220.lv uzsāk grāmatu tirdzniecību 

Līdz ar "220.lv" attīstīto tirdzniecības platformu "marketplace" un noslēgto sadarbību ar grāmatnīcu tīklu "Globuss" interneta veikals uzsācis grāmatu tirdzniecību.

Zane Atlāce - Bistere, 12.2.2020
1/2

Tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas.

Publicitātes foto

Grāmatas kopumā ir jauna preču kategorija interneta veikalā "220.lv", norāda tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas. "Grāmatas visā pasaulē interneta veikalos ir viena no pieprasītākajām preču kategorijām un redzam tās potenciālu arī Latvijā, līdz ar to sadarbības uzsākšana ar "Latvijas Grāmata" ir likumsakarīgs solis. Nenoliedzami fakts, ka grāmatu tirdzniecību aizsākam, pateicoties "marketplace", mums kā uzņēmumam ir svarīgs, tādējādi apstiprinot platformas priekšrocības un ieguvumus gan no uzņēmējdarbības, gan klientu viedokļa. Turpinot darbu pie kategorijas pilnveides, sagaidām, ka tuvākajā nākotnē "marketplace" būs viens no lielākajiem grāmatu tirdzniecības kanāliem Latvijā. Šobrīd sortimentā ir dažādu žanru un dažādiem vecumiem domātas grāmatas," norāda R.Žilēnas.

"Viens no faktoriem, kas pamudināja sadarbības uzsākšanu, bija fakts, ka līdz šim 220.lv sortimentā grāmatu izvēle nebija. Mēs vēlamies, lai grāmatu pasūtīšana un iegāde Latvijā ir ātra un ērta visiem, kam tās nepieciešamas. Marketplace nodrošina vidi, kurā ir sastopams ļoti liels skaits arī mūsu klientu, tāpēc mums ir svarīgi, ka spējam nodrošināt savu sortimentu tur, kur ir lasītāji. Sortiments un grāmatu piedāvājums 220.lv mainīsies katru dienu, jo mūsu noliktavās ik dienas ienāk jaunas grāmatas," informē SIA" Latvijas grāmata" grāmatnīcu tīkla "Globuss" vadītāja Daina Balhina.

Turpinot darbu pie "marketplace" attīstības, R. Žilēnas norāda, ka arī turpmāk "220.lv" pircējiem pavērsies iespējas iegādāties preces, kas līdz šim sortimentā nav bijušas. "Atklājot, kas varētu būt nākamie nozīmīgie jaunumi, mēs redzam, ka liela interese tiek izrādīta no pārdevējiem, kuri pārdod modes preces - drēbes, apavus un aksesuārus. Tik pat nozīmīgs segments ir sporta, tūrisma un atpūtas preces, kā arī mājas interjera izstrādājumu, bērnu preču un elektronikas kategorijas, " teic R. Žilēnas.

Pēc jaunākajiem datiem, reģistrācijai "220.lv" tirdzniecības platformā marketplace ir pieteikušies vidēji 1200 uzņēmumi, no kuriem vairāk nekā 300 ir no Latvijas. Pašreiz savu preču pārdošanu 220.lv platformā ir uzsākuši vairāk nekā 60 pārdevēji, savukārt ar vairāk nekā 100 pārdevējiem noris pārrunas vai līguma parakstīšanas process.

Db.lv jau vēstīja, ka Baltijas e-komercijas līderis Pigu Grupa ieviesis tiešsaistes tirdzniecības platformu jeb marketplace, aicinot vietējos uzņēmējus pievienoties, lai turpmāk pārdotu savas preces visos trīs uzņēmumam piederošajos interneta veikalos.

Tevi varētu interesēt

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu...

Līdz ar Melnās piektdienas iepirkšanās drudzi, Baltijas valstīs "Pigu Grupas" tiešsaistes veikalos...

Lietuvas interneta mazumtirgotājs «Pigu», kam Latvijā pieder internetveikals «220.lv», pagājušajā...

Baltijas e-komercijas līderis Pigu Grupa informē par tiešsaistes tirdzniecības platformas jeb marketplace...

Šobrīd interneta veikals 220.lv nav saņēmis klientu sūdzības vai satrauktus zvanus par...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

ASV kopējamās tehnikas un drukas iekārtu ražotājs "Xerox Corp." paziņojis, ka paaugstina...

"Aerones Nordic" piedāvā fundamentāli jaunu tehnoloģiju vēja ģeneratoru apkopē, un viena no lielākajām...

Veselības ministrija (VM) lūgs valdībai pagarināt e-veselības projekta termiņu, informēja veselības...

Uzņēmējiem 2020. gadā ieteicams rūpēties ne tikai par lietotāju plūsmas palielināšanu savam...

Sporta tehnoloģiju uzņēmums "xTimer" izstrādā laika mērīšanas sistēmu sportistiem, lai palīdzētu...

Igauņu zinātnieki būvēs īpašu fotokameru, kas būs paredzēta Eiropas Kosmosa aģentūras (ESA)...

No 2020. gada 1. janvāra informācijas tehnoloģiju (IT) uzņēmums "Accenture" ir pieņēmis...

Prognozējams, ka, palielinoties interneta tirdzniecības popularitātei, tuvākajos gados e-komercija...

Tuvākajos trīs gados e-veselības attīstībā plānots investēt desmit miljonus eiro, šorīt intervijā...

Informācijas tehnoloģiju uzņēmums "TestDevLab" sadarbībā ar Vidzemes Augstskolu februārī Valmierā...