Pakalpojumi

Tūrisma aģentūra Kolumbs par trešdaļu kāpina apgrozījumu

Ingrīda Drazdovska,09.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investīcijas attīstībā un pārdomātas mārketinga aktivitātes ļāvušas tūrisma aģentūrai Kolumbs par 27% palielināt apgrozījumu; pērn tas sasniedzis 5.39 milj. latu.

Uzņēmums investējis gan cilvēkresursos, gan informācijas tehnoloģijās. 2011.gadā aģentūra investējusi jaunas Kolumba mājas lapas izveidē, Letasaviobiletes.lv (interneta veikala )mājas lapas uzlabošanā. Uzņēmuma interneta veikals Letasaviobiletes.lv 2011.gadā nodrošinājis straujāko pieaugumu, palielinot apgrozījumu par 43% un apkalpoto klientu skaitu par 39%.

Veidojot ceļojumu piedāvājumu, operatīvi ir reaģē gan uz pieprasījuma izmaiņām, gan uz ekonomisko un politisko vidi, skaidro tūrisma aģentūras Kolumbs direktore Kitija Reinfelde. Piemēram, ņemot vērā nestabilo situāciju Ēģiptē pagājušā gada sākumā, Kolumbs piedāvāja ceļojumus arī uz Taizemi un Indiju, kas cenas ziņā daudz neatšķiroties no Ēģiptes kūrortiem. Tāpat pērn pilnveidots īso brīvdienu ceļojumu piedāvājums. Atpūtas produktu tirgus segmentā nozīmīgo daļu joprojām veido čarterceļojumi, un pienesumu nodrošina uzņēmuma filiāles tirdzniecības parkā Alfa un tirdzniecības centrā Spice. Apgrozījums šajā segmentā audzis par 22%.

Korporatīvo klientu segments pieaudzis par 18%. Komandējumu braucieni, kur pamatprodukts ir aviobiļetes, veido ap 50% no kopējiem tūrisma aģentūras Kolumbs ieņēmumiem.