Noskaidroti 2019. gada augstāk novērtētie internetveikali 

Par klientu augstāk novērtētajiem internetveikaliem dažādās kategorijās šogad atzīti "Rdveikals.lv", "JanisRoze.lv", "lensor.eu", "Barbora.lv", "Douglas.lv", "Weekendshoes.lv", "220.lv" un "drogas.lv".

Anda Asere, 13.12.2019
1/3

Publicitātes foto

Šā gada oktobrī digitālā mārketinga aģentūrā "iMarketings.lv " sadarbībā ar "Kantar/TNS" veica pētījumu, lai noskaidrotu pircēju visaugstāk novērtētos Latvijas interneta veikalus. Kopumā pētījumā piedalījās vairāk nekā tūkstoš respondentu, kuri pēdējo sešu mēnešu laikā bija veikuši vismaz vienu pirkumu internetā. Pētījuma gaitā interneta veikali tika vērtēti pēc 23 atlases kritērijiem, piemēram, piegādes laika, drošības, reputācijas, preces atgriešanas iespējam, klientu apkalpošanas utt.

Interneta veikali tika vērtēti desmit kategorijās. Elektronikas kategorijā bija izvirzīti "1a.lv", "220.lv" un "Rdveikals.lv". Šī gada patērētāju iecienītākais internetveikals šajā kategorijā, tāpat kā pērn, ir "Rdveikals.lv".

Grāmatu kategorijā bija izvirzīti "JanisRoze.lv", "zvaigzne.lv" un "mnogoknig.lv" un par gada patērētāju iecienītāko internetveikalu tika atzīts "JanisRoze.lv".

Kontaktlēcu un briļļu kategorijā bija izvirzīti "manaslecas.lv", "lensor.eu" un "visaslecas.lv". Par šī gada patērētāju iecienītāko veikalu tika atzīts "lensor.eu".

Pārtikas kategorijā bija izvirzīti "Barbora.lv" un "nuko.lv" un, tāpat kā pērn, uzvarētājs ir "Barbora.lv".

Sadzīves tehnikas kategorijā bija izvirzīti "220.lv", "1a.lv" un "Rdveikals.lv" un par šī gada patērētāju iecienītāko internetveikalu ir atzīts "Rdveikals.lv".

Smaržu kategorijā ir izvirzīti "220.lv", "1a.lv" un "Douglas.lv" un uzvarēja "Douglas.lv". 
Apģērbu un apavu kategorijā ir izvirzīti "220.lv", "membershop.lv", "1a.lv" un "Weekendshoes.lv".

Par šī gada patērētāju iecienītāko veikalu tika atzīts "Weekendshoes.lv".

Auto un moto rezerves daļu kategorijā bija izvirzīti "Trodo.lv", "220.lv", "1a.lv" un "Eparts.lv". Šajā kategorijā kā patērētāju iecienītākais veikals uzvarēja "220.lv".

Bērnu preču kategorijā bija izvirzīti "220.lv", "1a.lv", "nuko.lv", "minikid.lv" un "babystore.lv". Par šī gada patērētāju iecienītāko internetveikalu tika atzīts "220.lv".

Savukārt skaistumkopšanas kategorijā bija izvirzīti "220.lv", "douglas.lv", "drogas.lv", "1a.lv" un "Madaracosmetics.com". Šajā kategorijā 2019. gada balvu par labāko e-veikalu saņēma "drogas.lv".

"Mēs redzam, ka līderos ir gandrīz tie paši uzņēmumi, kas pagājušā gadā. Tas daudz ko pasaka, jo tieši tie ir uzņēmumi, kas daudz iegulda, lai veicinātu e-komercijas vidi Latvijā kopumā. Šobrīd redzam, ka interneta vide neattīstās tik strauji – daži uzņēmumi nozarē kaut ko spēcīgi dara, bet pārējie nav tik aktīvi. Tie peld pa straumi vai kopē citus, līdz ar to man nav pārsteiguma par uzvarētājiem. Iespējams, tas ir signāls pārējiem aktīvāk piedalīties vides veicināšanā, jo Latvija e-komercijas jomā atpaliek no Lietuvas un Igaunijas, nemaz nerunājot par Lielbritāniju. Iespējams, nākamgad kaut kas mainīsies, jo tirgū ir ienācis jauns spēlētājs "Rimi"," teic Sergejs Volvenkins, "iMarketings.lv" Digitālās nodaļas vadītājs.

Viņš piebilst, ka pētījuma metodoloģija veidota tā, lai uzvarētu pircēju augstāk novērtētie internetveikali, nevis populārākie.

"Šo projektu esam uzsākuši, lai pievērstu internetveikalu pārstāvju uzmanību tādiem svarīgiem jautājumiem, kā interneta veikala mājaslapas kvalitāte, apkalpošanas serviss, apmaksas un piegādes nosacījumi u.c. Ticam, ka šādu pētījumu veikšana un labāko interneta veikalu sumināšana var sniegt savu artavu interneta tirdzniecības veicināšanā Latvijā," teic S. Volvenkins.

"iMarketings.lv "ir pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra, kas savu klientu produktus un pakalpojumus virza vairāk nekā 20 pasaules valstīs. Uzņēmums ir dibināts Latvijā 2013. gadā. Saskaņā ar aģentūras klientu "Google Analytics" datiem, to kopējais apgrozījums internetā 2018. gadā bija aptuveni 143 miljoni eiro.

Tevi varētu interesēt

Apturēta interneta veikala «Neostore» saimnieciskā darbība, liecina «Firmas.lv» informācija....

«Barbora.lv» šogad izvirzījusi dabai draudzīgu mērķi – samazināt plastmasas patēriņu par...

Aizvadīta Latvijā labāko interneta veikalu apbalvošanas ceremonija The Latvian Ecommerce Award 2018,...

Internetveikals «1A» apkopojis informāciju par būtiskākajām klientu iepirkšanās tendencēm...

Divos gados interneta veikals 220.lv plāno palielināt preču sortimentu līdz miljonam vienību,...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Papīra izmantošana rēķinu saņemšanai Latvijā saglabāsies vēl vismaz desmit gadus, prognozē...

Dziedātāja Aija Andrejeva radījusi savu pirmo aksesuāru un apģērbu kolekciju "bum bum",...

Reaģējot uz Rīgas iedzīvotāju lūgumiem, VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) ir veicis izmaiņas...

Jau 1. janvārī stāsies spēkā paaugstināta akcīzes nodokļa likme degvielai un palielināta...

Līdz ar veikalu atklāšanu Rēzeknē noslēgusies uzņēmumu apvienības SIA "Latvian Retail Management"...

Amerikāņu inženieris Džordžs Lorers, kurš kā viens no svītrkoda izgudrotājiem palīdzēja pārveidot...

Vācijas nacionālā aviokompānija "Lufthansa" pirmdien paziņoja, ka pārdod ēdināšanas un pakalpojumu...

SIA "Baltic Restaurants Latvija" (BRL), kurā konstatēto vispārējo higiēnas prasību, kā arī...

Topošajā "Avala" biznesa kvartālā Tallinā tiks būvēts pirmais Latvijas būvmateriālu un saimniecības...

Šajā ziemā Āgenskalna tirgus papildināts ar jaunu ziemas paviljonu, tādējādi paredzot plašāku...