Citas ziņas

Vairāki uzņēmumi apvienojas vienā lojalitātes programmā

Gunta Kursiša, 14.03.2014

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Komentāri

Pievienot komentāru

Vairāki Latvijas uzņēmumi sāks dalību jaunā lojalitātes programmā PINS, kuras ietvaros jākrāj punkti, lai saņemtu programmas piedāvātos labumus.

Programmā piedalās vairāki partneri, kas izmanto vienu «lojalitātes valūtu» - PINS. Partneru vidū ir uzņēmuma airBaltic lojalitātes programma BalticMiles, Jānis Roze, RedCab, airBaltic, RD Electronics, AAptieka, Nordea, Kino Citadele, Dzintars, Lāčuks, Burusports, Vairāk Saules, Lindo u.c. Šo kompāniju lojalitātes programmās jau uzkrātie punkti tiks «konvertēti» uz PINS «valūtu» attiecībā 1 pret 1. Programmā nopelnītos punktus varēs tērēt lidojumiem autobusu biļetēm, skaistumkopšanas procedūrām, kinoteātra biļetēm u.c.

Sākotnēji projekts tiks īstenots Latvijā, Igaunijā, Lietuvā un Krievijā. Turpmāko mēnešu laikā tiks paziņoti jauni tirgi un programmas, kas iesaistīsies PINS projektā, stāsta Gabi Kols (Gabi Kool), uzņēmuma Coalition Rewards izpilddirektors un PINS programmas īstenotājs.