Šobrīd tiek pabeigts darbs pie «ādažu Čipsu» reklāmas jaunās sērijas. Tā paredzēta bērnu auditorijai. Jauno «ādažu čipsu» reklāmas sēriju paredzēts sākt demonstrēt nākamajā nedēļā. Atšķirībā no šobrīd TV ēterā demonstrētajām jauniešu auditorijai paredzētajām reklāmām, jaunā reklāmas sērija būs piemērota mazu bērnu uztveres īpatnībām. Šobrīd demonstrētajām «ādažu Čipsu» reklāmām tiks mainīts demonstrēšanas laiks Ņemot vērā masu medijos plaši izvērstās diskusijas par šobrīd demonstrētajām, jauniešu auditorijai paredzētajām «ādažu Čipsu» reklāmām, a/s «Latfood» ir pārplānojusi reklāmas raidlaiku. «Konkurences cīņa ar importa produktiem ir nežēlīga! Kā jau visiem zināms, tad Latvijas uzņēmumu mārketinga budžeti nav tik lieli, lai mēs reklāmās varētu atļauties izmantot «pokemonus», «spaidermenus» vai «betmenus». Taču tāpat kā ārzemju konkurentiem, arī mums ir jāpievērš sev uzmanība. Domāju, ka tas mums ir izdevies, jo reklāma ir aizskārusi sabiedrībai aktuālu tēmu, un šobrīd medijos ir izvērsta aktīva diskusija, vai «nežēlīgi garšīgi» reklāma māca vardarbību. Uzskatu, ka reklāmas uzdevums nekad nav bijis mācīt! Reklāma tikai cīnās par patērētāju uzmanību! Šobrīd diskutabls ir jautājums, vai reklāma provocē skatītāju uz kādu darbību. Atzīstu, ka mēs riskējām uzsākt reklāmas demonstrēšanu, jo uzskatījām, ka gluži tāpat kā lasot pasakas, arī skatoties reklāmas, patērētājs spēj atšķirt labo no ļaunā. Izlasot pasaku taču neviens neiedomājas otram pārgriezt vēderu un piebērt ar akmeņiem, vai samalt bērnu dzirnavās. Dzīve jau pati par sevi ir nežēlīga! Ne tikai «ādažu Čipsiem» ar konkurentiem, bet arī visiem mums ikdienā. Nežēlīgā dzīve sākas jau skolā, kad katram ir jācīnās par savu vietu klasē. Pret tiem, kuri nav stilīgi un ir savādāki, vienaudži ir nežēlīgi. Izprotot situāciju, esam vienisprātis ar to sabiedrības daļu, kura vēlas «nežēlīgās cīņas» savā apkārtnē samazināt. Lai izslēgtu iespēju maziem bērniem redzēt šīs reklāmas, esam pieņēmuši lēmumu pārplānot reklāmas demonstrēšanas laiku, un turpmāk šīs reklāmas TV tiks demonstrētas tikai pēc plkst. 22.00,» uzskata Atis Zariņš, a/s «Latfood» ģenerāldirektors. Reklāmas raidlaiks tiks izmainīts sākot ar š.g. 8. decembri. Atis Zariņš, a/s «Latfood» ģenerāldirektors