Jaunākais izdevums

Tirdzniecības centra "Akropole Alfa" īpašnieks un pārvaldītājs SIA "Delta Property" pagājušajā gadā strādāja ar 19,706 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 98,8% vairāk nekā gadu iepriekš, vienlaikus kompānija guva peļņu 9,585 miljonu eiro apmērā pretstatā zaudējumiem 2021.gadā, liecina "Firmas.lv" publiskotā informācija.

Tostarp pērn "Delta Property" no nomas pakalpojumiem guva ieņēmumus 18,7 miljonu eiro apmērā, bet no citu pakalpojumu sniegšanas - vienu miljonu eiro.

Gada pārskata vadības ziņojumā skaidrots, ka pērn Covid-19 krīze būtiski neietekmēja "Delta Property" darbību. Tikmēr Krievijas sāktā karadarbība Ukrainā kompāniju galvenokārt ietekmēja caur elektroenerģijas un gāzes cenu pieaugumu, kur lielākais cenu lēciens bija 2022.gada jūlijā-septembrī, taču vēlāk cenas nedaudz samazinājās un stabilizējās.

Tāpat pārskatā minēts, ka atbilstoši neatkarīgā īpašuma vērtētāja SIA "CPB Real Estate Services" datiem 2022.gada 31.decembrī "Akropole Alfa" īpašuma patiesā vērtība bija 198 miljoni eiro.

Šogad kompānija turpinās paplašināties un nodrošināt tirdzniecības centra "Akropole Alfa" telpu nomas pakalpojumus.

2021.gadā "Delta Property" strādāja ar 9,913 miljonu eiro apgrozījumu un 8,286 miljonu eiro zaudējumiem.

Jau vēstīts, ka 2021.gada augustā "Akropolis Group" paziņoja, ka parakstījusi līgumu ar Norvēģijas uzņēmumu "AMD Holding" par 100% kapitāldaļu iegādi tā Latvijas meitasuzņēmumā "Delta Property". Darījums par tirdzniecības centra iegādi tika pabeigts 2021.gada 30.novembrī.

Kompānija "Delta Property" reģistrēta 1998.gadā, un tās pamatkapitāls ir 6 260 635 eiro. "Delta Property" īpašnieks ir Lietuvā reģistrētais "Akropolis Group", kas pārvalda nekustamā īpašuma attīstītāju un tirdzniecības centru nomas un apsaimniekošanas uzņēmumus Lietuvā, Latvijā, Igaunijā un Bulgārijā. "Akropolis Group" ietilpst Lietuvas holdingā "Vilniaus prekyba", kurā ir arī mazumtirdzniecības kompāniju tīkls "Maxima grupe".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2022. gads ir pirmais pilnais gads, kad “Akropolis Group” finanšu rezultātos iekļauti iepirkšanās centra “AKROPOLE Alfa” finanšu rezultāti, informē uzņēmums.

Tas, kā arī pandēmijas ierobežojumu atcelšana 2022. gada sākumā pozitīvi ietekmēja grupas konsolidētos finanšu rezultātus 2022. gadā. Piecu grupas pārvaldīto iepirkšanās un izklaides centru nomnieku apgrozījums pērn sasniedza 1,11 miljardus eiro, kas ir par 67 % vairāk nekā 2021. gadā. Savukārt grupas nomas ienākumi bija 75,1 miljons eiro, bet tās peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) – 71,9 miljoni eiro, kas ir attiecīgi par 31 % un 26 % vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu.

“2022. gada sākumā tika atcelti Covid-19 ierobežojumi, kas pozitīvi ietekmēja apmeklētāju plūsmu un nomnieku apgrozījumu iepirkšanās centros, kas pagājušajā gadā pieauga salīdzinājumā ar 2021. gadu. Iepirkšanās centrus “Akropolis”, ieskaitot 2021. gada nogalē iegādāto iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, kas pagājušā gada laikā tika pilnībā integrēts grupas struktūrā, pagājušajā gadā apmeklēja vairāk nekā 41 miljons apmeklētāju. Lai gan pirmspandēmijas apmeklētības līmenis vēl netika sasniegts, tomēr grupas nomnieku gada apgrozījums, neieskaitot inflācijas efektu, atgriezās pirmspandēmijas līmenī. “Akropolis” iepirkšanās centru pievilcību gan partneriem, gan apmeklētājiem apliecina aizņemto platību rādītājs, kas pagājušajā gadā saglabājās ļoti augsts – 98 %. Arī “Akropolis Group” finanšu rādītāji pērn uzlabojās – uzņēmums saglabā spēcīgas pozīcijas Baltijas tirgū, lai gan enerģijas cenu radītie izaicinājumi samazināja grupas rentabilitāti, kas nav sasniegusi pirmspandēmijas līmeni,” komentē Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 1. jūnija, iepirkšanās un izklaides centra “AKROPOLE Alfa” vadītāja amatā stājas Artūrs Bernhards, kuram ir vairāk nekā 10 gadu starptautiska pieredze mazumtirdzniecības nozarē un nekustamo īpašumu uzturēšanā.

“Tirdzniecības centru pārvaldības nozare ir dinamiska un plaša, tāpēc esam gandarīti mūsu komandā sveikt Artūru Bernhardu, kura ilggadējā pieredze un redzējums palīdzēs vadīt iepirkšanās centru, lai sasniegtu grupas mērķus. Mēs vienmēr meklējam cilvēkus, kuri ar savu unikālo un radošo skatījumu uz nozari var bagātināt mūsu grupas panākumus, tāpēc saskatām lielu potenciālu kopīgam darbam un vēlam jaunajam vadītājam panākumus,” saka “Akropolis Group” īpašumu pārvaldības vadītāja Rasa Kundušiene.

“Daudziem “AKROPOLE Alfa” asociējas ar atmiņām, kā vienu no pirmajiem lielajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Arī man šis iepirkšanās centrs ir bijis ikdienā ļoti iemīļots un vienmēr pa ceļam, braucot gan uz, gan dodoties ārpus Rīgas. Man ir patiess prieks, ka varēšu pielietot savu ilggadējo pieredzi mazumtirdzniecības nozarē, lai vēl vairāk attīstītu šī vēsturiskā centra potenciālu un saglabātu lojālo klientu uzticību. Manas un “Akropolis Group” vērtības sakrīt, tāpēc, ieņemot jauno amatu, īpašu uzmanību pievērsīšu grupas ilgtspējas stratēģijas īstenošanai, lai ne tikai mazinātu oglekļa pēdas nospiedumu, bet arī veicinātu vēl labvēlīgākas vides attīstību ģimenēm ar bērniem,” dalās Artūrs Bernhards, “AKROPOLE Alfa” vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad pirmssvētku laikā iedzīvotāju aktivitāte tirdzniecības centros un internetā ir augsta, atklāja aptaujātie nozares pārstāvji.

Tirdzniecības centra "Domina Shopping" direktore Dina Bunce pauda, ka precīzus datus par decembri pagaidām nevar sniegt, jo mēnesis vēl nav noslēdzies, tomēr jau tagad vērojamas pozitīvas tendences.

"Ja vērtējam apmeklētāju plūsmas rādītājus, tad precīzus datus par decembri pagaidām nevaram sniegt, jo mēnesis vēl nav noslēdzies. Taču jau skaidri redzam pozitīvu tendenci, kurai piekrīt arī mūsu nomnieki – ņemot vērā, ka jau decembra pirmajās divās nedēļās sasniedzām aizvadītā gada teju visa decembra rezultātu, mēneša beigās rādītāji būs vēl augstāki. Savukārt, ja atskatāmies uz novembri, kas sakrita ar brīdi, kad veikalos sāka parādīties sezonālās Ziemassvētku preces, pircēju plūsma tad bija par +101% lielāka nekā 2021. gada novembrī," norāda D.Bunce.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Tiamo grupa", viens no lielākajiem viesmīlības uzņēmumiem Latvijā, atvērusi vēl vienu "Čili Pizza" galvaspilsētā, Andreja Saharova ielā, informē uzņēmums.

Picērija platības ziņā ir lielākā no deviņām "Čili Pizza" picērijām Rīgā un astoņpadsmit picērijām visā Latvijā.

Jaunās picērijas iekštelpu kopējā platība ir 316 kvadrātmetri, kā arī tai ir 70 kvadrātmetru plaša vasaras terase. Tāpat kā visās "Čili Pizza" picērijās, arī šajā vietā iekārtots bērnu stūrītis. Startā radītas vismaz 30 jaunas darba vietas.

"Cilvēki novērtē iespēju ieturēt maltīti tuvāk mājām, tieši tādēļ turpinām Rīgu vienmērīgi noklāt ar picērijām dzīvojamajos rajonos. Pirmajā etapā A. Saharova ielā esam veikuši daļēju telpas rekonstrukciju un plānojam otro etapu ar mūsdienīgu, stilīgu un mājīgu interjeru, lai šī rajona iedzīvotāji mūsu picērijā justos vēl mājīgāk," saka Toms Zukulis, "Tiamo grupas" valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Latvijas tirgū ienāk inovatīvs elektrouzlādes infrastruktūras risinājumu izstrādātājs

Db.lv, 11.05.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mērķi padarīt elektroauto uzlādes stacijas pieejamākas un pilnveidot mobilitātes risinājumus, Latvijas tirgū ienāk inovatīvs elektroauto uzlādes infrastruktūras risinājumu nodrošinātājs – Inbalance grid.

Uzņēmuma izstrādātie, ražotie un pārvaldītie risinājumi vērsti uz elektroenerģijas patēriņa optimizāciju un palīdz apmierināt pieaugošo pieprasījumu pēc elektroauto uzlādes stacijām, nemainot esošo elektrotīkla infrastruktūru. Pirmās uzlādes stacijas Latvijā tika uzstādītas jau pagājušajā gadā, un jaunākie 10 uzlādes punkti, kas uzstādīti šogad, atrodas iepirkšanās centros AKROPOLE Alfa un AKROPOLE Rīga. Uzņēmums plāno turpināt attīstību un paplašināt savu darbību, investējot un uzlabojot publisko uzlādes tīklu infrastruktūru.

Inbalance grid ir dibināts Lietuvā un šobrīd paplašinājies jau visās Baltijas valstīs. Uzņēmums Baltijā uzstādījis gandrīz 400 elektroauto uzlādes pieslēgvietas. 28 no tām atrodas Latvijā – minētajos iepirkšanās centros, kā arī Hampton by Hilton Riga Airport, bet privātie uzlādes punkti pieejami pie Ignitis Latvija, SEB finanšu centra un Easy Park birojiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas tirgū ienāks samazināto cenu mazumtirdzniecības tīkls “HalfPrice”, kas piedāvā plašu pazīstamu zīmolu preču klāstu ar atlaidēm līdz pat 80%.

“HalfPrice” iekļaujas “CCC Group” uzņēmuma grupā, piedāvājot apģērbus, apavus, aksesuārus, kosmētiku, rotaļlietas un preces mājai. Pirmā tirdzniecības vieta tiks atvērta Rīgā 2023. gada pirmajā pusē, tādējādi Latvijai kļūstot par vēl vienu valsti līdzās Polijai, Čehijai, Slovākijai, Austrijai, Horvātijai, Slovēnijai, Rumānijai un Ungārijai, kur “HalfPrice” tīkls jau darbojas.

“Off-price jeb tā saucamais samazināto cenu koncepts kļūst arvien populārāks visā pasaulē. Mēs ceram, ka tas uzrunās arī mūsu klientus Latvijā. Latvija mums ir būtisks tirgus, jo šeit ar zīmoliem “CCC”,” eapavi.lv“ un “MODIVO” darbojamies jau vairāk nekā 14 gadus. Tagad ar “HalfPrice” ir pienācis laiks paplašināt mūsu Latvijā pārstāvēto zīmolu loku,” norāda Ādams Holeva (Adam Holewa), “HalfPrice” valdes priekšsēdētājs.

Komentāri

Pievienot komentāru