Luminor samazinās klientu apkalpošanas centru skaitu 

2019. gada laikā, turpinot pārmaiņu ieviešanu un īstenojot bankas stratēģiskās prioritātes, tostarp darbu pie digitalizācijas un klientu apkalpošanas uzlabošanas, Luminor īstenos klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju, informē bankas pārstāvji.

Žanete Hāka, 25.2.2019

Foto: Reuters/Scanpix/LETA

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu. Pārmaiņas klientu apkalpošanas centru tīklā atbalstīs Luminor centienus izveidot jaunu klientu apkalpošanas standartu, galvenokārt koncentrējoties uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību. Vienlaikus banka nodrošinās, ka ikviens klients varēs saņemt visu nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē.

«Sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties. Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% Luminor klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām,» skaidro Kerli Gabrilovica, Luminor Retail banking vadītāja Baltijā / Luminor filiāles vadītāja Latvijā.

Klienti turpinās saņemt tādus uz tehnoloģijām balstītus pakalpojumus, kā mobilā banka, bankomāti un internetbankas pakalpojumi. 2019. gada laikā Luminor plāno pārskatīt pašapkalpošanās bankomātu tīklu, strādājot pie vienota bankomātu tīkla izveides visās trīs Baltijas valstīs, kā arī pakāpeniski palielinot attālinātās konsultācijas un pakalpojumus, lai mazinātu klientu nepieciešamību saņemt bankas pakalpojumus klientu apkalpošanas centros.

«Šis nākamais pārmaiņu solis ļaus mums koncentrēt klientu apkalpošanas centru personālu un bankas sniegtos pakalpojumus vietās, kur tie visvairāk nepieciešami, tādējādi vairojot mūsu uzņēmuma kopējo efektivitāti. Klientu apkalpošanas centru, tikšanās punktu un bankomātu tuvums ļaus mums īstenot šīs pārmaiņas, turpinot nodrošināt mūsu klientiem ērtu piekļuvi bankas pakalpojumiem, kad tie ir nepieciešami. 50% no Luminor klientiem jau šobrīd saņem savas maksājumu kartes saņemšanai pa pastu tā vietā, lai apmeklētu klientu apkalpošanas centru. Tāpat arī maksājumu skaits tiešsaistē pagājušajā sasniedzis 95%, kā arī 70% Luminor klientu šobrīd izmanto attālināto kanālu sniegtās priekšrocības saņemt bankas pakalpojumus sev ērtā laikā,» stāsta Gabrilovica.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācija tiks īstenota pakāpeniski 2019. gada laikā. Pēc pārmaiņām 2019. gada beigās Luminor būs 36 klientu apkalpošanas centri Baltijā (Igaunijā 8, Latvijā 10, Lietuvā 17). Uz pērnā gada beigām Luminor Baltijā kopā bija 61 klientu apkalpošanas centrs, no kuriem Latvijā – 17, Lietuvā – 33 un Igaunijā – 11.

Tevi varētu interesēt

Lai arī pagājušais gads finanšu tirgos investoriem sagādāja nelielu vilšanos, sagaidāms, ka...

Daļa banku klientu pauduši aizdomas par kredītiestāžu īstenoto teritoriālo diskrimināciju, jo...

Latvijas eksportam klājas visnotaļ labi. Arī tuvākā laika prognozes par pieprasījumu ārējos...

No 2019. gada 2. janvāra Luminor turpina savu darbību visās Baltijas valstīs...

Ņemot vērā Luminor bankas apvienošanas noslēdzošos soļus, Luminor Asset Management IPAS paziņojusi...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

2016.gadā AS Swedbank Latvia atteicās no augsta riska klientu apkalpošanas, kopumā pārtraucot...

Piektdienas tirdzniecības sesiju Swedbank akcijas cena biržā sāka ar pieaugumu, tādējādi nedaudz...

Tā dēvētajā «Krievijas mazgātavas» lietā Vācijā par noziedzīgi iegūtiem atzīti vairāk nekā...

Zviedrijas «Swedbank» prezidente Birgite Bonnesena nolēmusi uzticēt auditorfirmai EY veikt izmeklēšanu...

«Swedbank» rīcībā nav pietiekamas informācijas, lai komentētu Zviedrijas sabiedriskajā televīzijā...

Finanšu un kapitāla tirgus komisija (FKTK) un Noziedzīgi iegūtu līdzekļu legalizācijas novēršanas...

Parīzes tiesa trešdien noteikusi Šveices bankai UBS rekordlielu - 3,7 miljardu eiro...

Ministru prezidents Krišjānis Kariņš (JV) trešdien parakstīja trīs rīkojumu projektus, kas paredz...

«Danske Bank» sākusi darbu pie detalizēta plāna izstrādes Latvijas tirgus atstāšanai, sacīja...

Konstatējot naudas atmazgāšanas risku, AS «Swedbank» nekavējoties informē attiecīgās iestādes...