 4,5 reizes pārsniedzot līdzšinējos GPK izdošanas rādītājus.

Linstow Center Management ir nekustamā īpašuma apsaimniekotājs un attīstītājs pieciem Galactico tirdzniecības centriem Latvijā, kā arī lielākajam tirdzniecības centram - Ülemiste Igaunijā. Kompānijas pašreizējās kopējās investīcijas Baltijā atvērto tirdzniecības centru segmentā sasniedz vairāk nekā 200 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šī gada 1.septembra tiks pārtraukta Galactico alianse, kas nozīmē, ka iespējas iegādāties Galactico produktus – Galactico Dāvanu kartes un Galactico Privilēģiju kartes – pircējiem tiks nodrošinātas vēl līdz šī gada 23.jūnijam, bet to maksimālais realizācijas termiņš noteikts šī gada 31.augusts.

Galactico Dāvanu karšu izmantošana tāpat kā līdz šim būs iespējama kopumā vairāk nekā 650 tirdzniecības vietās piecos Galactico tirdzniecības centros (Alfa, Origo, Galerija Centrs, Mols un Dole) līdz šī gada 31.augustam (ieskaitot). Pēc tam šāda iespēja vairs netiks nodrošināta.

Līdz 29. augustam tiek nodrošināta Galactico Dāvanu karšu pagarināšana tām kartēm, kurām saskaņā ar noteikumiem var piemērot kartes pagarināšanu.

Galactico Privilēģiju programmas dalībniekiem tāpat kā līdz šim, reģistrējot savu pirkumu ar Galactico Privilēģiju karti vai Galactico VISA karti, būs iespēja saņemt priekšrocības un atlaides vairāk nekā 400 tirdzniecības vietās piecos Galactico tirdzniecības centros (Alfa, Origo, Galerija Centrs, Mols un Dole) līdz šī gada 31.augustam (ieskaitot).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārtraucot Galactico aliansi, no šī gada 1. septembra izbeigta arī Galactico elektronisko produktu – Galactico dāvanu karšu un Galactico Privilēģiju karšu – apkalpošana.

Klientiem, kas nav paguvuši iztērēt Galactico dāvanu kartes derīguma termiņa laikā, 18 mēnešu laikā pēc to derīguma termiņa beigām, ir nodrošināta iespēja lūgt Galactico dāvanu kartes esošā atlikuma atmaksu, kas tiek veikta ar pārskaitījumu uz bankas kontu. Ņemot vērā, ka pēc kartes derīguma termiņa beigām katra mēneša beigās no Dāvanu kartē esošā atlikuma tiek ieturēta komisijas maksa par Galactico dāvanu kartes uzturēšanu sistēmā, klienti aicināti savlaicīgi iesniegt Galactico dāvanu karti naudas atmaksai.

Līdzīgi arī Galactico Privilēģiju karšu lietotājiem – ja karšu derīguma termiņš pārsniedz šī gada 1. septembri, karšu lietotāji var prasīt atmaksāt savulaik klienta samaksātās maksas daļu par neizmantoto periodu, kas tiek veikta ar pārskaitījumu uz bankas kontu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums palielinājies par 8%

Ingrīda Drazdovska, 20.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros (Alfa, Mols, Dole, Origo, Galerija Centrs) kopējais apgrozījums šī gada pirmajā ceturksnī, salīdzinot ar 2010. gada pirmajiem trim mēnešiem, pieaudzis par 8 %.

Pēc uzņēmuma sniegtās informācijas, īpaši labus finanšu rādītājus uzrādījis tirdzniecības centrs Galerija Centrs, kur apgrozījums gada laikā ir palielinājies par vairāk nekā 10%.

Šī gada pirmajos trijos mēnešos par 0,9 % pieaudzis arī Galactico tirdzniecības centru apmeklējums, salīdzinot ar attiecīgo laika posmu pirms gada. Savukārt Galerijā Centrs apmeklētāju skaits pieaudzis pat par 18,5%.

2010. gadā kopējais Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pieauga par 3%. Labāk veicies tirdzniecības parkam Alfa – apgrozījums pieaudzis par gandrīz 5%.

Pērn veikto pirkumu skaits pieauga gandrīz par 9%, salīdzinot ar to pašu laika posmu pirms gada. Arī pagājušajā gadā labākus rādītājus uzrādīja t/c Galerija Centrs ar gandrīz 23% pirkumu skaita pieaugumu un Alfa, kur pirkumu skaits palielinājās par 10,3%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Tirdzniecības centros veic uzlabojumus vides pieejamībā

Lelde Petrāne, 25.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) sadarbībā ar Invalīdu un viņu draugu grupu Apeirons veicis uzlabojumus vides pieejamībā visos tirdzniecības centros, liecina medijiem sniegtā informācija.

Projekta ietvaros tika uzlabotas pārvietošanās iespējas tirdzniecības centros - pārvietotas autostāvvietas, uzlabotas uzbrauktuves, nepieciešamības gadījumā tās tika aprīkotas ar margām, uzlabotas un modernizētas tualetes cilvēkiem ar kustību traucējumiem, kā arī uzlabotas norādes par vides pieejamību, lai apbrauktu šķēršļus - kāpnes, eskalatorus, sliekšņus u.c.

Rekonstruētajās māmiņu istabās tiek nodrošināta iespēja pabarot un apkopt mazuli. Šajās telpās var iebraukt ar bērnu ratiņiem, telpas ir piemērotas apmeklējumam vecākiem kopā ar bērniem.

Paralēli vides pieejamības uzlabošanai, LCM veicis uzlabojumus un papildinājumus klientu servisā, apvienojot visu šo pakalpojumu kopumu zem Galactico serviss standarta. Galactico serviss ir vienots kvalitātes standarts visos piecos Galactico tirdzniecības centros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Starp Galactico tirdzniecības centriem apgrozījums straujāk audzis Molā un Galerija centrs

Ingrīda Drazdovska, 07.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada aprīlī SIA Linstow Center Management (LCM) apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros apgrozījums palielinājies par 9,1%, informē uzņēmums.

Lielāko pieaugumu starp Galactico t/c uzrādīja t/c Mols –19,6%, kam seko t/c Galerija Centrs –16,1% un t/p Alfa – 8 %. LCM atgādina, ka saskaņā ar Centrālās Statistikas pārvaldes datiem mazumtirdzniecības pieaugums faktiskajās cenās (izņemot degvielu) pret iepriekšējā gada attiecīgo periodu bijis 5,3%, tādējādi vidējos industrijas rādītājus pārsniedz arī t/c Dole, kam apgrozījums aprīlī palielinājies par 6,3% (salīdzinot ar pagājušā gada attiecīgo mēnesi).

T/c Mols apgrozījuma straujais pieaugums ir skaidrojams ar paplašināto veikalu klāstu, ko klienti ir novērtējuši, spriež SIA Linstow Center Management Tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pērn audzis par 4%

Dienas Bizness, 28.01.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs kopējais apgrozījums 2014. gadā, salīdzinot ar 2013. gada rādītājiem, pieaudzis par 4%, informē kompānijā.

«Īpaši augstus rādītājus 2014. gadā uzrādījuši tirdzniecības parks Alfa, kura apgrozījums ir pieaudzis par +7%. Līdzīgus rezultātus uzrāda arī tirdzniecības centrs Mols, kura apgrozījums pieaudzis par +6%,» komentē Linstow Center Management Tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska.

Galactico tirdzniecības centros, 2014. gadā pircēju skaits salīdzinājumā ar 2013. gadu vidēji starp visiem tirdzniecības centriem ir palicis nemainīgs. Daži tirdzniecības centri tomēr uzrāda arī nelielu pirkumu skaita pieaugumu.

2014. gadā par +5% ir pieaugusi veiktā vidējā pirkuma summa salīdzinājumā ar 2013 gadu. Vislabākos rādītājus vidēji par vienu pirkumu uzrāda tirdzniecības parks Alfa, kur vidējais pirkums pieaudzis par +6%, kam seko tirdzniecības centrs Origo ar +5% pieaugumu, un Galerija Centrs, Mols un Dole ar +3% pieaugumu vidējā pirkuma summai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nebanku maksājumu karšu sektors Latvijā ir salīdzinoši jauns – pirms dažiem gadiem pirmās nebanku kartes izdeva pāris uzņēmumi, tomēr sektors aug.

Protams, nebanku maksājumu kartes neaizvietos banku izdotās kartes un to īpatsvars ir samērā mazs, tomēr citu valstu dati liecina, ka šis sektors piedzīvo izaugsmi. Pēc MasterCard aplēsēm, nebanku maksājumu karšu īpatsvars ir aptuveni 8% no visām Eiropā izsniegtajām maksājumu kartēm jeb aptuveni 57 miljoni karšu, un šie rādītāji ir ar augošu tendenci, skaidro finanšu uzņēmuma Transact Pro valdes loceklis Maksims Jaroševskis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

T/c Galerijā centrs būs modes preču zīmola veikals Oasis

Andra Briekmane, 01.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Linstow Center Management apsaimniekotajā t/c Galerija centrs 2. jūnijā tiks atvērts Rīgā otrais modes preču zīmola veikals Oasis.

Jaunais veikals būs 130 kvadrātmetrus liels, tajā strādās pieci darbinieki.

«Galactico t/c apgrozījuma pieaugums pagājušā gada beigās un šogad devis pozitīvu impulsu nomniekiem, kuri aktīvāk sākuši domāt par jaunu veikalu atvēršanu. Spēcīgākie tirgotāji ir stabilizējuši apgrozījumus un atgriezušies peļņas zonā, tāpēc ir tikai loģiski, ka viņu nākamais solis ir sākt apgūt pēckrīzes laika radītās iespējas,» uzskata SIA Linstow Center Management Biznesa attīstības un iznomāšanas direktors Mārcis Budļevskis

T/c Galerja centrs apgrozījums šī gada pirmajos četros mēnešos salīdzinājumā ar attiecīgo laika periodu pērn pieaudzis par 12%, savukārt t/c apmeklējums – par 15,2%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Viedoklis: Cik droša ir elektroniskās naudas un virtuālās naudas izmantošana?

Aiga Krīgere, Zvērinātu advokātu biroja Borenius juriste, 11.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinoši nesen publiskajā telpā izskanēja ziņa, ka Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) ir izsniegusi pirmo licenci elektroniskās naudas iestādes darbībai (1). Savukārt, pēc šīs ziņas publiskošanas sekoja asa sabiedrības reakcija digitālajos medijos komentāru sadaļā, uzsverot, ka šādām iestādēm uzticēties nedrīkst, jo ieguldītā nauda tiks pazaudēta. Tomēr norādāms, ka šādai reakcijai nav pamata, jo būtiski ir nošķirt elektronisko naudu no virtuālās naudas, kuras lietošanas sekas saistāmas ar dažādiem riskiem. Līdz ar to, izprotot atšķirību starp elektronisko naudu un virtuālo naudu, ir iespēja sevi pasargāt no reālu naudas līdzekļu pazaudēšanas.

Elektroniskās naudas statusu un tās emitentu darbību regulē Maksājumu pakalpojumu un elektroniskās naudas likums (turpmāk – Likums). Līdz ar to elektroniskās naudas emitenti ir pakļauti konkrētam normatīvajam regulējumam, kas nozīmē to, ka gadījumā, ja elektroniskās naudas emitents savā darbībā neievēro Likuma prasības un ir pārkāpis savu klientu tiesības, klientiem ir iespēja vērsties Likumā noteiktajā kārtībā vienā no divām valsts iestādēm savu tiesību un likumisko interešu aizsardzībai, proti, FKTK vai Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC), kā arī Latvijas Komercbanku asociācijas ombudā.

Atbilstoši Likuma prasībām elektroniskajai naudai piemīt trīs pazīmes, ar kuru palīdzību iespējams identificēt un nošķirt elektronisko naudu no citiem norēķinu līdzekļiem:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) pēc rekonstrukcijas Tallinā 23.oktobrī atklāj tirdzniecības centru Ülemiste. Centra rekonstrukcijā, kas ilga no pērnā gada septembra līdz šā gada oktobrim, Linstow ieguldīja 40 miljonus eiro, pastāstīja pārstāve Aija Liepiņa.

«Kopš t/c Ülemiste atvēršanas 2004. gada aprīlī ir pagājuši desmit darbības gadi. Lai attīstītos kopsolī ar pilsētu, apkārtējo vidi un tās infrastruktūru, kā arī lai apmierinātu aizvien pieaugošo pircēju pieprasījumu pēc plašāka veikalu klāsta un preču izvēles, no kā izriet arī nomnieku augošais pieprasījums pēc nomas platības, esam īstenojuši tirdzniecības centra rekonstrukciju,» par projekta realizēšanu stāsta Frode Gronvold, LCM valdes priekšsēdētājs.

Pēc rekonstrukcijas līdzšinējā tirdzniecības centra platība (GBA) būs divkāršota - no 49 700 kv.m. uz 92 500 kv.m., un līdzšinējo 160 veikalu vietā tagad būs iespēja apmeklēt 205 dažādus veikalus, kafejnīcas un restorānus. Tirdzniecības centra paplašināšanas laikā izbūvēta 13 400 kv.m. daudzstāvu autostāvvieta.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pārāk strauji atvērtas maizes krāsns dēļ evakuē cilvēkus no tirdzniecības centra Mols

BNS, 27.11.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Mols ceturtdien notikusi evakuācija pārāk strauji atvērtas maizes krāsns dēļ, pastāstīja Galactico tirdzniecības centru pārvaldītāja Linstow Center Management (LCM) pārstāve Evija Majevska.

«Evakuācijas iemesls bija dūmu detektorā iekļuvušie tvaiki no Rimi maizes krāsns, kuru Rimi darbinieki atvēra par strauju,» norādīja Majevska, piebilstot, ka notikušā dēļ uz laiku tika evakuēts viss tirdzniecības centrs, taču pašlaik Mols ir atvērts.

LCM pārvalda Galactico tirdzniecības centrus - Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo. Kompānijas vienīgais īpašnieks ir Norvēģijas uzņēmums Linstow, kas Latvijā strādā arī viesnīcu sektorā un ir līdzīpašnieks dzīvojamo māju projektam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Pērn bija iebrucis arī Re&Re būvēts jumts tirdzniecības centrā Alfa

LETA, 26.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs SIA Linstow Center Management (Linstow) atzīst, ka pērn oktobrī tirdzniecības centrā Alfa iebruka uzņēmuma Re&Re būvēts jumts 90 kvadrātmetru platībā, apliecināja Linstow pārstāve Evija Ansonska.

Viņa pastāstīja, ka negadījums Alfā pērn notika divos posmos. Vispirms 5. oktobra rītā pirms darba laika vētrā tika norauta tirdzniecības parka fasāde, kā rezultātā naktī uz 6.oktobri iebruka jumts.

«Veikalā strādājošo un klientu informēšana nebija nepieciešama, jo negadījumi notika pēc darba laika,» šī fakta noklusēšanu gada garumā skaidroja Ansonska.

Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC) raidījumā Panorāma sacīja, ka ar šādu faktu šodien uzzinājis no medijiem. Uz tirdzniecības centru Alfa otrdien brauks būvvaldes pārstāvji, lai apsekotu, kas tur notiek un vai konstrukcijas ir drošas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Jysk un The Pier būs arī Molā

Ingrīda Drazdovska, 24.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirdzniecības centrā Mols aprīlī durvis vērs divi mājsaimniecības preču veikali Jysk un The Pier.

Jysk Molā būs desmitais veikals, bet The Pier – otrais, informē Mola apsaimniekotājs Linstow Center Management. Jauno veikalu iekārtošana noritēs no janvāra vidus līdz aprīļa sākumam, saglabājot pircējiem netraucētu iespēju apmeklēt t/c Mols, kā līdz šim.

Jysk tirdzniecības telpas būs 1360 m2, bet The Pier – 452 m2. Jysk sola ienākt ar jaunu interjera koncepciju, saglabājot savu pozīciju kā pirmā pircēja izvēle mājas labiekārtošanā.

Šobrīd mazumtirdzniecības sektorā ir vērojama stabilizācija, kas pozitīvi ietekmē tirdzniecības centru nozari, raksturo Mārcis Budļevskis, SIA Linstow Center Management Iznomāšanas un attīstības direktors. Apgrozījuma pieaugums pēdējo sešu mēnešu laikā Galactico tirdzniecības centros, tostarp t/c Mols, ir devis pozitīvu impulsu arī nomniekiem, kuri aktīvāk sākuši domāt par esošo telpu paplašināšanu vai jaunu atvēršanu, viņš saka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Linstow investējis 800 tūkstošus tirdzniecības centru vides uzlabošanā

Gunta Kursiša, 26.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico piecu tirdzniecības centru Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) investējis 800 tūkstošus eiro tirdzniecības vietu vides uzlabošanā.

Piemēram, izveidotas interaktīvas atpūtas zonas, kurās iespējams izmantot iPad, mobilo telefonu uzlādes punkti, informācijas navigācijas stendi, uzlabotas māmiņu istabas, telpas pirmās palīdzības sniegšanai ar pieeju medicīnas materiāliem un mobilui iepirkšanās ratiņi, kuros paredzēta vieta arī virsdrēbēm, rokassomai un pirkumiem. Tāpat investīcijas veiktas, lai tirdzniecības centru Origo, Alfa un Galerija Centrs apsargiem nodrošinātu apmācības par pirmās neatliekamās palīdzības sniegšanu.

Galactico tirdzniecības centru (Alfa, Galerija Centrs, Mols, Dole, Origo) attīstītājs un nekustamā īpašuma apsaimniekotājs SIA Linstow Center Management Latvijā darbojas 17 gadu. Kopējā LCM apsaimniekojamā tirdzniecības centru platība Latvijā ir 230 tūkstoši m², bet Baltijā kopumā – 275 tūkstoši m² (LCM apsaimnieko arī tirdzniecības centru Ülemiste Igaunijā).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Galactico tirdzniecības centru apgrozījums pirmajā pusgadā audzis par 6%

Lelde Petrāne, 18.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Linstow Center Management apsaimniekotajos Galactico tirdzniecības centros Alfa, Mols, Dole, Origo un Galerija Centrs kopējais apgrozījums šā gada pirmajā pusgadā, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, pieaudzis par 6%, liecina medijiem sniegtā informācija.

Linstow Center Management apsaimniekoto tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska norāda: «Īpaši augstus rādītājus šī gada pirmajos mēnešos uzrādījis tirdzniecības centrs Mols, kura apgrozījums ir pieaudzis par 11%. Līdzīgus rezultātus uzrāda arī tirdzniecības parks Alfa, kuru apgrozījums pieaudzis par 9%.»

Galactico tirdzniecības centros pirmajā pusgadā pircēju skaits salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn vidēji starp visiem tirdzniecības centriem ir palicis nemainīgs.

Gada pirmajos sešos mēnešos par 7% ir pieaugusi veiktā vidējā pirkuma summa salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pērn. Vislabākos rādītājus vidēji par vienu pirkumu uzrāda tirdzniecības parks Alfa, kur vidējais pirkums pieaudzis par 7%, kam seko tirdzniecības centrs Origo ar 6% pieaugumu un Mols ar 4% vidējā pirkuma summai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Biznesa eskalators: Pieredze nākotnes atspērienam


Anda Asere, 04.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa eskalatora dalībnieki jūlijā izmēģināja atšķirīgu mārketinga stratēģiju un gaida pircēju pieplūdumu pēc kāda laika

«Domāju, ka jūlija Biznesa eskalatora dalībnieki ir apmierināti ar iespēju būt Alfā un uztvēra to kā pieredzi, kas dos atspērienu nākotnē. Abiem uzņēmumiem paveicās, jo jūlijā visos Galactico centros bija izpārdošanas kampaņa un bija lielāka cilvēku plūsma. Tajā pašā laikā cilvēki šajā laikā nāk uz izpārdošanu, lai pirktu preces pat ar 70% atlaidi, tāpēc šādi specifiski produkti ar ķiršu kauliņiem un dzintara pavedienu nav tik aktuāli,» saka Liene Apine, t/p Alfa vadītāja.

Atšķirīga stratēģija

«Šis mēnesis ir interesants ar to, ka viens no dalībniekiem – Ambline – realizē citādāku stratēģiju nekā dalībnieki līdz šim. Ir mainīts uzsvars no pārdošanas uz iepazīstināšanu ar zīmolu, cerot, ka pirkumi tiks veikti vairāk rudens un ziemas sezonā. Tas ir drosmīgs solis un pie tādas stratēģijas ir pastiprināti jādomā līdzi zīmola vizuālajām izpausmēm un pārdevēju kompetencei maksimāli «garšīgi» izstāstīt par zīmolu,» saka Mārtiņš Barānovs, zīmolu un dizaina aģentūras Brand Eleven dibinātājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās, sēžot dīvānā, izmantojot vien pāris klikšķus viedierīcē, vismaz tuvākajā nākotnē pilnībā neizskaudīs tradicionālo biznesa modeli

Tomēr ir skaidrs, ka tādi pēdējo desmitgažu un pat gadu fenomeni kā e–komercija vai dalīšanās ekonomikas attīstība ietekmēs gan veikalniekus, gan tirdzniecības centrus, liekot uzņēmējiem, investoriem lauzīt galvu un meklēt atbildes uz klasisko jautājumu – kā dzīvot tālāk, jo, piemēram, Credit Suisse ir paredzējusi, ka 20-25% tirdzniecības centru ASV tiks slēgti jau tuvākajos piecos gados. Jau patlaban tur daļa senāk būvētu objektu maina funkciju, notiek diskusija, ka varbūt lietderīgāk tos vienkārši nojaukt, jo cilvēkus patiešām ir arvien grūtāk piedabūt uzkāpt augstāk par pirmajiem stāviem.

Aptaujātie pašmāju lielāko tirdzniecības centru (t/c) pārvaldnieki neslēpj, ka bizness tik tiešām ir izaicinājumiem bagāts, taču drīzu galu Eiropas iepirkšanās objektiem neprognozē; nenoliedzami, industrija evolucionē līdzi tehnoloģijām un paaudzēm.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs «Linstow Center Management» (LCM) sācis testa pāļu dzīšanu «Origo» biznesa centra būvlaukumā Stacijas laukumā 1, Rīgā, informēja LCM projektu direktors Andis Kublačovs.

Atbilstoši būvniecības grafikam pāļu lauka izveide jāpabeidz līdz nākamā gada februārim, informēja Kublačovs.

«Stacijas laukuma 1 teritorijā, kur paredzēts būvēt jauno multifunkcionālo centru tirdzniecībai un birojiem, turpinās sagatavošanās darbi, kurus veic SIA «Skonto būve». Jaunā ēka būs daļa no tirdzniecības centra «Origo» paplašināšanās projekta, kur pirmajos trijos stāvos atradīsies tirdzniecības platības, savukārt no ceturtā līdz sestajam stāvam 11 500 kvadrātmetru platībā - biroju telpas «Origo One»,» skaidroja Kublačovs.

LCM valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds iepriekš stāstīja, ka «Origo» biznesa centrs iekļaujas kopējā Rīgas pilsētvides attīstības plānā, un līdz ar tā realizēšanu 2019.gadā tiks sakārtots posms no Stacijas laukuma līdz Dzirnavu ielai. Jaunais «Origo» biznesa centrs iekļausies jaunās dzelzceļa stacijas projektā, rezultātā kļūstot par nozīmīgu, modernu un pievilcīgu galamērķi ar dažādiem tirdzniecības, ēdināšanas un citiem pakalpojumiem, stiprinot arī Rīgas un Latvijas starptautisko konkurētspēju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Ģeopolitiskie notikumi neietekmē pircēju aktivitāti Latvijā, veikalos cilvēki naudu diez ko netaupa


Lāsma Vaivare 
, 07.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Izmaiņas tirdzniecības centru apmeklētāju iepirkšanās paradumos Krievijas un Ukrainas konflikta ietekmē nav vērojamas. Iespējams, ir izmaiņas, izvēloties to vai citu ražotāju, kas skaidrojams ar aktīvajām sociālajām kampaņām ar mērķi veicināt vietējo ražotāju produkcijas izvēli. Tomēr tas neatspoguļojas apgrozījuma vai apmeklējuma rādītājos.

Šiem notikumiem nav strauja efekta uz pircēju paradumu maiņu,» laikrakstam Dienas Bizness norāda Linstow Center Management (Galactico tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs) tirdzniecības centru komercdirektore Evija Majevska. Jāatgādina, ka Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera iniciējusi kampaņu Pērc vietējo, lai veicinātu vietējā produkta noietu.

E. Majevskai piekrīt arī tirdzniecības kompleksa Spice direktore Iveta Lāce. Ņemot vērā Spices atrašanās vietu pa ceļam uz lidostu un Jūrmalu, to pirkumu veikšanai izmanto arī ārvalstnieki. Kā norāda I. Lāce, arī NVS iedzīvotāju aktivitāti nav ietekmējušas ģeopolitiskās problēmas. Pienesumu apgrozījumam viņi sniedz vasarā, īpaši festivāla Jaunais vilnis laikā. Iespaidīgākās summas tax free pircēji tērējuši apģērbiem un sporta precēm, elektronikai un juvelierizstrādājumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Linstow tirdzniecības centra projekta Salienā attīstība ir apstādināta

LETA, 25.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas iepirkšanās centru apsaimniekotājs «Linstow Center Management» (LCM) ir apstādinājis tirdzniecības centra projekta Salienā, Babītes pagastā attīstību, aģentūrai LETA pastāstīja LCM pārstāvji.

«Konkrētā projekta attīstība patlaban ir apstādināta. Ņemot vērā tirgus izmaiņas, šobrīd plānots strādāt pie projekta attīstības koncepta izmaiņām,» informēja LCM, nekomentējot, kādu konkrēti tirgus izmaiņu dēļ plānotas projekta attīstības koncepta izmaiņas.

LCM pārstāvji arī pastāstīja, ka jauna informācija par projektu varētu sekot 2020.gadā.

2013.gadā LCM toreizējais valdes priekšsēdētājs Frode Gronvolds sacīja, ka LCM pašlaik negatavojas strauji attīstīt tirdzniecības centra projektu Salienā, Babītes pagastā, taču atteicies no projekta nav.

«Šis projekts nav nolikts plauktā, bet mēs pašlaik arī negatavojamies to strauji attīstīt. Šim projektam vēl ir nepieciešams laiks, lai tas nobriestu, jo tur ir nepieciešami cita tipa tirgotāji, nekā mums ir, piemēram, Alfā vai Origo. Salienā ir nepieciešami lielu mērogu tirgotāji. Līdz ar to tie ir sarežģītāki lēmumi un investīcijas. It īpaši šīs dienas situācijā. Tādēļ es vēlreiz varu teikt - šis projekts nav nolikts plauktā, bet mēs ar to arī nesteidzamies. Alfa pilnīgi noteikti tiks paplašināta pirms Salienas attīstīšanas,» sacīja Gronvolds.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Čepāne sašutusi par jautājumiem lojalitātes karšu iegūšanai

Zanda Zablovska, 01.02.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirgotāji dažādu lojalitātes karšu iegūšanai no iedzīvotājiem prasa ļoti detalizētu informāciju, trešdien Saeimas Juridiskās komisijas sēdē atzina komisijas priekšsēdētāja Ilma Čepāne (Vienotība).

Deputāte atstāstīja gadījumu, kad, iepērkoties kādā veikalā, viņai piedāvāts iegūt atlaižu karti. I. Čepāne pauda pārsteigumu par to, cik detalizētu informāciju tirgotājs vēlējies iegūt – tiek prasīts norādīt mājas adresi, personas kodu, ģimenes stāvokli, e-pastu un citu informāciju. Turklāt pēc tam uz e-pastu tiekot sūtīti dažādi piedāvājumi.

«Kāda gan tirgotājam atšķirība, kāds ir mans ģimenes stāvoklis,» klāstīja I. Čepāne, aicinot arī Datu valsts inspekciju pievērst lielāku uzmanību šim jautājumam.

Latvijā dažādu veidu lojalitātes kartes pašlaik iespējams iegūt daudzos veikalos, piemēram, Maxima, Rimi, tirdzniecības centros Galactico un citur.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tirgotāju ziņkārībai par personas datiem dažādās lojalitātes karšu programmās seko līdzi Datu valsts inspekcija (DVI), kas šogad turpinās veikt pirmsreģistrācijas pārbaudes.

DB jau rakstīja, ka iepriekš Saeimas Juridiskās komisijas sēdē komisijas priekšsēdētāja Ilma Čepāne (Vienotība) pauda sašutumu par to, ka tirgotāji dažādu lojalitātes karšu iegūšanai no iedzīvotājiem prasa ļoti detalizētu informāciju. «Kāda gan tirgotājam atšķirība, kāds ir mans ģimenes stāvoklis,» klāstīja I. Čepāne, aicinot arī DVI pievērst lielāku uzmanību šim jautājumam.

Tirgotājiem papildus Fizisko personu datu aizsardzības likumā noteiktajām personas datu apstrādes prasībām ir jāievēro arī citos normatīvajos aktos noteiktās prasības, piemēram, Patērētāju tiesību aizsardzības likumā noteiktās prasības. Turklāt katrs tirgotājs ir atbildīgs par personas datu apstrādi, tādējādi jābūt tiesiskajam pamatam, prasot jebkādus datus, DB uzsver DVI.

Komentāri

Pievienot komentāru
Kas tev jāzina

Kas tev jāzina 23. oktobrī

Dienas Bizness, 23.10.2014

Latvijā.

Tallinā pēc rekonstrukcijas atklāj paplašināto t/c Ülemiste

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) pēc rekonstrukcijas Tallinā 23.oktobrī atklāj tirdzniecības centru Ülemiste. Centra rekonstrukcijā, kas ilga no pērnā gada septembra līdz šā gada oktobrim, Linstow ieguldīja 40 miljonus eiro. Lasīt tālāk...

Vizualizācija

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Galactico tirdzniecības centru attīstītājs un apsaimniekotājs Linstow Center Management (LCM) pēc rekonstrukcijas Tallinā 23.oktobrī atklāj tirdzniecības centru Ülemiste. Centra rekonstrukcijā, kas ilga no pērnā gada septembra līdz šā gada oktobrim, Linstow ieguldīja 40 miljonus eiro.

SIA Agni izaugsmi veicinājuši vairāki nozīmīgi kamīnu montāžas pasūtījumi jaunajos daudzdzīvokļu māju projektos Rīgā un Jūrmalā.

Tirgi ir krustpunktā, ko veicinājusi saisaiste ar centrālajām bankām.

Francijas naftas uzņēmuma Total prezidenta Kristofa de Maržerī lidmašīnas avārijas lietā aizturēti četri Maskavas Vnukovas lidostas darbinieki.

Pieteikumi šīm un citām ziņām - raksta galerijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) ienākšanu tirgū visvairāk jāsatraucas vietējiem mazajiem tirgotājiem, norāda tirdzniecības centru apsaimniekotāja SIA Linstow Center Management valdes loceklis Mārcis Budļevskis.

Viņš laikraksta Vesti Segodna pielikumam Delovije Vesti saka, ka par H&M ienākšanu starptautiskajiem zīmoliem, piemēram, Lindex un Cubus, nav jāsatraucas, jo viņi konkurē ar H&M arī citos tirgos, piemēram, Skandināvijā.

«Jāsatraucas tiem vietējiem mazajiem tirgotājiem, kuri atrodas līdzīgā cenu grupā, bet neizceļas ar īpašu kvalitāti. Vai arī tiem, kuri par to pašu kvalitāti prasa lielāku cenu. Ja kāds pirms tam piemēroja augstākas cenas un pelnīja vairāk, to nāksies koriģēt,» brīdina eksperts.

Tomēr Budļevskis ir pārliecināts, ka vietējie apģērbu tirgotāji spēs pielāgoties jaunajai situācijai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

H&M meklē darbiniekus jaunajiem veikaliem Latvijā

Dienas Bizness, 02.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu tirgotājs H&M, kas šogad Latvijā atvērs savus pirmos veikalus, patlaban meklē darbiniekus, piedāvājot četras vakances.

Patlaban aktuālās vakances, spriežot pēc H&M sludinājuma, ir veikala vadītājs, veikalu noformējuma veidotājs, nodaļas vadītājs un norēķinu grāmatvedis.

Jau ziņots, ka šā gada rudenī H&M atklās pirmos veikalus Rīgā tirdzniecības centros Alfa un Galerija Centrs.

Abiem H&M veikaliem paredzēti daudzstāvu risinājumi. Alfas veikals plānots divos līmeņos, bet Galerijā Centrs - trīs līmeņos.

Veikalos pircējiem būšot pieejams pilns zīmola piedāvājums - sieviešu, vīriešu un bērnu apģērbi. Katra veikala platība būšot aptuveni 2 000 kvadrātmetri.

H&M tīklā šobrīd ietilpst aptuveni 2 500 veikalu 43 pasaules valstīs, kas kopumā nodarbina 94 000 cilvēku.

Komentāri

Pievienot komentāru