Jaunākais izdevums

Redzes aprūpes uzņēmums OC VISION tirgū ievieš jaunu optikas zīmolu. Pasaules Optikas briļļu saloni tiks pārveidoti par optikas veikalu tīklu VIZIONETTE. 2019. gadā durvis klientiem vērs pirmie divi VIZIONETTE veikali - t/c Domina Shopping janvārī un Galerija Centrs oktobrī.

VIZIONETTE būšot stila eksperts un demonstrēs jaunākās modes tendences briļļu pasaulē, kā arī piedāvās ātru servisu: 80% gadījumu pircēji savas brilles varēs saņemt nākamajā dienā pēc to pasūtīšanas. Tiks piedāvāts brilles saņemt arī ar kurjera starpniecību. Veikalos būs pieejams pašapkalpošanās sektors.

Plānots, ka VIZIONETTE mērķauditorija atšķirsies no Pasaules Optikas auditorijas – VIZIONETTE uzrunās plašāku pircēju loku, nodrošinot demokrātiskas cenas un «radikāli atšķirīgu iepirkšanās pieredzi, ko sniegs OC VISION Redzes Akadēmijā skoloti redzes un stila konsultanti».

Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs, komentē: «Visa pasaule modernizējas un digitalizējas. Arī optikas nozarei ir pienācis laiks to darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes, tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts, kas ietver lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.»

Kā apliecina pētījumi, lielākās barjeras, pērkot brilles, ir ilgais meklēšanas laiks, pārāk šaurs sortiments, augsta briļļu cena un bailes no redzes pārbaudes. VIZIONETTE salonos pircējiem būšot pieejami aptuveni 1200 briļļu ietvari, kas ir divas reizes vairāk nekā esošajos Pasaules Optikas salonos.

Redzes pārbaude būs ātrāka un pirmreizējo redzes pārbaudi klienti varēs veikt paši, izmantojot interaktīvu redzes skrīninga ierīci. Katrā veikalā būs arī optometrista kabinets.

Jaunais zīmols VIZIONETTE ir tapis sadarbībā ar reklāmas aģentūru Pagan Ogilvy, grafisko dizaineri Viesturu Staņislavski, bet telpu dizainu jaunajiem optikas veikaliem veido aģentūra COLORART.

OC VISION pakalpojumi ir saņemami 72 mazumtirdzniecības veikalos Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirdzniecībā.

Uzņēmums darbojas kopš 1991.gada, tā galvenā mītne atrodas Rīgā. OC VISION uzņēmumu grupā ietilpst veikalu tīkli Vision Express Latvijā un Lietuvā, OptiO Latvijā un Lietuvā, Pasaules Optika | VIZIONETTE Latvijā, veikals Lornete Latvijā, interneta veikals dr.Lensor Latvijā, Lietuvā un Igaunijā, kā arī vairumtirgotājs Opptica Baltijā un NVS. Uzņēmuma dibinātāji un attīstītāji ir Latvijas pilsoņi un optometrijas mācību spēki no Latvijas Universitātes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Papildināta - FOTO: Pirmā optikas salona VIZIONETTE izveidē investēti 150 tūkstoši eiro

Db.lv, 24.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas redzes aprūpes uzņēmums OC VISION tirgū ieviesis jaunu optikas zīmolu, un Pasaules Optikas briļļu saloni tiks pārveidoti par optikas veikalu tīklu VIZIONETTE.

Durvis vēris pirmais optikas veikals VIZIONETTE - t/c «Domina Shopping», savukārt otra salona atklāšanas pasākums «Galerija Centrs» gaidāms šī gada oktobrī.

OC VISION grupa trīs gadu laikā investēs vairāk nekā vienu miljonu eiro jaunu optikas salonu izveidei Rīgā. Optikas salona VIZIONETTE izveidē t/c «Domina Shopping» investēti 150 000 eiro. Jaunajos optikas salonos būs iespēja ne tikai iegādāties jaunākajām briļļu modes tendencēm pasaulē atbilstošas brilles, bet arī pirmo reizi optikas nozarē būs pieejams pašapkalpošanās sektors: briļļu izvēli atvieglos pārdomāts iekārtojums un tehnoloģijas.

Jānis Dzenis, OC VISION valdes priekšsēdētājs: «Kopš 1991. gada, kad tika atvērts pirmais Vision Express Latvijā, pagājis vairāk kā ceturtdaļgadsimts. Šo gadu laikā OC Vision ir pierādījis, ka vietējā kapitāla uzņēmums var veidot un attīstīt optometrijas nozari Latvijā. Bet pasaule nestāv uz vietas - tā nemitīgi modernizējas, un arī optikas nozarei to ir pienācis laiks darīt. Pēc rūpīgas tendenču analīzes tika izstrādāts jauns optikas veikalu koncepts - VIZIONETTE, kas ietver sevī lielāko daļu inovāciju, kas patlaban pasaulē ir izgudrotas.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Zīmola stāsts: Celmlauzis Latvijas optikas nozarē

Lelde Petrāne, 26.06.2019

1993.gada janvārī Rīgā, Ķengaraga ielā 8, tika atvērts pirmais LU OC optikas veikals ar redzes pārbaudes kabinetu. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: no uzņēmuma arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Acu aprūpes uzņēmuma OC VISION pamati likti deviņdesmito gadu sākumā un tas joprojām ir Latvijas kapitāla uzņēmums, kas darbojas jau 27 gadus. No viena veikala Ķengaragā OC VISION izvērsies 73 optiku ķēdē Latvijā un Lietuvā un no dibināšanā ieguldītajiem 32 000 Latvijas rubļu (repšiki) (2270 eiro) uzņēmums «izaudzis» līdz 25 miljonu eiro apgrozījumam 2018. gadā.

Uzņēmuma vēsture ir cieši saistīta ar Latvijas Universitāti (LU). 1992. gada 1. septembrī LU tika izveidota pirmā optometrijas studiju programma, kas tolaik bija tikai otra tāda Eiropā. Tā kā jaunajiem studentiem nebija prakses vietu, 1992. gada decembrī optikas un optometrijas mācību spēki un nodaļas studenti no Latvijas Universitātes dibināja un gadu gaitā attīstīja SIA «Latvijas Universitātes Optometrijas centru» (LU OC), kas kalpoja par prakses vietu studentiem un kļuva par pamatu pašreizējai OC VISION grupai.

Pirmajā darbības gadā LU OC darbinieki bija paši īpašnieki, pirmo algoto darbinieku pieņēma tikai 1993. gadā, tāpēc sākotnēji visu nācās paveikt pašiem uzņēmuma izveidotājiem. Vitolds Grabovskis bija uzņēmuma vadītājs, Jānis Dzenis, pašreizējais OC VISION valdes priekšsēdētājs, tolaik atbildēja par centra finansēm, savukārt pazīstamais profesors Ivars Lācis bija pirmais optiķis, kurš kopā ar Aldi Liepiņu slīpēja lēcas, un Pēteris Cikmačs atbildēja par visa veida briļļu lēcām, ko viņš dara joprojām. Vēl uzņēmumā bija tirdzniecības vadītāja Inta Butlere, kas atbildēja arī par ietvaru izvēli un piedāvājumu, kā arī grāmatvede Skaidrīte Āboltiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Digitālā revolūcija ienāk arī optikā

Anda Asere, 30.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pagaidām redzes korekcijā e-komercija ir attīstības sākumstadijā, norāda SIA OC Vision valdes priekšsēdētājs Jānis Dzenis.

Uzņēmumā ietilpst vairāki optikas veikalu zīmoli – Pasaules optika, OptiO, Vision Express, Lornete, Vizionette, kontaktlēcu internetveikals dr. Lensor, kā arī vairumtirdzniecības biznesa virziens Optica. Latvijā nozares uzņēmumu kopējais apgrozījums ir 30 miljoni eiro, un SIA OC Vision tirgus daļa ir vairāk nekā trešdaļa. OC Vision grupas kopējais apgrozījums, ieskaitot vairumtirdzniecības biznesu un optikas veikalus Lietuvā, 2018. gadā veidoja 21,8 milj. eiro (bez PVN), kas ir par 17,4% lielāks nekā iepriekšējā gadā. «Tirgus piesātinājums vēl nav sasniegts, jo pie mums uz desmit tūkstošiem iedzīvotāju ir viena optika, līdzīgi kā Zviedrijā. Vislielākā konkurence Eiropā ir Kiprā un Beļģijā, kur uz 5000 iedzīvotājiem ir viena optika,» viņš teic. Plašāk par biznesu viņš stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Godīgas cenas restorāna izveidē Rīgā investēti 65 000 eiro

Zane Atlāce - Bistere, 25.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Februāra pirmajās dienās durvis vērs Baltijā pirmais godīgo cenu koncepta restorāns, kurā ēdienus un dzērienus klienti varēs baudīt par pašizmaksas cenām, teikts paziņojumā medijiem.

Tiesa, jebkuram apmeklētājam (izņemot bērnus līdz 7 gadu vecumam) būs jāiegādājas ieejas biļete divu līdz piecu eiro apmērā, atkarībā no dienas un laika, kad restorāns tiek apmeklēts, liecina informācija topošā restorāna mājaslapā.

Restorāns ATVĒRTS veidots kā godīgas cenas restorāns ar vīziju, ka klientam jāmaksā tikai par maltīti. Koncepta izstrādē ieguldīti 65 000 eiro, un viens no koncepta autoriem Pēteris Ozols apliecina, ka jaunā restorāna atvēršana Latvijā ir tikai pirmais solis iecerētā koncepta attīstībā.

Restorāns ATVĒRTS vēlas paskatīties uz restorānu biznesu no jauna skatu punkta. «Apzināmies, ka restorānu un ēdināšanas industrija darbojas pēc viena pārbaudīta biznesa modeļa, bet ir pienācis laiks iepazīstināt šo sfēru ar citādāku pieeju. Ienākt šajā nozarē ar vēl nebijušu konceptu ir liels risks, taču mēs esam gatavi pierādīt, ka arī, viesiem nepārmaksājot, restorāns var sniegt kvalitatīvu ēdienkarti un patīkamu atmosfēru,» tā viens no jaunā restorāna koncepta autoriem Pēteris Ozols.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Eirodurvis kopš šā gada septembra ir oficiāls MetaLux rūpnīcas pārstāvis Latvijā.

MetaLux metāla durvis tiek izgatavotas Baltkrievijā vienā no lielākajām rūpnīcām savā nozarē, un milzīgie ražošanas apjomi ļauj izstrādājumiem nodrošināt zemu cenu.

Ražošanas procesā tiek izmantotas jaunas iekārtu līnijas, jo ražotne ir atklāta pavisam nesen – 2015. gadā. Pirmsākumos kompāniju nesauca MetaLux, un tas nebija ražotājuzņēmums, jo līdz 2015. gadam Baltkrievijas uzņēmums bija darbojies kā Ķīnā ražoto metāla durvju lielākais vairumtirgotājs, veidojot milzīgus pārdošanas apmērus – 120 000 vienību gadā. Izveidojot lielu sadarbības partneru loku un nopelnot kapitālu, tika pieņemts lēmums veidot savu rūpnīcu. Tā tika izveidota MetaLux rūpnīca. Galvenā uzņēmuma darbības veiksme ir augstas kvalitātes durvis par ļoti zemām cenām. Tāpat tika likts akcents uz standarta izmēru durvju ražošanu, lai panāktu īsus izpildes termiņus un augstāku produktivitāti. Standarta izmēri ļauj MetaLux produkciju ražot pat tad, ja vēl nav klientu, kas gatavi to pasūtīt. Tas dod iespēju rūpnīcu noslogot ar darbu, un gala rezultātā tiek panākta ļoti izdevīga cena klientiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

McDonald’s ēdienu piegādā ne tālāk kā 1,5 km no restorāna

Laura Mazbērziņa, 18.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrais ēdinātājs McDonald's ēdiena piegādes nodrošina tikai 1,5 kilometru attālumā no sava restorāna. Ja atrodies tālāk, pēc ēdiena jādodas pašam.

McDonald's šā gada martā Rīgā testa režīmā sāka nodrošināt ēdiena piegādes, un gatavojās McDelivery uzsākšanai šā gada vidū. Kā noskaidroja portāls db.lv, oficiālais McDonald’s piegādes partneris joprojām ir Foodout.

Interesējoties par piegādes iespējām, McDonald's restorānā biznesa portālam db.lv paskaidroja: «Visos Eiropas McDonald's restorānos ir vienādi kvalitātes standarti. Mūsu piegādes visur ir vienādas, kas paredz 1,5 kilometru attālumu. Mēs vēlamies klientiem piegādāt ēdienu atbilstošā temperatūrā. Mums ir izveidoti speciāli iepakojumi, taču tie nav paredzēti gadījumiem, kad piegāde tiktu veikta, piemēram, 10 kilometru attālumā.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Itālijā un Šveicē atvieglos pandēmijas dēļ noteiktos ierobežojumus

LETA--AFP/BBC, 27.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijā no 4.maija tiks atviegloti koronavīrusa pandēmijas dēļ noteiktie ierobežojumi, tostarp, cilvēkiem tiks atļauts pastaigāties parkos un apciemot savus radiniekus, svētdien televīzijā paziņoja Itālijas premjerministrs Džuzepe Konte.

Taču, apciemojot radiniekus, cilvēkiem būs jāvalkā sejas maskas un jāievēro distance, norādīja Konte. Cilvēkiem būs atļauts pārvietoties sava reģiona ietvaros, bet nebūs atļauts ceļot uz citiem reģioniem.

Publiskās vietās obligāta prasība būs sejas maskas, kuru cena gabalā nedrīkstēs pārsniegt 50 centus, nolēmusi valdība. Cilvēkiem ieteikts arī turpmāk izvairīties no apskaušanās un sarokošanās.

Konte norādīja, ka Itālijā sākas posms, kurā jāiemācās sadzīvot ar vīrusu un būt atbildīgiem. "Ja jūs mīlat Itāliju, ievērojot distanci," sacīja Konte. Tiks atļautas bēres, bet tajās drīkstēs piedalīties ne vairāk kā 15 cilvēki.

Individuālajiem sportistiem būs atļauts atsākt treniņus un cilvēkiem būs atļauts sportot ne tikai tiešā savu dzīvesvietu tuvumā, bet plašākā apvidū.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas un sadzīves preču mazumtirdzniecības veikalu tīkla AS «Drogas» apgrozījums pagājušajā gadā sasniedzis 77,039 miljonus eiro, kas bija par 4,2% jeb 3,087 miljoniem eiro vairāk nekā 2017. gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pieaugusi straujāk - par 24,5% jeb 2,601 miljonu eiro, sasniedzot 13,238 miljonus eiro.

AS «Drogas» apgrozījuma pieaugumu skaidro ar papildu aktivitātēm veikalu tīklā, jauna koncepta veikalu rekonstruēšanu, klientu lojalitātes stiprināšanu un jaunu klientu piesaisti, sacīts gada pārskatā. Uzņēmuma ienākumi no kosmētikas, higiēnas un mājsaimniecības preču tirgošanas pērn veidoja 74,512 miljonus eiro, savukārt ienākumi no displeju izvietošanas, logu platības nomas un dalības mārketinga aktivitātēs veidoja 2,528 miljonus eiro.

Mazumtirgotājs pagājušajā gadā veica ievērojamus rekonstrukcijas darbus un vēra durvis pieciem jauna koncepta veikaliem Rīgā. «Izstrādājot jauno veikala konceptu, tika ņemtas vērā mūsu klientu vēlmes un ierosinājumi,» sacīts AS «Drogas gada pārskatā. 2018. gada beigās Latvijā bija 88 «Drogas» veikali. Pērn arī izveidots «Drogas» interneta veikals, kuru šogad plānots attīstīt un pilnveidot.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Restorāns Bibliotēka No1 piesaka jaunu zīmolu Klaips

Lelde Petrāne, 22.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Restorāns «Bibliotēka No1» ir radījis jaunu zīmolu - «Klaips» - un atvēris pirmo gastrobāru Ādažos. Plānots, ka jaunā koncepta gastrobāri nākotnē tiks atvērti arī Rīgā un citās Latvijas pilsētās.

Gastrobāra izveidē investēti aptuveni 100 tūkstoši eiro.

Jaunā koncepta autors ir «Bibliotēka No1» vadītājs Oskars Skara, kas veidojis gan rekonstruētā restorāna, gan arī jaunā gastrobāra «Klaips» interjeru. Savukārt, jaunā koncepta ēdienkarti radījis «Bibliotēka No1» šefpavārs Kaspars Barsukovs.

«Mūsu komandas pārliecība ir, ka arī citās Latvijas pilsētās cilvēki ir pelnījuši daudzveidīgu, svaigu un kvalitatīvu ēdienu par atbilstošu cenu. Tāpēc esam radījuši jaunu zīmolu – gastrobārs «Klaips», kas demokrātiskā, bet ļoti stilīgā veidā turpina Bibliotēka No1 filozofiju par labāku dzīvi katru dienu,» paskaidro O. Skara.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc īpašnieka maiņas kosmētikas ražošanas uzņēmumā Stenders tika veikta reorganizācija, un patlaban uzņēmums strādā ar peļņu, portālam DB pastāstīja Stenders vadītājs un valdes loceklis Jans Gans (Yang Gang).

Uzņēmums nupat atklājis jaunāko koncepta veikalu tirdzniecības centrā Akropole. Stenders jaunā koncepta attīstībā šobrīd investēti ap 150 tūkstoši eiro. Nākotnē paredzams, ka lielākais uzsvars tiks likts tieši uz vannošanās rituālu popularizēšanas, jo šajā segmentā Stenders ir visspēcīgākais, viņš skaidro.

«Pēc tam, kad iegādājāmies uzņēmumu, mēs to centāmies reorganizēt, lai padarītu veselīgākus finanšu rādītājus un tas ir izdevies. Patlaban Stenders strādā ar peļņu un finansiālie rādītāji ir uzlabojušies. Mēs esam strādājuši arī ar zīmola atjaunošanu - esam veikuši rebrendingu un esošo konceptveikalu rekonstrukciju, lai piedāvātu cilvēkiem svaigu Stenders,» stāsta J. Gans, gan neatklājot ieguldīto investīciju apjomu. Drīzumā plānots tirgum piedāvāt vairāk jaunu produktu, taču arī turpmāk Stenders plāno strādāt tikai ar esošo zīmolu, jauni zīmoli netiks veidoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības, remonta un sadzīves preču tirgotājs «Kesko Senukai Latvia» šā gada rudenī Rīgā atvērs pirmo jaunā koncepta «K Senukai» veikalu Baltijas valstīs, kas būs arī lielākais uzņēmuma veikals Latvijā. Darbam tajā patlaban tiek meklēti 200 darbinieki.

«K Senukai» jaunā koncepta veikalam Rīgā nepieciešami darbinieki astoņpadsmit amata kategorijās, tostarp, 110 darbinieki pārdošanā un klientu apkalpošanā, 35 – darbam noliktavā, 40 – pakalpojumu un kasu nodaļā, kā arī izsludinātas 15 vakances vadošajās pozīcijās. Uzņēmums meklē gan mazumtirdzniecībā jau pieredzējušus speciālistus, gan tos, kuri dārzkopības, interjera vai celtniecības jomas uzskata par savu aicinājumu un vēlas apgūt darbu, attīstot savas prasmes starptautiskā uzņēmumā.

Kā liecina informācija vakanču portālā cv.lv, «K Senukai» veikala vadītājam piedāvā atalgojumu 2000 - 2800 eiro mēnesī (bruto), savukārt, preču komplektēšanas un izsniegšanas darbiniekam noteikta stundas likme 4 līdz 5.90 eiro apmērā (bruto), bet apdares preču pārdošanas ekspertam - stundas likme 5.50 līdz 8 eiro (bruto).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā kosmētikas un saimniecības preču veikalu tīkla pārvaldītājs «Drogas» pagājušajā gadā strādāja ar 77,039 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 4,2% vairāk nekā gadu iepriekš, bet kompānijas peļņa pieauga par 24,4% un bija 13,238 miljoni eiro, liecina «Firmas.lv» informācija.

Savukārt Lietuvā «Drogas» apgrozījums pērn pieauga par 3,2% un veidoja 30,044 miljonus eiro.

Vienlaikus «Drogas» koncerns pērn strādāja ar 107,083 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 3,9% vairāk nekā gadu iepriekš, bet peļņa pieauga par 23,7% un bija 13,255 miljoni eiro.

Kompānijas gada pārskata vadības ziņojumā sacīts, ka apgrozījuma pieaugums pagājušajā gadā skaidrojams ar jauna koncepta veikalu ieviešanu, klientu lojalitātes stiprināšanu un jaunu klientu piesaisti. Pērn «Drogas» atvēra piecus jaunā koncepta veikalus Rīgā.

Tāpat vadības ziņojumā norādīts, ka pērn «Drogas» ieviesa interneta veikalu, kura attīstība un pilnveide turpinās arī 2019.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepazīsties ar šīsnedēļas biznesa portāla db.lv lasītāko ziņu TOP 5 un uzzini vairāk par aktualitātēm Latvijā!

1.Pakalniņu ģimene Alūksnes bānīša stacijā atver kafejnīcu "Tvaiks x Ogle" ar mājas burgeru specializāciju.

Alūksnes bānīša stacijai jauna elpa 

Pakalniņu ģimene Alūksnes bānīša stacijā atver kafejnīcu "Tvaiks x Ogle" ar mājas...

2.Kuldīgā, Liepājas ielā durvis vēris pirmais beziepakojuma veikals "Kuule".

Durvis ver pirmais beziepakojuma veikals Kuldīgā 

Kuldīgā, Liepājas ielā durvis vēris pirmais beziepakojuma veikals "Kuule"....

3.Jau šonedēļ Rīgas ielās sāks ripot 100 koplietošanas pakalpojuma sniedzēja "Fiqsy" elektroauto - šis ir nākamais solis kompānijas vīzijā par mobilitātes risinājumu dažādām vajadzībām.

Fiqsy startē elektroauto koplietošanas tirgū 

Jau šonedēļ Rīgas ielās sāks ripot 100 koplietošanas pakalpojuma sniedzēja "Fiqsy" elektroauto...

4.Tāpat kā maiznieki rītausmā cep svaigu maizi, SIA "M:I Gelato" īpašniece Ilze Motivāne katru rītu gatavo svaigu itāļu saldējumu "gelato".

Vēlas iepazīstināt Latviju ar itāļu gelato 

Tāpat kā maiznieki rītausmā cep svaigu maizi, SIA "M:I Gelato" īpašniece Ilze...

5.Negaidīti lielu pieprasījumu bauda vēl nebijis piedzīvojums - nakšņošanas dažu metru augstumā virs Amatas upes namiņā, kas veidots no spoguļiem, un zvaigžota debess juma vērošana.

Visas vasaras naktis Spoguļnamiņā jau rezervētas 

Negaidīti lielu pieprasījumu bauda vēl nebijis piedzīvojums - nakšņošanas dažu metru augstumā...

Vairāk lasiet žurnālā "Dienas Bizness".

Abonējiet, lasiet elektroniski vai meklējiet preses tirdzniecības vietās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mobilie sakari

BITE noslēdz datu uzglabāšanas infrastruktūras modernizācijas projektu

Lelde Petrāne, 25.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darbu sākusi mobilo sakaru operatora "BITE" Latvijā esošā datu centra paplašinātā daļa, kuras ietilpība, izmantojot jaunākos infrastruktūras risinājumus, palielinājusies trīs reizes.

Darbību uzsācis arī jauns uzņēmuma datu centrs Lietuvā. Projekta rezultātā uzstādītas jaunākās sakaru infrastruktūras ierīces, palielinot tīkla caurlaides spēju 10 reizes, kā arī stiprināta "BITE One IT" koncepta klientiem nepieciešamo informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) pakalpojumu pieejamība, nepārtrauktība un drošība. Tas ir īpaši svarīgi pandēmijas radītās krīzes laikā, kad liela daļa uzņēmumu paļaujas uz tehnoloģiju risinājumiem biznesa darbības nodrošināšanai vai pārprofilēšanai, norāda uzņēmumā.

Ņemot vērā dažādu nozaru uzņēmumu augošo pieprasījumu un interesi par "BITE One IT" koncepta pakalpojumiem, šogad "BITES" Latvijā esošā datu centra kapacitāte pieaugusi līdz maksimumam, un uzsākta tā paplašināšana. Savukārt palielinoties datu uzglabāšanas drošības prasībām, tika uzsākta otra datu centra izbūve Lietuvā. Projektam noslēdzoties, infrastruktūras modernizēšanā, uzstādot jaunākās "NOKIA" sakaru infrastruktūras ierīces, jauna datu centra izveidē un esošā paplašināšanā kopsummā ieguldīti 500 000 eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada augusta vidū Babītes pagasta Piņķos durvis vērs modes zīmolu outlet jeb, latviskojot saskaņā ar Valsts valodas centra norādēm, zīmolpreču izpārdošanas ciemats "Via Jurmala Outlet Village". Baltijā šis būs pirmais outlet ciemats zem klajas debess, saskaņā ar attīstītāja vīziju - pilsēta pilsētā.

"Via Jurmala Outlet Village", kura raksturīgā iezīme, raugoties no dizaina viedokļa, ir Vidusjūras stila ēkas un ieliņas, visa gada garumā apmeklētājiem tiks piedāvāts iegādāties pasaulē populāru zīmolu iepriekšējo sezonu un outlet konceptam īpaši veidotu kolekciju preces.

"Via Jurmala Outlet Village" mārketinga vadītāja Anna Žigalova biznesa portālam db.lv stāsta: "Skatāmies uz tirgu, kurā jau darbojas esošie spēlētāji. Mēs varam tikai to pārdalīt, paņemt kādu tirgus daļu ar izdevīgāku piedāvājumu." Šobrīd uzstādīts 15% relatīvās (starp definētiem konkurentiem) tirgus daļas mērķis pirmajos divos gados.

"Via Jurmala Outlet Village" tiks attīstīts divās kārtās. Pirmajā kārtā ir ieguldīti 27 miljoni eiro. Otrās kārtas koncepts vēl tiek izstrādāts, saskaņojot ar potenciālo nomnieku vēlmēm, tādēļ plānotais investīciju apjoms vēl tiek rēķināts. Vaicāta, kad varētu sākties otrās kārtas attīstība, A. Žigalova teic, ka saskaņā ar šā brīža plāniem vismaz pusotru gadu plānots veltīt uzmanību pirmajai kārtai un pēc tam pievērsties tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūlijā iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» durvis vērs jaunā koncepta KFC («Kentucky Fried Chicken») restorāns, kas būs jau otrā šī tīkla filiāle Rīgā.

Franšīzes jaunie īpašnieki, Igaunijas kompānija «Apollo Grupa», kam pieder arī vairāki citi zīmoli Baltijā, restorāna apmeklētājiem sola jaunu klientu servisa pieredzi, un tuvāko gadu laikā KFC restorānu skaitu Latvijā plānots trīskāršot. Šobrīd uzņēmums aktīvi meklē jaunus darbiniekus, kuri pēc profesionālu apmācību iziešanas drīzumā aizpildīs kādu no daudzajām darba vietām.

Jaunā restorāna interjers tiks ieturēts modernā stilā un gaišos toņos. Tajā paredzētas 75 sēdvietas, ko papildinās digitālās ēdienkartes, pašapkalpošanās kases un bezmaksas atkārtotās dzērienu uzpildes stacijas. Papildus KFC vistu spārniņiem restorāna ēdienkartē būs pieejami arī dažādi citi ēdieni, sākot no uzkodām un sviestmaizēm līdz cāļa gaļas maltīšu groziem un desertiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» apmeklētājiem durvis vērusi lielākā Euroaptieka Latvijā.

Jaunā koncepta Euroaptiekā izveidota arī pieredzes zona, kurā bez maksas būs pieejamas sejas, galvas ādas un matu stāvokļa pārbaudes un speciālista konsultācijas.

Jaunā koncepta «Euroaptiekas» izveidē investēti aptuveni 650 000 eiro, un tās kopējā platība ir 500 kvadrātmetru. Jaunā aptieka nodarbinās 30 «Euroaptiekas» darbiniekus.

«Šīs aptiekas izveide ir viens no vērienīgākajiem uzņēmuma projektiem Latvijā šī gada laikā,» komentē Euroaptiekas valdes priekšsēdētājs Ivars Nelsons, uzsverot, ka pašlaik aptiekas mērķtiecīgi tiek veidotas kā vieta, kuru cilvēki apmeklē, lai preventīvi rūpētos par savu veselību, nevis ierastos tikai tad, kad jau ir skārušas veselības problēmas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Papildināta - FOTO: Luminor atver jauna koncepta klientu apkalpošanas centru

Žanete Hāka, 05.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luminor Tērbatas ielā atvērusi jauna koncepta klientu apkalpošanās centru, kura papildus finanšu konsultācijām tiks piedāvātas telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un publiskiem pasākumiem.

Šogad banka investējusi jaunās IT sistēmās, pārveidojusi klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, reaģējot uz klientu paradumiem un tendencēm, atklājot centru, stāstīja Luminor vadītāja Kerli Gabriloviča.

Luminor veiktā aptauja liecina, ka 85% klientu Baltijas valstīs bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē.

«Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram Tērbata, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī ar saviem biznesa partneriem, un to varēs darīt jaunajā Luminor klientu apkalpošanas centrā,» saka Luminor pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājā durvis vēris jauna dizaina koncepta "Rimi Super" formāta veikals Latvijā, informē uzņēmumā.

Veikalā ir pieejams bezmaksas bezvadu interneta pieslēgums, tā nodaļās ir izvietotas vieglāk pamanāmas norādes, paplašināta veikala ieejas zona, pašapkalpošanās kasu zonā uzstādītas ātrākas un modernākas kases, kā arī pieejami ērtāki un vieglāk vadāmi iepirkumu rati.

Lielveikala tirdzniecības platība ir 925 kvadrātmetri un tas nodrošinās 45 jaunas darba vietas.

"Šis ir trīsdesmit ceturtais Rimi Super veikals Latvijā un pirmais Rimi supermārketa formāta veikals Latvijā, kas izveidots saskaņā ar Rimi jauno dizaina konceptu, turklāt pirmais Rimi veikals Liepājā, kurā pieejamas pašapkalpošanās kases. Jaunā koncepta informācijas centra kases zonā ir pieejamas uzkodas un kafija līdzņemšanai, kā arī citas pirmās nepieciešamības preces, lai padarītu iepirkšanās procesu ātrāku un ērtāku," stāsta Rimi Latvia supermārketu formāta direktors Andrejs Akermanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

K Senukai: Pie mums atalgojums ir augstāks par vidējo nozarē

Lelde Petrāne, 21.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvniecības, remonta un sadzīves preču tirgotājs «Kesko Senukai Latvia» šā gada rudenī Rīgā atvērs pirmo jaunā koncepta «K Senukai» veikalu Baltijas valstīs un darbam tajā patlaban meklē 200 darbiniekus. «Kesko Senukai Latvia» pārstāve Irēna Unda biznesa portālam db.lv skaidro, kā uzņēmums tik īsā laikā plāno piesaistīt tik lielu skaitu darbinieku.

«Mazumtirdzniecība ir viena no straujāk augošajām nozarēm Latvijā – durvis šogad vēruši vairāki jauni tirdzniecības centri un veikali, Latvijas virzienā lūkojas vēl citi mazumtirdzniecības uzņēmumi, arī «K Senukai» ir piedzīvojis strauju izaugsmi pēdējā gada laikā, verot vaļā papildu tirdzniecības vietas un audzējot apgrozījumu. Līdz ar to asu konkurenci izjūt visi mazumtirdzniecības nozares dalībnieki, jo īpaši attiecībā uz klientu piesaisti un darbaspēka pieejamību.

Lielākais izaicinājums, ar kuru saskaramies mēs – kvalificētu darbinieku atlase. Darbojamies sfērā, kur klientu serviss iegūst arvien būtiskāku nozīmi. Tieši konsultanta pieredze un kompetence ļauj ieteikt klientam labāko preci vai risinājumu atbilstoši vajadzībai. Līdz ar to mēs meklējam ne tikai preču pārdevējus, bet attiecīgās jomas – interjera, apdares, būvniecības, dārzkopības un citu jomu speciālistus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Rada alternatīvu zobu pastai

Ilze Žaime, 22.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Meklējot savai veselībai un dabai draudzīgus risinājumus, Latvijā rada zobu tīrīšanas pulveri dabiskā iepakojumā.

"Esi pabeidzis labu skolu, ir laiks sākt strādāt. Kāpēc gan nedarīt to pašam sev? Kādēļ gan strādāt ofisā no plkst. 9.00 - 17.00?" par izvēli veidot savu mazo uzņēmumu biznesa portālam db.lv teic Armands Vecvanags, kurš pirms gada izveidoja SIA "Monk Island".

A. Vecvanags Latvijā atgriezās pēc bakalaura grāda industriālajā dizainā iegūšanas Eindhovenas Dizaina akadēmijā Nīderlandē. Laikā, kad viņš dzīvoja Nīderlandē, jaunietim bija problēmas ar veselību, ko galvenokārt veicināja tieši neveselīgs uzturs. Cieta arī viņa zobu veselība. Pēc atgriešanās dzimtenē, viņš vairāk iedziļinājās uzturā, un tam sekoja arī interese par to, kā produkti tiek ražoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daugavpilī klientiem durvis ir vērusi jauna koncepta bankas Citadele filiāle. Tajā ir ieviests jauns klientu apkalpošanas veids – klienti vairs netiek apkalpoti pie letes, bet gan pie apaļiem galdiem, informē uzņēmumā.

Tāpat filiāle ir ieguvusi jaunu dizainu un interjeru. Šāda klientu apkalpošanas koncepta filiāles bankai Citadele šobrīd ir trīs: Jelgavā, iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» un tagad arī Daugavpilī.

Uzņēmumā norāda, ka līdz šādam filiāles konceptam banka Citadele nonāca pakāpeniski, un laika gaitā jau īstenoti daži citi filiāļu interjera un dizaina risinājumi. Tā piemēram, cita veida interjera risinājums jau īstenoti filiālē «Skanste», Jēkabpils filiālē, kā arī Citadeles filiālēs Lietuvā un Igaunijā.

«Daugavpils filiāle ir ieguvusi jaunu dizainu atbilstoši Citadeles zīmola vadlīnijām, un esam arī izmainījuši klientu apkalpošanas veidu. Ja agrāk bankas darbinieki apkalpoja klientus aiz letes, tagad pie apaļa galda,» saka bankas Citadele Privātpersonu apkalpošanas direkcijas vadītāja Anna Fišere- Kaļķe.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Guļamistabas mēbeļu un matraču ražotājs UAB Lonas Igaunijā iegādājās uzņēmumu Dreamland, un kopš šī brīža trīs Baltijas valstīs tam būs 20 tirdzniecības zāles. Pirkumam vajadzētu ne tikai kompensēt karantīnas zudumus, bet arī palielināt apgrozījumu par aptuveni 30–40%.

"Mums bija domas pašiem atvērt salonus Igaunijā - pēdējos divus gadus mēs tā strādājam Latvijā, un rudenī šajā valstī tiks atvērts mūsu trešais salons. Igaunijā mēs meklējām labas tirdzniecības vietas. Izveidojām uzņēmumu sarakstu, kas mūs interesētu, izveidojām vairākus kontaktus. Visvairāk ieinteresēja sabiedrība, kas dibināta pirms 18 gadiem, kurai ir 4 saloni stratēģiski labās vietās, kas tirgo ar gultas veļu, gultām, matračiem un dažādiem aksesuāriem. Karantīnas laikā mēs sākām sarunas, un pagājušajā nedēļā parakstījām pirkuma līgumu", stāsta Domas Jakutis, UAB Lonas vadītājs un akcionārs.

Iegādātajā Igaunijas uzņēmumā ir 12 darbinieki, tā apgrozījums pērn pārsniedza 918 000 EUR. UAB Lonas grupā Lietuvā un Latvijā ir 15 tirdzniecības salonu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Īpašumus apzog profesionālāk; lielākais guvums - 300 tūkstošu eiro apmērā

Laura Mazbērziņa, 15.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īpašuma zādzības Rīgā un Rīgas reģionā zagļi veic aizvien profesionālāk, līdz ar to viņu guvums ir krietni lielāks

Kaut arī par īpašumu apzagšanas gadījumiem dzirdams vai ik dienas, Valsts policijas statistika liecina, ka kopumā šādu zādzību skaits Rīgā un Rīgas reģionā sarucis par teju 30%. «Domāju, ka zagļi kļūst arvien profesionālāki, jo gadu laikā ir pieaudzis zaudējuma apmērs. Zagļi vairāk koncentrē savu uzmanību uz finansiāli vērtīgākajām un vieglāk realizējamajām lietām, tāpēc veiksmīgas zādzības gadījumā mantas īpašniekam tiek nodarīti ievērojami zaudējumi. Lielākie zaudējumi kādam privātmājas īpašniekam bijuši 300 tūkstošu eiro apmērā,» pastāstīja Valsts policijas Rīgas reģiona Kriminālpolicijas pārvaldes 2.biroja 2.nodaļas priekšnieks Jevgeņijs Semjonovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO: Atklāj jauna koncepta manikīra un pedikīra studiju ar veikalu IVANNA Nails

Žanete Hāka, 17.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā, Rūpniecības ielā 44, atklāta jauna koncepta manikīra un pedikīra studija IVANNA Nails.

«Mēs esam jaunās paaudzes salons. Pirmo salonu atvērām 2013. gadā Purvciemā un šobrīd paplašinām salonu tīklu, atklājot salonu Klusajā centrā», - stāsta manikīra salonu tīkla dibinātāja Svetlana Bergmane.

Jaunajā salonā pieejams arī veikals, kurā iespējams iegādāties kafiju līdzņemšanai un dažādas uzkodas. «Manikīra vai pedikīra procedūra aizņem aptuveni 2 stundas un daudzi ierodas pie mums pēc darba. Esam ievērojuši, ka klienti vēlas baudīt kafiju un citus atspirdzinājumus, jo pēc garās darba dienas ir noguruši un izsalkuši. Ierastās konfektes trauciņā vairs nav risinājums, tāpēc nolēmām spert soli tālāk, piedāvājot pilnvērtīgu ēdienu un kafiju, ko var iegādāties arī līdzņemšanai,», - skaidro Svetlana Bergmane.

Komentāri

Pievienot komentāru