2006. gadā kopējie AS Aldaris pārdotās produkcijas apjomi sasnieguši 100,79 miljonus litru dažādu dzērienu, kas ir par 14,15 miljoniem litru vairāk nekā 2005. gadā.
AS Aldaris realizācijas pieaugums atsevišķi pa dzērienu kategorijām, salīdzinājumā ar 2005. gadu:
Alus pārdošanas apjomi ir palielinājušies no 53,94 miljoniem litru 2005. gadā līdz 60,15 miljoniem litru 2006. gadā;
Minerālūdens pārdošanas apjomi palielinājušies no 11,26 miljoniem litru 2005. gadā līdz 15,36 miljoniem litru 2006. gadā.
Kopumā gāzēto atspirdzinošo dzērienu segmentā un citu alkoholisko dzērienu segmentā 2006. gadā pārdoti 7,82 miljoni litru dzērienu, salīdzinājumā ar 2005. gadā pārdotajiem 6,85 miljoniem litru.
Eksporta apjoms 2006. gadā bija 450 tūkstoši litru - par 31% vairāk nekā 2005.gadā.
AS Aldaris 2006. gadā pārliecinoši saglabāja un nostiprināja vadošās Latvijas alus darītavas statusu ar kopējo realizētā alus tirgus daļu 39,4%. Alus patēriņš Latvijā palielinājās no 62 litriem uz iedzīvotāju 2005. gadā līdz 66 litriem uz iedzīvotāju 2006. gadā. Kopējais Latvijas alus tirgus 2006. gadā salīdzinājumā ar 2005. gadu palielinājās par 8,7%, bet, kā redzams, "Aldara" alus realizācijas pieaugums ir straujāks nekā vidēji nozarē.