AS „Aldaris” vietējā tirgū oktobrī pārdevis 4.380.000 litrus alus (par 14% vairāk nekā pagājušā gada oktobrī. Kopā no gada sākuma „Aldaris” pārdevis par 5 miljoniem litru vairāk alus nekā pagājušā gada 10 mēnešos – gandrīz 52 miljonus litru.
Dzeramais ūdens oktobrī pārdots par 62% vairāk nekā pērn – kopā vairāk nekā 1 miljons litru, bet kopš gada sākuma – 12.9 miljonus litru - par 3 miljoniem litru vairāk nekā pagājušajā gadā.
Kopā kopš gada sākuma AS „Aldaris” saražojis 71.5 miljonus litru dzērienu, kas ir par 9 miljoniem vairāk nekā 2005.gada 10 mēnešos. Oktobrī kopējais dzērienu apjoma pieaugums sasniedza 20%.
AS „Aldaris” valdes priekšsēdētāja Ināra Šure: „Šā gada oktobris, tāpat kā viss gads, bija labākais uzņēmuma vēsturē. Parasti oktobrī jau ir jūtams sezonālais kritums, it īpaši bezalkoholisko dzērienu un dzeramā ūdens segmentos, bet šogad realizācija turpinās ļoti aktīvi. Negaidīti lielu atsaucību ieguvuši jaunie „Vichy VivaFresh” dzērieni „near water” grupā, kuru ienākšana tirgū sakrita ar paaugstinātu interesi par veselīgu dzīvesveidu. Zinājām, ka „Vichy VivaFresh” gūs panākumus, bet patiesā aina pārsniedz mūsu prognozes aptuveni trīskārtīgi. Iepriecina arī tas, ka visos dzērienu segmentos „Aldaris” aug straujāk nekā tirgus kopumā. Lielā mērā izaugsmes pamatā ir jaunu, pieprasītu produkcijas veidu ieviešana un pārdomāta mārketinga stratēģija”.
Oktobrī par 87% salīdzinājumā ar pagājušo gadu pieaudzis arī eksportētā alus daudzums. Nesen AS „Aldaris” no vienkāršas importētāju pieprasījuma apmierināšanas pārgāja uz aktīvu eksporta politiku un jaunu tirgu meklējumiem. Tomēr Latvijas patērētāju intereses „Aldarim” bija un paliks pirmajā vietā.
Ilmārs Jargans, Sabiedrisko attiecību vadītājs