Quantcast

Jaunākais izdevums

Vairāki Latvijas uzņēmumi sāks dalību jaunā lojalitātes programmā PINS, kuras ietvaros jākrāj punkti, lai saņemtu programmas piedāvātos labumus.

Programmā piedalās vairāki partneri, kas izmanto vienu «lojalitātes valūtu» - PINS. Partneru vidū ir uzņēmuma airBaltic lojalitātes programma BalticMiles, Jānis Roze, RedCab, airBaltic, RD Electronics, AAptieka, Nordea, Kino Citadele, Dzintars, Lāčuks, Burusports, Vairāk Saules, Lindo u.c. Šo kompāniju lojalitātes programmās jau uzkrātie punkti tiks «konvertēti» uz PINS «valūtu» attiecībā 1 pret 1. Programmā nopelnītos punktus varēs tērēt lidojumiem autobusu biļetēm, skaistumkopšanas procedūrām, kinoteātra biļetēm u.c.

Sākotnēji projekts tiks īstenots Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Krievijā. Turpmāko mēnešu laikā tiks paziņoti jauni tirgi un programmas, kas iesaistīsies PINS projektā, stāsta Gabi Kols (Gabi Kool), uzņēmuma Coalition Rewards izpilddirektors un PINS programmas īstenotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cilvēkiem patīk saņemt atalgojumu par to, ka viņi iepērkas pie kāda konkrēta tirgotāja; viņi vērtē, kur par savu pirkumu gūs lielāku labumu

Par šo virtuālo biznesu, kas daudziem joprojām šķiet neizprotams, plašāk intervijā DB stāsta holandietis Gabi Kols (Gabi Kool), kurš jau 15 gadus strādājis ar lojalitātes programmām, bet šobrīd ir nobāzējies Latvijā, kur attīsta daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmas Pins.

Lojalitātes bizness sācies kā aviokompāniju biežo lidotāju apbalvošanas programma, bet šobrīd pasaulē ir jau divi miljardi daudzpartneru lojalitātes karšu un vēl neskaitāmas individuālās veikalu, kafejnīcu, skaistumkopšanas u.c. kompāniju klientu kartes. Viena no daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programmām – Pins, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles, – radīta Latvijā uzņēmumā Coalition Rewards. Šobrīd šīs programmas karti lieto 1,9 miljoni cilvēku, no kuriem 1,2 miljoni to dara nevis tepat Latvijā, bet gan vairāk uz ziemeļiem – Somijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Fin-tech

NextCity mērķē mainīt lietu internetu, padarot to sociālu

Anda Asere, 25.01.2018

Pins un Urbana Smart Solutions investīciju vienošanās parakstīšanā piedalījās Pins īpašnieki Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks Ivans Ostans (Ivan Ostan) un Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool).

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pins un Urbana Smart Solutions ir parakstījuši investīciju vienošanos, lai radītu jaunu kompāniju NextCity

Urbana Smart Solutions un Pins vēlas izmantot savu pieredzi, kopējo komandu un kolektīvās investīcijas, lai padarītu NextCity par starptautisku līderi pilnībā integrētu viedo pilsētu risinājumu iniciatīvām. Lai lietu interneta pieredzi padarītu sociālu, tiks apvienota Urbana Smart Solutions pieredze lietu interneta gala risinājumu izstrādē un Pins pilnībā integrētās mobilo tehnoloģiju aplikācijas, ieskaitot kompānijas pārrobežu valūtu un viedo spēļošanas mehāniku.

Partneru mērķis ir padarīt NextCity par unikālu viedo pilsētu risinājumu, pārklājot trīs galvenās jomas – datu ieguvi, datu savienošanu un sasniegt masveida sabiedrības iesaisti. «Mūsu tīkla komunikācijas infrastruktūra, datu vadība un pielietošana, izmantojot sensoru datus, nodrošinās tehniskās iespējas iegūt un savienot datus pasaules vadošajās viedpilsētās. Mūsu savienības ilgtermiņa vīzija par pilnīgu integrāciju starp ierīcēm, programmatūru un lietotāja uztveri, radot pilnībā jaunu un iesaistošu pieredzi, ir iepriekš neredzēta,» norāda Ivans Ostans (Ivan Ostan), Urbana Smart Solutions dibinātājs un īpašnieks. Pins dibinātājs un vadītājs Gabi Kols (Gabi Kool) uzskata, ka abas kompānijas kopā spēs piedāvāt pilsētām nākamā līmeņa viedumu. «Mēs esam lepni par šo sadarbību, kas mums ļaus spēlēt nozīmīgu lomu, lai pārvērstu viedās pilsētas par realitāti,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

airBaltic meitaskompānija pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas

Anda Asere, 22.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Darījuma apjoms netiek atklāts. «Taču šis ir labs darījums visām pusēm.»

Aviokompānijas airBaltic meitaskompānija SIA Pins.co ir pārdevusi visu biznesu ārpus Baltijas un Somijas, pirmdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.

Jauno kompāniju Pins dibinājuši japāņu investoru konsorcijs, tostarp uzņēmēji Rjudži Nakamura (Ryuji Nakamura), Šigeki Tanaka (Shigeki Tanaka) un Pins dibinātājs un izpilddirektors Gabi Kols (Gabi Kool). Šim uzņēmumam piederēs globālas īpašumtiesības Pins zīmolam ārpus Baltijas un Somijas un tehnoloģijām. «Iepriekšējā kompānija Pins.co koncentrēsies uz Baltiju un Somiju un esošo klientu apkalpošanu. Aviokompānija saglabā lojalitātes biznesa pārstāvniecību tirgos, kas airBaltic ir svarīgi, tāpat mums saglabājas draudzīgas attiecības un visas jaunās tehnoloģijas, kas tiek izstrādātas jaunajos tirgos, airBaltic un Pins.co varēs izmantot bez maksas. Arī visi Pins punkti, kas tiek nopelnīti Baltijā vai Somijā, var tikt tērēti visā pasaulē,» stāsta Gabi Kols, Pins dibinātājs un izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lojalitātes karte nav tikai plastmasas gabaliņš atlaidei. Tā ir starpnieks uzņēmuma attiecībās ar klientu

Labums tai jādod abām pusēm – uzņēmējam dati, ko var izmantot, lai uzrunātu klientu vēl labāk, bet pircējam – īpaša pieeja un atlaides.

Pašlaik attiecību pierādījums ir karte, taču arvien biežāk starpnieka loma tiek uzticēta viedtālrunim.

Dati – zelta vērtē

«Klientu ieguvumi ir atlaides, īpaši piedāvājumi un jaunumi, savukārt veikala ieguvums ir kontaktu datu bāze, kuru var izmantot mārketinga aktivitātēm,» atklāj Evija Majevska, Linstow Center Management Tirdzniecības centru komercdirektore. Zeķu veikalu Madam Baron zīmola īpašniece Inese Barone uzsver personalizēto piedāvājumu iespēju. Klientiem interesanti piedāvājumi ir viens no priekšnosacījumiem, kāpēc viņi izvēlas iepirkties tieši šajos veikalos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Latvijas eksportspēja

Eksportspēja: Lojalitātes programma PINS strauji attīstās

Elīna Pankovska, 28.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lojalitātes programmu PINS plāno iedzīvināt arī tādos eksporta tirgos kā Indonēzija un Malaizija

Daudzpartneru jeb koalīcijas lojalitātes programma PINS, kas iepriekš bija zināma kā BalticMiles un bija lidsabiedrības Airbalic lidojumu lojalitātes programma, šobrīd apvieno vairāk nekā 700 vietējo, starptautisko un interneta vides zīmolu. PINS lojalitātes programma sniedz iespēju tās dalībniekiem uzkrāt un tērēt punktus pie dažādiem sadarbības partneriem, kuru starpā ir arī restorāni, iepirkšanās, izklaides vietas un atpūtas vietas, kā arī degvielas uzpildes stacijas, var iegādāties arī aviobiļetes.

Programma savu darbību sāka 2014. gadā, un, kā norāda uzņēmuma Pins.co Baltijas reģiona vadītājs Zigmunds Vīķis, PINS ir strauji attīstījies par globālu tehnoloģiju uzņēmumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar augustu, Zviedrijas mēbeļu un interjera preču mazumtirgotājs IKEA jaunajiem lojalitātes programmas dalībniekiem vairs neizsniegs plastmasas kartes. To vietā turpmāk tiks izmantoti digitāli risinājumi, kā arī tiks vienkāršota reģistrēšanās lojalitātes programmai.

IKEA Latvija veikala vadītāja Inga Filipova saka, ka līdz ar karšu digitalizāciju mainās lojalitātes programmas būtība: «Mūsdienās tā vairs nav noslēgta un priviliģēta klientu grupa. Lietotnes, fiziskie un digitālie risinājumi paver plašākas iespējas ikvienam. »

Galvenie iemesli, kāpēc plastmasas kartes tiek nomainītas pret digitālajām, ir ērtāka lietošana un mērķis samazināt plastmasas izmantošanu.

«Mēs IKEA šķirojam atkritumus, izmantojam atjaunojamo resursu enerģiju, savā sortimentā atsakāmies no vienreizlietojamajiem plastmasas izstrādājumiem. Nu ir pienācis laiks arī lojalitātes programmai kļūt dabai un lietotājiem draudzīgākai – atsakoties no plastmasas, speram soli tuvāk klientiem ērtākiem digitālajiem risinājumiem. Daudzi IKEA klienti veikalā ierodas vairākas reizes gadā, taču daļa no tiem lojalitātes karti nenēsā līdzi. Tā kā aptuveni 70 procenti Latvijas iedzīvotāju lieto viedierīces, lielākajai daļai IKEA klientu karte vienmēr būs līdzi – telefonā,» stāsta I. Filipova.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

PINS lojalitātes programmai pievienojušies divi miljoni dalībnieku.

Divmiljonais dalībnieks Penti Oinonens (Pentti Oinonen) ir Helsinku iedzīvotājs un PINS programmai pievienojās, apmeklējot PINS sadarbības partneri – viesnīcu un restorānu ķēdi Restel Ltd.

Somijā PINS programmā ir iesaistījusies vairāk nekā piektā daļa valsts iedzīvotāju. 2016. un 2017. gadā ir paredzēts paplašināt programmas darbību vēl vairākos jaunos tirgos Eiropā un Āzijā.

Programmas dalībnieki var pelnīt PINS, veicot dažādus ikdienas pirkumus un aktivitātes, kā arī programmā ir pārstāvēti vairāk nekā 700 vietējie, starptautiskie un interneta zīmoli. 2014. gadā Somijā PINS zīmols bija visvairāk meklētais zīmols vietnē Google.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar jauno Eiropas Savienības Vispārīgo datu aizsardzības regulu veikalu tīkls Rimi veicis izmaiņas Mans Rimi lojalitātes programmā un uzsācis vērienīgu kampaņu savu pircēju personas datu atjaunošanai, informē uzņēmumā.

Turpmāk, reģistrējoties programmā, pircējiem vairs nebūs jānorāda savs uzvārds, kā arī vajadzība pēc citiem datiem variēs atkarībā no pircēju vēlmes saņemt dažādas Rimi lojalitātes kartes priekšrocības.

«Līdz ar Vispārīgās datu aizsardzības regulas tiešas piemērošanas uzsākšanu šā gada 25.maijā Latvijā tiks īstenots tās galvenais mērķis – mazināt ģeogrāfisko robežu radīto birokrātiju fizisko personu datu apstrādes un uzglabāšanas jomā un harmonizēt pielāgojamās tiesību normas un prakses. Turpmāk visiem Eiropas Savienības uzņēmumiem neatkarīgi no to reģistrācijas valsts tiks nodrošināti vienoti datu aizsardzības noteikumi un piemērots vienas pieturas aģentūras princips, izvairoties no nacionālajām atšķirībām likumdošanā un veicinot uzņēmumu vienkāršāku un lētāku darbību Eiropas Savienībā. Savukārt patērētāju ikdienā būtiskas izmaiņas nebūs jūtamas – datu aizsardzības vispārējie principi regulā paliek nemainīgi; tie jau šobrīd ir spēkā un tiek pielietoti praksē,» pauž Datu valsts inspekcijas direktora vietniece Lāsma Dilba.

Komentāri

Pievienot komentāru
Vide

Goodbag mudina izmantot viedos auduma maisiņus

Anda Asere, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedo iepirkšanās maisiņu Goodbag komanda cenšas mudināt plastmasas izstrādājumu vietā izvēlēties auduma somas.

Vienlaikus šī iniciatīva strādā kā veikalu lojalitātes programma un pircēji saņem atlaidi vai arī ziedo savu «peļņu» kādam videi draudzīgam projektam. Austrijas sociālā uzņēmuma Goodbag līdzdibinātājs Kristofs Hančks (Christoph Hantschk) stāsta, ka ar laiku iecerēts attīstīties arī ārpus Austrijas un pievērsties arī citiem produktiem. Vairāk par uzņēmuma ideju un sociālo uzņēmējdarbību viņš stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Fragments no intervijas

Kā radās Goodbag?

Mēs izveidojām kompāniju 2015. gadā, bet tolaik bija cits produkts – lojalitātes programma ar dažādām vides saudzēšanas aktivitātēm. Mēs vēlējāmies izmantot jaunākos pētījumus par uzvedības ekonomiku, kas saka, ka atgriezeniskā saite rosina rīkoties labāk, ilgtspējīgāk. Tirgū nebija risinājuma, kas iedvesmotu indivīdus un nodrošinātu viņiem īstu atgriezenisko saiti par to, kādu ietekmi rada viņu rīcība. Mums šķita, ka trūkst platformas, kas parāda indivīdiem, cik izmaksā viņu rīcības, un dotu viņiem ierosinājumu rīkoties citādāk. Tā nolēmām izveidot kompāniju un dažos mēnešos ieguvām vairāk nekā 5000 lietotāju mūsu platformā. Taču bija ļoti sarežģīti izveidot biznesa modeli ap šo ideju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pašlaik LIDO lojalitātes programma ir izstrādes stadijā, biznesa portālam db.lv pavēstīja ēdināšanas uzņēmuma AS LIDO Mārketinga vadītāja Viktorija Gulbe.

Patlaban LIDO lojalitātes projekts Drauga karte ieviests testēšanas režīmā - izsniegto karšu skaits ir ierobežots un pašreiz tām vēl nav iespējams pieteikties, informē uzņēmumā. «Esošā LIDO Drauga karte ir pilotprojekts, un tai ir ļoti ierobežota tirāža,» informē V. Gulbe.

Plašāku informāciju uzņēmums sola sniegt tad, kad lojalitātes programma būs izstrādāta līdz galam.

Pašreizējā - pilotprogrammas - Drauga karte paredz, ka lietotājs saņem 10% atlaidi ēdieniem visos LIDO restorānos, 5% atlaidi pirkumiem LIDO veikalos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

VIADA piedāvās «vienu no izdevīgākajām lojalitātes programmām Latvijā»

Lelde Petrāne, 27.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS «VIADA Baltija» ir noslēgusi jaunā VIADA zīmola ieviešanu, taču turpina degvielas uzpildes staciju tīkla modernizēšanu, stāsta uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Romas Turlinskas.

Pēc Turlinskas sacītā, līdz šim modernizācijā ieguldīti trīs miljoni eiro, bet kopumā plānotas investīcijas četru līdz astoņu miljonu eiro apmērā.

«Esam paveikuši nozīmīgāko posmu - visā tīklā ieviests VIADA zīmols, pārbūvētas četras tīkla degvielas uzpildes stacijas, atvērtas sešas jaunas gāzes uzpildes stacijas, atjaunotas automazgātavu sistēmas, uzceltas divas jaunākās paaudzes automazgātavas, modernizēts piekabju nomas serviss, taču darbu vēl turpināsim,» stāsta Turlinskas.

Piemēram, uzņēmums uzsācis būvēt divas jaunas degvielas uzpildes stacijas Rīgā un ir ieplānojis modernizāciju divās degvielas uzpildes stacijās Rīgā un Rēzeknē.

Uzlabota arī lojalitātes programma. Piemēram, samazināts degvielas uzpildes litru slieksnis, kas ļauj iegādāties degvielu par izdevīgāku cenu, kā arī pievienoti pirkumu bonusi. Lojalitātes programmas dalībnieki var izmantot uzkrātos punktus, lai saņemtu pakalpojumus vai iegādātos uzkodas VIADA degvielas uzpildes stacijās par izdevīgāku cenu. «Plānojam paplašināt lojālo klientu loku vēl par 15-20%. Mūsu mērķis ir piedāvāt vienu no izdevīgākajām lojalitātes programmām Latvijā,» uzsver Turlinskas

Komentāri

Pievienot komentāru
Nodokļi

Cīrule: Nodokļus godīgi maksājošiem uzņēmumiem nepieciešami jauni atvieglojumi

LETA, 09.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai veicinātu nodokļu godīgu nomaksu un atbalstītu uzņēmumus, kas to dara, nepieciešams pārdomāt jaunus atbalsta veidus, ko Valsts ieņēmumu dienests (VID) varētu sniegt šādiem uzņēmumiem, šodien, tiekoties ar zvērinātu advokātu biroja Sorainen klientiem, sacīja VID ģenerāldirektore Ilze Cīrule.

Viņa skaidroja, ka esošā Padziļinātās sadarbības programma tika izveidota pirms pieciem gadiem un toreiz solītie «labumi», piemēram, PVN atmaksa divās nedēļās, tagad jau ir standarts nevis kāds īpašs bonuss.

«Jādomā, kādus jaunus labumus uzņēmējiem varētu piešķirt nodokļu jomā, kā VID varētu panākt pretim uzņēmumiem, kuri vēlas maksāt nodokļus,» sacīja Cīrule.

Viņa piebilda, ka Padziļinātās sadarbības programma ir domāta lielajiem uzņēmumiem, bet noteikti ir nepieciešama kāda lojalitātes programma arī mazajiem uzņēmumiem.

«Piemēram, jau patlaban VID strādā pie tā, kā varētu palīdzēt uzņēmumiem izvērtēt to potenciālos sadarbības partnerus, lai pēc tam nebūtu jāsaņem sods par partneru negodprātību. Ir jādomā, kā šo pakalpojumu piedāvāt, lai nepārkāptu likumu, kas aizliedz izpaust informāciju par uzņēmumiem, bet vienlaikus palīdzētu. Domāju, ka tā varētu būt kāda simbolu sistēma pēc luksofora principa Elektroniskās deklarēšanas sistēmā,» sacīja Cīrule.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas uzņēmumi iekļūst Lighthouse attīstības programmā

Ilze Žaime, 23.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ir noskaidroti pieci jaunuzņēmumi, kuri šogad no Baltijas reģiona ir iekļuvuši finanšu tehnoloģiju atbalsta veicināšanas programmā «Lighthouse Development Program». No 33 dalībniekiem četri uzņēmumi no Latvijas turpinās dalību programmā, iegūstot četras no piecām iespējamām dalības vietām visā Baltijas reģionā.

No Baltijas reģiona izraudzīto uzņēmumu starpā ir «Nordigen», «BeStimulated», «Lahdes», «Globitex» un Igaunijas uzņēmums «Feelingstream». Visi šie uzņēmumi plāno sniegt vai jau sniedz jaunus pakalpojumus finanšu nozarē.

Programmu īsteno AS «SEB banka», «Mastercard» un riska kapitāla fonds «NFT Ventures». Programmas laikā uzņēmēji iegūs tiešo pieeju banku ekspertiem, investoriem un «Mastercard» pārstāvjiem, lai atrastu sadarbības iespējas ilgtermiņā. Programmas uzvarētājs iegūs iespēju uzstāties vienā no Eiropas nozīmīgākajām start-up un tehnoloģiju konferencēm «Slush», kas notiks šā gada 21. novembrī Helsinkos un kuru katru gadu apmeklē vairāk nekā 20 000 ekspertu. Labākais no «Slush» skatuves iegūs apmaksātu ielūgumu uz «Mastercard Start Path» programmas prezentāciju dienu Ņujorkā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Banka Citadele parakstījusi līgumu par ilgtermiņa sadarbību ar globālu maksājumu tehnoloģiju kompāniju Visa, informē bankas pārstāvji.

Līgums paredz ciešu sadarbību pie jaunu un inovatīvu karšu un citu maksājumu produktu izstrādes visās trīs Baltijas valstīs nākamo sešu gadu laikā.

Pirmais kopīgais Visa un Citadeles izstrādātais produkts ir jauns kredītkaršu zīmols ar trīs veidu kartēm: X Karte, X Platinum un X Infinite visiem klientu segmentiem. Jaunā X zīmola karšu piedāvājuma nodrošināšanā ir investēti 3 miljoni eiro.

Kartes lietotājiem būs pieejama atlaižu un punktu apmaiņas lojalitātes programma RELAX.

X Kartes un X Platinum kredītkaršu lietotājiem būs pieejams kredītlimits ar procentu likmi no 9% un summu līdz 15 000 eiro un līdz 45 kredītbrīvdienām. Kredītlimita summa un procentu likme tiks noteikta katram klientam individuāli ar bankas izstrādāto kredītspējas noteikšanas metodi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Ar Latvijas Goda ģimenes apliecību iespējams ietaupīt līdz pat 50 eiro mēnesī

LETA, 21.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar Latvijas Goda ģimenes apliecību 3+ Ģimenes karte iespējams ietaupīt līdz pat 50 eiro mēnesī, šodien preses konferencē informēja Sabiedrības integrācijas fonda (SIF) direktore Aija Bauere.

Šobrīd daudzbērnu ģimenes karti var iegūt tās ģimenes, kur vismaz trīs bērni ir līdz 18 gadu vecumam. Tomēr, kā atzīmēja Labklājības ministrijas (LM) pārstāve Līvija Liepiņa, no 1.janvāra karti varēs iegūt arī tad, ja bērni būs 24 gadus veci un turpinās mācības.

Kā norādīja Bauere, šobrīd Latvijā ir aptuveni 14 000 šādas kartes īpašnieku.

Runājot par atlaidēm, preses konferences dalībnieki atzīmēja, ka ģimenes ar kartes palīdzību var ietaupīt no viena eiro līdz pat 50 eiro mēnesī. Uzņēmumu skaits un atlaižu lielums variē atkarībā no Latvijas reģiona. Rīgā ģimenes ar karti var ietaupīt 45-50 eiro mēnesī, un tas saistāms ar to, ka galvaspilsētā ir vairāk uzņēmumu, kas piedāvā atlaides karšu īpašniekiem. Savukārt reģionos pašu uzņēmumu skaits ir mazāks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Gribat uzzināt, kā patstāvīgi virzīt savu biznesu Internetā? Apmeklējiet Softikom Interneta mārketinga konferenci!

, 21.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Nosaukti Latvijā labākie interneta veikali astoņās kategorijās

Laura Mazbērziņa, 25.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadīta Latvijā labāko interneta veikalu apbalvošanas ceremonija The Latvian Ecommerce Award 2018, informē digitālās mārketinga aģentūras iMarketings.lv pārstāvji.

Kopumā balvas tika piešķirtas astoņās kategorijās: apģērbi un apavi, elektrotehnika, auto rezerves daļas, skaistumkopšana, smaržas, pārtika un saimniecības preces, preces bērniem, biļešu tirdzniecība.

Visaugstāko pircēju novērtējumu un balvas kā labākie interneta veikali Latvijā saņēma: apģērbi un apavi – Membershop.lv, elektrotehnika – RD Electronics (rdveikals.lv), auto rezerves daļas – Trodo.lv, skaistumkopšana – Douglas.lv, smaržas – 220.lv, pārtika un saimniecības preces – Barbora.lv, preces bērniem – Babystore.lv, biļešu tirdzniecība – Bilesuserviss.lv.

Sergejs Volvenkins, iMarketings.lv digitālās nodaļas vadītājs norāda, ka starp TOP5 veikaliem gandrīz katrā kategorijā bija ļoti sīva konkurence. «Tas norāda uz to, ka interneta veikaliem ir nemitīgi jāattīstās, lai noturētu līdera statusu. Regulāri ir jāpilnveido iepirkšanas pieredze, ieviešot jaunus un mūsdienīgus risinājumus mājaslapā, tādus kā papildināta realitāte, satura pielāgošana, izmantojot mašīnmācīšanās tehnoloģiju, ērts checkout, ātrākā piegāde, operatīvs lietotāju atbalsts tiešsaites režīmā utt. Ceram, ka pircēju augstais novērtējums un balvas saņemšana par labāko interneta veikalu būs nozares spēlētājiem vēl viens papildu stimuls attīstīties vēl augstākā līmenī,» rezumē S. Volvenkins.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konferences programmu aplūkot http://softikom.lv

31.oktobrī Rīgā norisināsies ikgadējā Softikom Interneta mārketinga konference. No daudziem citiem šīs jomas pasākumiem tā atšķiras ar maksimālu praktiskumu. Visi konferences lektori sniedz Latvijas ekonomikas apstākļos pielietojamas zināšanas.

Apmeklējot konferenci, Jūs iegūsiet vairums ideju sava biznesa virzīšanai Internetā. Sapratīsiet virzīšanas paņēmienus un izmaksas, uzzināsiet konteksta reklāmas un SEO virzīšanas pamatus, iemācīsieties izmērīt Interneta kampaņu atdevi, uzzināsiet vienkāršus virzīšanas paņēmienus sociālajos tīklos un sapratīsiet, kā padarīt savu mājas lapu efektīvāku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Valsts ieņēmumu dienests (VID) ir reģistrējis pirmos divus hibrīda kases aparātus - UVS HFB.V.7.1. TPPOS 1.0 un UVS HFB.V7.1 FastFood 1, informē VID pārstāve Aļona Zandere.

Par šīm iekārtām ir saņemts apliecinājums, ka tie atbilst normatīvajā regulējumā noteiktajām prasībām.

Abi hibrīda kases aparāti pēc funkcionalitātes viens no otra īpaši neatšķiras. Atšķirība iezīmējas lietotāja interfeisā jeb saskarnē, kurā tiek reģistrēti darījumi.

Šīs iekārtas ir paredzētas nodokļu maksātājiem, kuru uzņēmumā vai tā struktūrvienībā kases aparātos reģistrētais darījumu slieksnis ir, sākot no 350 000 eiro. Tiek ņemti vērā iepriekšējā gada rādītāji. Tāpat šie kases aparāti būs piemēroti uzņēmējiem, kuriem saimnieciskajā darbībā nepieciešams lietot kases aparātu saslēgumā ar datoru.

VID arī informē, ka darījumu reģistrācijai ir jānotiek hibrīda kases aparātā, t.i., no datorā esošās grāmatvedības vai noliktavas programmas var pieprasīt tikai informāciju (piem. preču vai pakalpojumu kodus, klientu lojalitātes programmas datus), kā arī no hibrīda kases aparāta var nosūtīt datus uz šīm programmām atskaišu sagatavošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien paziņoti deviņi Rīgas domes un Swedbank kopīgi rīkotās grantu programmas Atspēriens desmitā konkursa uzvarētāji, kuriem piešķirts finansējums biznesa ideju īstenošanai un attīstībai Ls 57 375,35 apmērā. Kopumā šajā konkursā tika iesniegta 101 uzņēmējdarbības projektu ideja.

Jaunākās grantu programmas Atspēriens atbalstītās uzņēmēju idejas un tām piešķirtā granta izlietojuma mērķi:

• SIA A-la-tea informatīvā tējas suvenīra ražošanas attīstība un eksporta veicināšana (SIA A-la-tea) – grāmatvedības pakalpojumi, juridiskie pakalpojumi, tulkošanas pakalpojumi, pārdošanas aprīkojuma izgatavošana, mājas lapas izveide, interneta veikala izveide, eksporta tirgus izpēte un partneru piesaiste, tehniskā prototipa izveide dabā, tirdzniecības nojumes un tās pārvietojamās somas iegāde.

• Mikročips mobilajām ierīcēm ar personalizējamu funkcionalitāti DIMPLEstick (Rihards Skurbis) – prototipa izveide dabā, Android aplikācijas izstrāde, preču zīmes reģistrācija ES, preču zīmes reģistrācija ASV, juridiskās konsultācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dabas takas var kļūt par ārvalstu tūristu magnētiem. Tās uztur kā publiskais, tā privātais sektors.

Aptuveni pirms trim gadiem dzimusi ideja par Gaujas Nacionālo parku (GNP) kā vienotu tūrisma galamērķi. Spēkus apvienojušas deviņas pašvaldības – Sigulda, Cēsis, Valmiera, Līgatne, Pārgauja, Amata, Priekuļi, Kocēni un Inčukalns. «Toreiz tika izsludināta Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras administrētā Klasteru programma, kuras ietvaros kopā ar bijušo Siguldas reģiona tūrisma biedrību (tagad GNP tūrisma biedrību) iesniedzām pieteikumu un saņēmām atbalstu idejas tālākai virzīšanai,» atminas Siguldas Attīstības aģentūras direktore, Gaujas Nacionālā parka tūrisma klastera vadības grupas pārstāve Laura Konstante. Projekts tiek līdzfinansēts no ERAF, tā kopējās izmaksas ir ap 483,78 tūkst. eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Madara Cosmetics atklāj lielāko no zīmola veikaliem

Zane Atlāce - Bistere, 07.03.2018

Kosmētikas ražotāja "Madara Cosmetics" valdes locekļi un līdzīpašniece Lotte Tisenkopfa-Iltnere, "LHV Bank" Institucionālo tirgu vadītājs Ivars Bergmanis un "Madara Cosmetics" valdes loceklis un līdzīpašnieks Uldis Iltners

Foto: Evija Trifanova/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Veikala dizainā liela uzmanība veltīta ilgtspējīgiem un dabiskiem materiāliem, kā arī tehnoloģiju risinājumiem.

AS Madara Cosmetics trešdien, 7.martā atklāja jauna formāta veikalu t/p Alfa, informē uzņēmuma pārstāve Kristiāna Antonišķe.

Jaunā veikala dizainā liela uzmanība veltīta ilgtspējīgiem un dabiskiem materiāliem, kā arī tehnoloģiju risinājumiem, kas klientiem palīdzēs uzzināt visu nepieciešamo informāciju arī bez veikala konsultanta palīdzības.

Līdz ar veikala atklāšanu, uzņēmuma līdzdibinātāja Lotte Tisenkopfa-Iltnere un zinātniece Anna Ramata-Stunda informēja par atklājumiem augu cilmes šūnu izmantošanā kosmētikas produktos un prezentēja jaunākos Madara ādas kopšanas līdzekļus, kuru pamatfunkcija ir aizsargāt no saules un pilsētvides kaitīgās iedarbības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lietuvas fondu pārvaldības uzņēmums "I Asset Management" ir parakstījis franšīzes līgumu ar viesnīcu tīklu "Hilton Worldwide" par Rīgas lidostas tuvumā attīstāmo 3 zvaigžņu, 187 istabu viesnīcu.

Viesnīcas būvdarbiem ir izraudzīts Latvijas būvuzņēmums "UPB".

Šai viesnīcai izraudzīts "Hampton by Hilton" zīmols. Viesnīcas būvniecībā investē "Airport Hotels Fund", kas šī gada sākumā kopā ar investīcijas sabiedrību "Orion Securities" šim projektam piesaistīja investīcijas 7.8 milj. eiro apmērā.

Plānots, ka viesnīca durvis vērs 2022. gada pirmajā ceturksnī. Lai izraudzītos viesnīcas pārvaldītāju tika izsludināts konkurss. Pārvaldītājs tika izraudzīts starp trim labi zināmiem starptautiskiem viesnīcu zīmoliem: "iBis Styles" ("AccorHotels"), "Hampton by Hilton" ("Hilton") un "Moxy" ("Marriott Intl"). Izvērtējot katra pārvaldītāj priekšrocības, tika nolemts izraudzīties "Hilton" zīmolu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas telekomunikāciju uzņēmums «Huawei» ceturtdien paziņoja, ka tas iesūdzējis ASV tiesā par aizliegumu federālās valdības aģentūrām iegādāties šī uzņēmuma ražojumus.

«Huawei» paziņoja, ka lieta tika ierosināta ASV apgabaltiesā Teksasas štata Plano pilsētā, apstrīdot 2019.gada ASV aizsardzības likuma projektu, kas liedz ASV valdības aģentūrām pirkt «Huawei» aprīkojumu un pakalpojumus, kā arī sadarboties ar trešajām pusēm, kas ir «Huawei» klienti.

«ASV Kongresam atkārtoti nav izdevies sagādāt nekādus pierādījumus, lai pamatotu tā noteiktos »Huawei« produktu aizliegumus. Mēs esam spiesti sākt šo tiesvedību kā pienācīgu un pēdējo soli,» paziņoja «Huawei» direktoru padomes priekšsēdētājs Guo Pins.

«Ja šis likums tiks nolikts malā, kā tam vajadzētu būt, tad Huawei varēs atnest progresīvākas tehnoloģijas uz ASV un palīdzēt tai izveidot vislabākos 5G tīklus.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Latvijas jaunuzņēmumi Creative Business Cup finālā gūst starptautisku atzinību

Rūta Lapiņa, 01.12.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Novembrī, «Global Entrepreneurship Week» laikā, Dānijas galvaspilsētā Kopenhāgenā jau tradicionāli norisinājās starptautiskā jauno uzņēmēju konkursa «Creative Business Cup» fināls, kurā par galveno balvu un uzvarētāja titulu sacentās dalībnieki no 59 pasaules valstīm. Viņu vidū bija arī Latviju pārstāvošais medicīnas tehnoloģiju jaunuzņēmums «Anatomy Next», kas vasaras izskaņā nacionālajā atlasē bija izcīnījis pirmo vietu, informē Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) Radošo industriju inkubatora pārstāve Agnese Kuzmina.

Latvijas pārstāvis, «Anatomy Next» izpilddirektors Sandis Kondrāts, konkursā prezentēja interaktīvu medicīnas izglītības lietotni, kas palīdz topošajiem ārstiem pilnvērtīgi apgūt cilvēka anatomiju 3D formātā ar papildinātas realitātes iespējām. Komplicētā aplikācija ir vairāku gadu darba rezultāts, kas tapis sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem no Latvijas un ASV vadošajām universitātēm. «Anatomy Next» komandai «Creative Business Cup» konkurss izrādījās īpaši veiksmīgs, jo, lai arī godpilno pirmo vietu šoreiz ieguva Ķīnas pārstāvji, tieši Latvijas dalībnieki spēja ieinteresēt un piesaistīt jaunus investorus savas biznesa idejas tālākai attīstībai.

Komentāri

Pievienot komentāru