Baltika Latvija strādā stabili 

2017. gadā apģērbu mazumtirgotāja SIA Baltika Latvija, kas nodarbojas ar zīmolu Monton, Mosaic, Baltman, Ivo Nikkolo un Bastion apģērbu mazumtirdzniecību, apgrozījums praktiski saglabājās 2016. gada līmenī un bija 10,078 miljoni eiro, ziņo Lursoft Klientu portfelis.

Sandra Dieziņa, 27.2.2018

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem 2017. gadā pieauga par 45,6% salīdzinājumā ar gadu iepriekš un bija 16 tūkstoši eiro.

Uzņēmumam izdevies noturēt preču pārdošanas apjomus iepriekšējā gada līmenī, kaut arī tika slēgts zīmola Bastion veikals tirdzniecības centrā Origo, jo tas strādāja ar zaudējumiem. Gada beigās uzņēmumam bija 21 veikals.

SIA Baltika Latvija norāda, ka tā pārskatījusi preču sortimentu atsevišķos veikalos un mainījusi preču izpārdošanas stratēģiju, kas pozitīvi ietekmēja pārdošanas rezultātus. Apģērbu mazumtirgotājs pērn ieviesis pakalpojumu interneta pasūtījumu saņemšanai dažos veikalos.

Tuvākajā nākotnē SIA Baltika Latvija plāno paplašināt zīmola Ivo Nikkolo veikalu tirdzniecības centrā Galerija Riga un šajā pašā tirdzniecības centrā pārvietot zīmola Baltman veikalu uz otro stāvu. Uzņēmums plāno arī stiprināt zīmola Monton pozīcijas tirgū un paplašinās to veikalu loku, kuros iespējams saņemt internetā pasūtītās preces.

2016.gadā SIA Baltika Latvija apgrozījums bija 10,161 miljons eiro, savukārt uzņēmuma peļņa bija gandrīz 11 tūkstoši eiro.

SIA Baltika Latvija dibināta 2002.gadā, tās pamatkapitāls ir 1 609 552 eiro. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Igaunijas kompānija OU Baltman.

LASI ARĪ:

«Šobrīd Igaunija ir mūsu e-veikala veiksmes stāsts.»

Rīgā atklāts igauņu zīmola Ivo Nikkolo jaunā koncepta veikals

FOTO: Atklāts zīmola Bastion veikals Rīgā

Igaunijas uzņēmums Baltika Group atklās pirmo sieviešu apģērbu zīmola Bastion konceptveikalu Latvijā

Tevi varētu interesēt

Igaunijas uzņēmums Baltika Group atvēris pirmo zīmola Ivo Nikkolo jaunā koncepta veikalu...

Apģērbu veikalu Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman, Bastion un Blue Inc London...

Šā gada augustā Igaunijas apģērbu ražošanas uzņēmuma Baltika pārdošanas...

Portāls db.lv šonedēļ piedāvā ieskatīties, kā top apģērbi Igaunijas apģērbu ražošanas...

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no...

Nepalaid garām

Nākamajā gadā uzņēmējiem gaidāms ne viens vien izaicinājums, taču tajā pašā laikā...

Par čeku loterijas devumu ēnu ekonomikas apkarošanā un nodokļu ieņēmumu palielināšanā varēs...

Ekonomikas izaugsmes bremzēšanās ir vērojama, taču vismaz tuvāko gadu laikā tik dziļa...

Latvijas tehnoloģiju uzņēmumi saredz iespēju darbiniekiem strādāt attālināti, taču ļaut strādāt...

Novembra sākumā Rīgā, Ģertrūdes ielā atklāts salons BG Suits, kas piedāvā gan...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Igaunijas lielākais tirdzniecības un izklaides centrs Ülemiste, kura attīstītājs un apsaimniekotājs...

Domina Shopping plānā jaunās izklaides zonas vieta iezīmēta vienā no autostāvvietām.

Latvijas kosmētikas tirgus ir aptuveni 160 miljonus eiro liels, proti - Latvijā gada...

«Viņi vienkārši publiski to negrib un nespēj atzīt.»

Aizdomās par prettiesiska labuma pieprasīšanu un pieņemšanu Valsts policija 19.janvārī aizturējusi...

Ir dzirdēts, ka arī Lidl ienāks Igaunijā, un ir paredzams, ka tas ieviesīs korekcijas, tiek pieļauta konsolidācija.

Darījuma, kurā «Rimi» Lietuvā plāno iegādāties mazumtirdzniecības tīklu «Iki», pabeigšana...

«Šis mums ir stratēģiski svarīgs veikals ne vien tāpēc, ka ir lielākais un ienesīgākais.»

ASV motociklu ražotājs «Harley-Davidson» Savienotajās Valstīs atsauc gandrīz 175 000 motociklu...

Klientu pirkšanas paradumi un pirktspēja Rīgā un reģionos būtiski neatšķiras, tomēr vidējā...