Auto

Audi un Volkswagen tirgotāja apgrozījums audzis par 4,2%

Žanete Hāka, 31.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi un Volkswagen markas automašīnu vairumtirgotāja Moller Baltic Import SE apgrozījums pagājušajā gadā pieaudzis par 4,22%, sasniedzot 160,33 miljonus eiro, liecina Lursoft dati.

Pārskata gadu uzņēmums noslēdzis ar 3,194 miljonu eiro peļņu.

Kā norāda uzņēmuma vadība, Baltijas jauno automašīnu tirgus saglabājis stabilitāti. Pērn visās trīs valstīs kopā reģistrēti 49,8 tūkstoši jaunu automašīnu, kas ir par 692 vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmums norāda, ka jauno automašīnu tirgus attīstības tendences bijušas līdzīgas visās trijās Baltijas valstīs, saglabājot arī jauno automašīnu tirgus dalījumu trīs Baltijas valstu starpā: 45% jauno automašīnu reģistrētas Igaunijā, 28% Lietuvā un 26% Latvijā.

Pērn Volkswagen zīmols veiksmīgi paplašinājis Baltijas valstīs pārstāvēto Golf 7 modeļu klāstu, kā arī uzsācis jaunā Cross Caddy un Amarok Canyon tirdzniecību, kā rezultātā jau trešo gadu pēc kārtas Volkswagen saglabājis Baltijas jauno automašīnu tirgus līdera pozīciju, nodrošinot 13% tirgus daļu. Audi savas pozīcijas pagājušajā gadā nostiprinājis ar jauno A3 Sportback, A3 Limousine un SQ5.

Šogad Moller Baltic Import SE iecerējis turpināt darbu pie Volkswagen un Audi automašīnu konkurētspējas uzlabošanas, fokusējoties uz sadarbības partneru tīkla attīstību un klientu apmierinātības paaugstināšanu.

Komentāri

Pievienot komentāru