Papildināta - FOTO: Luminor atver jauna koncepta klientu apkalpošanas centru 

Luminor Tērbatas ielā atvērusi jauna koncepta klientu apkalpošanās centru, kura papildus finanšu konsultācijām tiks piedāvātas telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un publiskiem pasākumiem.

Žanete Hāka, 05.4.2019
1/29

Foto: Žanete Hāka

Šogad banka investējusi jaunās IT sistēmās, pārveidojusi klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, reaģējot uz klientu paradumiem un tendencēm, atklājot centru, stāstīja Luminor vadītāja Kerli Gabriloviča.

Luminor veiktā aptauja liecina, ka 85% klientu Baltijas valstīs bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē.

«Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram Tērbata, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī ar saviem biznesa partneriem, un to varēs darīt jaunajā Luminor klientu apkalpošanas centrā,» saka Luminor pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.

Jaunajā centrā ir divi stāvi – augšējā stāvā būs datori internetbankas izmantošanai un klientu apkalpošanas speciālisti, savukārt apakšējā ir telpas, kur banku klienti varēs tikties ar saviem sadarbības partneriem un tiks rīkoti arī dažādi pasākumi, piemēram, makroekonomikas apskata prezentācijas, semināri u.c. Precīzas investīcijas, cik daudz ieguldīts jaunā centra izveidē, banka neatklāj.

«Aizvien vairāk klienti izmanto digitālos kanālus, un, lai cik gribētu teikt, ka klātesamība ir būtiska, tas parasti ir tādos gadījumos, kad klienti pieņem būtiskus lēmumus, piemēram, par hipotekāro kredītu. Smart-ID ieviešana ir būtiski mainījusi iedzīvotāju digitalizācijas paradumus, un arī nākotnē noteikti šī tendence turpināsies,» piebilst N. Rudzītis.

«Ņemot vērā šo situāciju, banka ir pārskatījusi savu stratēģiju, ieviešot iespēju klientiem nākt un tikties ar klientiem. Veidojot šo klientu apkalpošanas centru, apzināti sev jautājām: kāpēc nevaram darīt citādāk?» saka N. Rudzītis.

Jauno konceptu banka lēnām iedzīvina arī reģionos un pirmais šāds centrs atvērts Cēsīs. «Esam novērojuši, ka uzņēmēji izmanto telpas, lai satiktos un runātu ar partneriem. Bankas klients telpās var tikt iekšā pat tad, kad banka nestrādā. Šobrīd par šo telpu izmantošanu norit arī sarunas ar nekustamā īpašuma kompānijām, kuru pārstāvji arī tiekas ar saviem klientiem,» viņš stāsta.

Banka attīsta arī video savienojamību reģionos, kad klients var sazināties ar bankas pārstāvi sev vēlamā laikā, tādējādi nebūt atkarīgam no laika un telpas.

«Ir skaidrs, ka darbinieks ir viens no dārgākajiem resursiem uzņēmumam, bet tajā pašā laikā vajadzīgs. Tehnoloģijas, protams, palīdz, taču tās palīdz veidot jaunu pieredzi,» raksturo eksperts. Tāpat banka turpinās veidot klientu apkalpošanas centrus reģionu tirdzniecības centros. «Aptaujājot klientus, viņi kā būtisku priekšrocību min arī stāvvietu. Protams, finanšu pakalpojums nav pirmās nepieciešamības prece vai spontāns pirkums, un klienti nāk uz to mērķtiecīgi. Nav noslēpums, ka ne visiem vīriešiem patīk staigāt pa lielveikaliem, tādēļ, gaidot, kamēr sieva iepērkas, būs iespēja atnākt uz bankas filiāli, padzert kafiju un pastrādāt savā datorā,» norāda N. Rudzītis.

«Mēs redzam, ka klienti novērtē to, ka ir nevis daudz mazas filiāles, bet tiek veidoti lielāki centri, kur apvienotas plašākas kompetences. Tas ir liels izaicinājums jebkuram pakalpojumu sniedzējam – ja veido mazu tirdzniecības vietu ar 2-3 darbiniekiem, tad plašas kompetences nav iespējams piedāvāt. Tāpēc transformējot fiziskās apkalpošanas tīklu, vairāk koncentrējamies uz šādu lielāku centru izveidi, apvienojot plašākas kompetences un piedāvājot plašākas telpas. Mazāku pilsētu klienti tāpat dodas uz reģionu centriem, kur finanšu lietas kārto. » skaidro N. Rudzītis.

Ārpus Rīgas bankas klientu apkalpošanas centri būs Daugavpilī, Ventspilī, Valmierā, Rēzeknē un Liepājā.

Tevi varētu interesēt

«Luminor Bank» darbinieku skaita samazināšanas ietvaros būtiski tiks mazināts vadītāju līmenis,...

2019. gada laikā Luminor vienkāršos savu darbības modeli, tostarp samazinot darbinieku skaitu...

«Draugiem Group» ietilpstošais autoparku pārvaldības risinājumu ražotājs SIA «Mapon» reģistrējis...

Blackstone reģionā ienāk kā ilgtermiņa investors un sola turpināt investīcijas, arī ja...

Blackstone bija nauda un gatavība veikt darījumu, par kuru bija vienošanās gan...

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Vairums Latvijas banku likumā noteiktajā termiņā nav publicējušas pagājušā gada auditētos gada...

Mūsdienās cilvēki arvien biežāk izmanto bezskaidras naudas norēķinus, pat īslaicīgas tehniskas...

Igaunijas Finanšu inspekcija otrdien nosūtījusi savus kontrolierus uz «Swedbank» Igaunijas filiāles...

Otrdien Swedbank akcijas cena Stokholmas biržā pieauga, tādējādi samazinot pēdējās nedēļas...

Zviedrijas Ekonomikas policija paziņojusi, ka neuzsāks Bila Braudera rosināto izmeklēšanu pret Swedbank...

2018. gada 31. decembrī lielākais viena klienta noguldījums AS Expobank bija 15,928...

Šobrīd Swedbank Latvija strādā bez izmaiņām un tās darbību neietekmē akcionāru attiecības...

Valsts policijas (VP) Kurzemes reģiona pārvaldē ir saņemti vairāki zvani un viens...

Swedbank akcijas cena pēdējā mēneša laikā piedzīvojusi smagu kritumu un bankas vērtība...

Notikumi saistībā ar Swedbank parāda, ka naudas plūsma no NVS valstīm vēsturiski...