Pakalpojumi

Iepakojums sazobē ar ražotājiem

Kristīne Stepiņa, 11.09.2019

SIA Multipack direktors Romāns Filatovs.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepakojuma materiālu izplatītāju tirgus Latvijā ir visnotaļ piesātināts, konkurence palielinās, it īpaši videi draudzīgajā segmentā.

Uzņēmumi, kas darbojas iepakošanas materiālu izplatīšanas jomā, paplašina ekoloģisko produktu klāstu, nodrošinot daudzveidīgu iepirkšanās pieredzi. Pēdējā laikā būtiski auguši iepakojuma materiālu pārdošanas apjomi interneta tirdzniecības vietnēs.

Pilns servisa cikls vienuviet

Polipaks grupas uzņēmums SIA Multipack šogad svin 25 gadu jubileju. Tas ir viens no tirgus līderiem iepakojuma materiālu izplatīšanā Latvijā gan pēc apgrozījuma, gan piedāvātā produktu sortimenta, gan tirgus daļas, pauž SIA Multipack direktors Romāns Filatovs. Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 20,6 miljoni eiro. Tā produktu portfelī ir vairāk nekā 5000 dažādu preču – iepakojuma materiālu. «Tas, ka SIA Multipack ir tirgus līderis, nav nekāds tukšs sauklis, tuvākā konkurenta apgrozījums ir vismaz četras reizes mazāks,» viņš apgalvo.

SIA Multipack darbība ir orientēta galvenokārt uz Latvijas tirgu. Kopš 2009. gada uzņēmumam ir pārstāvniecība arī Lietuvā. «SIA Multipack nodrošina klientus ne tikai ar iepakojuma materiāliem, bet arī ar dažādiem kompleksiem risinājumiem. Tas ir pilns cikls, sākot ar ideju, ko piedāvā uzņēmuma dizaineri un mārketinga speciālisti, konsultācijām par apdruku, formu vai piemērotāko materiālu, ko ir iespējams īstenot vienuviet,» stāsta R. Filatovs. Daļa iepakojuma materiālu, ko tirgo SIA Multipack, ir elastīgais iepakojums jeb plēves, kas tiek ražotas blakusesošajā, saistītajā uzņēmumā SIA Polipaks. Tas ir gan pārtikas iepakojums, piemēram, maizei, riekstiem un šokolādes sieriņiem, gan arī nepārtikas preču iepakojums – dažādiem substrātiem, lopbarībai, higiēnas u.c. produktiem. «Tas, ka izplatītājs darbojas kopā ar ražotāju, klientam sniedz pievienoto vērtību, atvieglojot iepakojuma materiālu risinājumu rašanu. To varētu salīdzināt ar iepirkšanos – ja produkti nepieciešami pāris dienām, tad iet uz tuvāko piemājas veikaliņu, bet, ja nedēļai, tad parasti brauc uz lielveikalu, kur ir daudz plašākas izvēles iespējas,» secina R. Filatovs.

Polipaks grupas uzņēmumi darbojas visās trijās Baltijas valstīs, kā arī Krievijā. Grupas apgrozījums 2017. gadā bija 52,5 miljoni eiro.

SIA Polipaks 35 tūkst. kvadrātmetru lielajā kompleksā ir investēti aptuveni 30 miljoni eiro. SIA Polipaks ražošanas jaudas ir vairāk nekā 1100 tonnu iepakojumu plēves mēnesī, uzņēmumā darbu nodrošina vairāk nekā 270 darbiniekiem. 80% saražotās produkcijas šis ražotājs eksportē. Galvenais noieta tirgus ir Eiropas valstis.

Visu rakstu lasiet 11. septembra laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru