Citas ziņas

DDB virzīs pasaulē Stendera zīmolu

,14.10.2009

Jaunākais izdevums

Par Stendera uzņēmuma zīmola virzīšanu pasaules tirgū turpmāk rūpēsies komunikāciju aģentūra DDB, kas uzvarējusi uzņēmuma rīkotajā konkursā.

DDB ir viena no vadošajām komunikāciju aģentūrām Baltijā, kas izstrādā un novērtē reklāmas kampaņas, plāno integrētas mārketinga komunikācijas, konsultē un attīsta zīmolus. DDB sadarbojas ar vadošajiem Latvijas un Baltijas finanšu, mazumtirdzniecības, pārtikas u. c. nozaru uzņēmumiem.

DDB Latvija izveidots 1995. gadā un pašlaik nodarbina 40 cilvēku. DDB Latvija ietilpst DDB Worldwide sastāvā, kas ir viens no vadošajiem reklāmas aģentūru tīkliem pasaulē ar 206 birojiem 96 valstīs.

Ziepju izgatavotājs Stenders šobrīd savu produkciju tirgo 15 pasaules valstīs un tuvākajā laikā plāno iekarot arī Dāniju, Austriju, Slovēniju, Grieķiju, Lielbritāniju, Norvēģiju, Horvātiju, Saūda Arābiju un Kolumbiju. Db jau ziņoja, ka Stenders ir noslēdzis jaunus franšīzes līgumus un oktobra, novembra laikā atvērs veikalus Austrijā, Dānijā, Slovēnijā un Horvātijā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar šī gada februāri, par Baltijas gada aģentūru atzītā "DDB Latvija" kļūst par daļu no Ziemeļvalstu aģentūru tīkla "NORD" un turpinās savu darbību ar nosaukumu "NORD DDB RIGA".

Aģentūra tāpat kā līdz šim būs arī daļa no "DDB Worldwide" starptautiskā tīkla, tomēr izteikti ciešu sadarbību turpmāk veidos tieši ar Ziemeļvalstu reģiona DDB aģentūrām.

"Nepilnos 25 darbības gados "DDB Latvija" nostiprinājusi vadošās pozīcijas Baltijā. Tāpēc nu speram lielu soli tālāk, apvienojot spēkus ar Skandināvijas progresīvākajām aģentūrām. Kopīgi radīta tendenču bibliotēka, jauni instrumenti, metodes un reģionāli sadarbības projekti ir tikai daļa no ieguvumiem, ko mums paver šī Ziemeļeiropas aģentūru apvienība. Tā ļaus piedāvāt jaunas iespējas arī visiem mūsu sadarbības partneriem Baltijā, Eiropā un citos eksporta tirgos," skaidro "NORD DDB RIGA" direktors Andris Rubīns.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Latvijas ziepju un vannas kosmētikas tirgotājs un ražotājs Stendera ziepju fabrika plāno kāpināt apgrozījumu par aptuveni 25% salīdzinājumā ar pērno gadu norāda uzņēmuma valdes locekle un lielākā īpašniece Ieva Eglīte.

Pēc viņas teiktā, pieaugums par 25% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu ir optimistiskākais plāns 2011.gadam.

Tāpat Eglīte klāstīja, ka 2011.gadā Stendera ziepju fabrika iecerējusi paplašināt tirdzniecības vietu skaitu pasaulē. «Šogad plānots atvērt piecas jaunas tirdzniecības vietas Maskavā, kā arī citos Krievijas reģionos - Sanktpēterburgā, Krasnojarskā. Varētu būt, ka tiks atvērtas arī jaunas vietas citās NVS valstīs - Baltkrievijā un Azerbaidžānā. Noteikti arī Ķīnā tiks atvērtas jaunas tirdzniecības vietas, iespējams, piecas vai pat vairāk,» norādīja uzņēmuma valdes locekle.

Tomēr viņa atzina, ka lielāks uzsvars šogad tiks likts uz uzņēmuma jau esošo tirdzniecības vietu kvalitātes, produkcijas sortimenta, kā arī mārketinga attīstību.

Tirdzniecība un pakalpojumi

Noskaidroti Latvijā un Baltijā mīlētākie zīmoli

Nozare.lv,19.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, informē zīmolu topa veidotāji DDB Consulting.

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir Nokia, trešajā - Skype. Topa ceturtajā vietā ierindojies zīmols Swedbank, piektajā - Maxima, sestajā - Facebook, septītajā - TV3.

Baltijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz YouTube, Raffaello un Fairy, kas attiecīgi ierindojās astotajā, devītajā un desmitajā vietā.

Zīmols Google ir arī Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta augšgalā. Arī pagājušajā gadā Google bija šī topa pirmajā vietā.

Salīdzinājumā ar pagājušo gadu savas pozīcijas Latvijas mīlētāko zīmolu topā nav mainījis arī Inbox, kas ierindojas otrajā vietā.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas kosmētikas ražotāja SIA Stenders atklās savu pirmo veikalu Singapūrā, bet novembrī plānots atvērt veikalus Portugālē un Vjetnamā, stāsta Stendera mārketinga un komunikāciju vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

Veikala atklāšana Singapūrā plānota rīt, 8.oktobrī. Stendera veikals atradīsies tirdzniecības centrā Plaza Singapura, kas atrodas uz lielākās reģiona iepirkšanās ielas Orchid Road.

Novembrī sadarbībā ar franšīzes partneriem tiks atvērts pirmais zīmola Stenders veikals Portugālē, ka arī pirmā tirdzniecības vieta Vjetnamā, stāsta Čipa-Ziemele, piebilstot, ka patlaban vēl turpinās piemērotas vietas meklēšana Stendera veikalam arī Londonā.

Vēl bez jaunu veikalu un tirdzniecības vietu atvēršanas uzņēmums šogad, pateicoties piesaistītajām investīcijām, ir varējis strauji attīstīt daudz jaunu produktu, kuru pozitīvo ietekmi uz attīstību uzņēmums jūt tagad. «Tas ļaus mums turpināt šo attīstību tādā pašā tempā kā līdz šim. Līdz gada beigām būsim ieviesuši vairāk nekā 70 jaunas produktu vienības, kas ir aptuveni četras reizes vairāk nekā 2014.gadā. Par konkrētu ieguldīto investīciju apjomu vel pāragri runāt, to redzēsim, kad noslēgsies gads,» norāda Čipa-Ziemele.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots kompāniju DDB Consulting, Gfk Custom Research Baltic, PHD Latvia un Kapitāls kopīgi veidotajā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.

Otrs mīlētākais zīmols Latvijā ir Inbox, bet trešais - Swedbank. Top10 ceturto vietu ieņem Youtube, piekto - Rimi, sestajā vietā ierindojas Facebook, septītajā - Lattelecom, astotajā vietā ir Skype, devītajā vietā Maxima, bet Top10 noslēdz Depo.

Par 2015.gada unikālāko zīmolu atzīts Rīgas Melnais balzams, kvalitatīvākā zīmola statusā ir Nike, savukārt kā izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

Žurnāla Kapitāls īpašā balva - Straujāk augošākais zīmols - tika piešķirta Statoil, pētījumu aģentūras GfK speciālbalvu - Zīmols ar potenciālu - ieguva Latvijas Televīzijas 1.kanāls, bet PHD Latvija drosmīgākā zīmola statuss tika piešķirts Amoralle.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Saskaņā ar Latvijas Mīlētāko zīmolu topu mīlētākais zīmols Latvijā ir Google.

Otrajā vietā ierindojies zīmols Nokia, bet trešajā - Inbox. Tāpat pirmajā mīlētāko zīmolu topa desmitniekā ir arī Visa karte, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, Latvijas Mobilais telefons un Depo.

Tāpat kā iepriekš, Mīlētāko zīmolu topa augšgalu ieņem lielie zīmoli, kam ir plaša patērētāju auditorija un bieža saskare ar šo auditoriju, komentē DDB Consulting stratēģiskais direktors Reins Grants.

Šīgada topa rezultāti liecina, ka par mīlētāko zīmolu var kļūt arī ar neatlaidību. Piemēram, topa jaunpienācējs Depo uz vietu topa desmitniekā ir mērķtiecīgi un stabili kāpis trīs gadu garumā. «Depo krīzes laikā nav klusējis, bet pacietīgi veidojis veikala tēlu, kas līdzinās lielajiem tirdzniecības centriem,» pauž DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Citas ziņas

Latvijas «mīlētākie» zīmoli - Google, Inbox un Nokia

LETA,17.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols Google, šodien tika paziņots mīlētāko zīmolu topa veidotāja, aģentūras DDB Latvija veidotā Mīlētāko zīmolu topa apbalvošanas ceremonijā.

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir Inbox, trešajā - Nokia. Topa ceturtajā vietā ir Skype, piektajā vietā ir ierindojies zīmols Draugiem.lv, sestajā - Swedbank, septītajā - Maxima, astotajā - Rimi, devītajā - zīmols Laima. Latvijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz zīmols Provansas Francis.

Zīmols Google Latvijas mīlētāko zīmolu top10 pirmajā vietā ir ierindojies jau ceturto gadu.

Vēl bez Latvijas top10 šodien tika nosaukti arī par labākajiem atzītie zīmoli sešās kategorijās - unikālākais zīmols, kvalitatīvākais zīmols, izdevīgākais zīmols, augošākais zīmols, zīmols ar potenciālu, ietekmīgākais zīmols.

Ražošana

Krievijas nestabilā ekonomiskā situācija pērn būtiski ietekmējusi Stendera finanšu rādītājus

LETA,16.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas ekonomikas straujā sabremzēšanās un situācija ar nestabilo valūtu ir būtiski ietekmējusi Latvijas kosmētikas ražotājas SIA Stenders kopējos finanšu rādītājus un attīstību kopumā, stāsta Stendera mārketinga un komunikāciju vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

Viņa norāda, ka plānotā pieauguma vietā Krievijā pagājušais gads tika pabeigts ar gandrīz 40% samazinājumu.

Uzņēmuma provizoriskie rezultāti liecina, ka 2014.gadu Stenders pabeidzis ar aptuveni 6,4 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir līdzīgi kā 2013.gadā. Taču kopumā, atskatoties uz aizvadīto gadu, uzņēmums ir apmierināts ar rezultātu. Par pagājušā gada peļņas rādītāju Čipa-Ziemele komentārus nesniedz.

Taču pagājušā gada laikā turpinājās Stendera attīstība Ķīnā, un 2014.gadā šajā tirgū ir 20% pieaugums pret iepriekšējo gadu. Tāpat pieauguši Latvijas mazumtirdzniecības rādītāji, gadu noslēdzot ar 14% pieaugumu. «Tādējādi, ņemot vērā situāciju Krievijā, rezultāti ir likumsakarīgi, un esam gandarīti, ka izdevies saglabāt sasniegto līmeni,» atzīmē Čipa-Ziemele.

Citas ziņas

Atzīst Stendera sabiedrības maksātnespēju

Elīna Pankovska,25.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa atzinusi SIA Stendera sabiedrība par maksātnespējīgu, liecina informācija Maksātnespējas administrācijas mājaslapā.

Maksātnespējas process pasludināts 24.novembrī. Kreditoru prasījumus pret parādnieku var iesniegt administratoram Raimondam Krastiņam viena mēneša laikā.

Jāatgādina, ka Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa 17.novembrī ierosināja uzņēmuma maksātnespējas lietu, savukārt mēneša sākumā Bauskas rajona tiesa noraidīja uzņēmuma pieteikumu par tiesiskās aizsardzības procesu. Tas notika līdz ar maksātnespējas pieteikuma saņemšanu tiesā.

«Pieteikums tiesiskās aizsardzības procesam tika iesniegts, jo radās iespēja atjaunot uzņēmuma īpašumā esošā atpūtas kompleksa Rožmalas darbību. Diemžēl uzņēmuma izstrādātais attīstības plāns neguva iesaistīto pušu atsaucību un Stendera sabiedrība ir spiesta iesniegt maksātnespējas pieteikumu,» iepriekš komentēja viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem Jānis Bērziņš.

Citas ziņas

Noraida Stendera sabiedrības tiesiskās aizsardzības procesa pieteikumu

Jānis Lasmanis,15.11.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar maksātnespējas pieteikuma saņemšanu, Bauskas rajona tiesa noraidījusi Stendera sabiedrības iepriekš iesniegto tiesiskās aizsardzības pieteikumu. Maksātnespējas pieteikumu pats uzņēmums iesniedza, jo zudusi cerība realizēt tiesiskās aizsardzības procesa plānu.

Jāatgādina, ka oktobra sākumā tiesa uzņēmumam ierosināja tiesiskās aizsardzības procesa lietu. «Pieteikums tiesiskās aizsardzības procesam tika iesniegts, jo radās iespēja atjaunot uzņēmuma īpašumā esošā atpūtas kompleksa Rožmalas darbību. Diemžēl uzņēmuma izstrādātais attīstības plāns neguva iesaistīto pušu atsaucību un Stendera sabiedrība ir spiesta iesniegt maksātnespējas pieteikumu,» komentē viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem Jānis Bērziņš.

Stendera sabiedrība tika izveidota 2004.gadā, lai rekonstruētu vējdzirnavas un izveidotu atpūtas kompleksu tīklu. Projektā bija plānots ieguldīt 3,6 milj. Ls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Festivālā BalticBest 2018, kas norisinājās Tallinas kinomuzejā, reklāmas aģentūra DDB Latvija atzīta par labāko starp Baltijas radošajām un komunikācijas aģentūrām. Šī ir pirmā reize, kad šos laurus plūc aģentūra no Latvijas.

Līderi noskaidroti, piešķirot punktus par katru apbalvojumu vietēja un reģionāla mēroga festivālos (kā pašmāju Adwards, lietuviešu Adrenalinas, igauņu Kuldmuna un jaunās Eiropas un Vidusāzijas Golden Drum) un par katru apbalvojumu un arī finālista statusu Eiropas un pasaules mēroga pasākumos (Cannes Lions, EPICA, Clio un citos).

Piektajā un līdz šim vērienīgākajā Balticbest festivālā no Latvijas aģentūrām vadošajā desmitniekā iekļuvušas arī Deep White, Not Perfect | Y&R Riga un New Black. Bez Baltijas reitinga noskaidrošanas Tallinā tika arī pasniegtas balvas, uz kurām pretendēja aģentūras no septiņām valstīm, un četras no šīm balvām nonāca DDB Latvija rokās.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Otro gadu pēc kārtas par mīlētāko zīmolu Latvijā atzīts Google. Otrajā vietā šogad ierindojies zīmols Inbox.lv, bet trešajā vietā - Maxima.

Uz ceturto vietu šogad noslīdējis zīmols Nokia, savukārt piektajā vietā ierindojies zīmols Laima, kas pērn atradās 12.pozīcijā. Sestais mīlētākais zīmols šogad ir Rimi, septītais - Swedbank, astotais - Draugiem.lv, paziņoja Latvijas mīlētāko zīmolu topa veidotāji - reklāmas aģentūra DDB, žurnāls Kapitāls un pētījumu aģentūra TNS Latvia.

Devītajā vietā ierindojies vēl viens topa desmitnieka jaunpienācējs - TV3, bet desmitais mīlētākais zīmols šogad ir Latvijas Mobilais telefons.

2010.gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija Google, Nokia, Inbox, Visa, Swedbank, Maxima, Rimi, Draugiem.lv, Latvijas Mobilais telefons un Depo.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aptiekas zīmola ierindošanās Mīlētāko zīmolu topa galvgalī ir īstens novērtējums farmaceita darbam. Ar strauju lēcienu no 92. uz 39. vietu Mīlētāko zīmolu topā Mēness aptieka 2018. gadā ir atzīta par Latvijas farmācijas nozares Mīlētāko zīmolu. Līdztekus priekam par panākto tas apliecina, cik sabiedrībā vajadzīgi un augstu tiek novērtēti aptiekā sniegtie pakalpojumi.

Latvijas mīlētāko zīmolu topa pamatā ir pētījums, kas tiek veikts pēc starptautiski radītas un vietēji adaptētas DDB Brand Capital zīmolu izpētes metodoloģijas, ko pielieto 30 pasaules valstīs. Nokļūšana šajā topā ikvienam uzņēmumam ir nozīmīgs patērētāju viedokļa barometrs, kas ļauj objektīvi novērtēt līdzšinējo darbu un izdarīt secinājumus, attīstot nākotnes stratēģiju.

Lielisks darba novērtējums

„Uzņēmumam, kas aizvien strādājis ar galveno mērķi dažādot savus pakalpojumus, pilnveidot apkalpošanas kvalitāti un kļūt par īstenu palīgu savam klientiem, nokļūšana Mīlētāko zīmolu topa augstajā vietā ir labākais darba novērtējums. Tas apliecina, ka esam izvēlējušies pareizos akcentus, un ir stimuls iesākto turpināt,” atzīst AS „Sentor Farm aptiekas” valdes loceklis un mazumtirdzniecības direktors Ivo Velde. Fakts, ka esam mīlētākais zīmols Latvijas farmācijas nozarē, apliecina mūsu darba virziena pareizību,” viņš atzīst, akcentējot, ka pirmkārt augstā pozīcija Mīlētāko zīmolu topā ir paldies katram farmaceitam, katras aptiekas vadītājam un uzņēmuma vadības komandai.

Internets

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmajā vietā septembrī - Samsung

Nozare.lv,11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmo vietu septembrī ieņēma tehnoloģiju uzņēmums Samsung informē aģentūras DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Ietekmīgāko zīmolu topa otrajā vietā ir kinoteātris Forumcinemas, savukārt trešo vietu ieņem ziņu portāls Kasjauns.lv.

Topa pirmo piecnieku noslēdz Latvijas mobilais telefons (LMT) un lidsabiedrība airBaltic.

«Zīmoli, kas septembrī iekarojuši pirmās četras pozīcijas, visai aktīvi darbojušies visos trijos sociālajos tīklos, bet piektās vietas ieguvējs - airBaltic - savu vietu nodrošinājis, darbojoties tikai Twitter un Facebook,» paskaidroja Krilovs.

Pēc Krilova teiktā, topa metodoloģija ir vienkārša - katrā no sociālajiem tīkliem tiek aplūkoti divi rādītāji - zīmola auditorija un iesaiste. Pirmais nosaka, cik liela auditorija pieteikusies sekot zīmola ziņām, bet otrais - cik aktīvi pēdējā mēneša laikā auditorija iesaistījusies zīmola aktivitātēs. Veidojot kopējo topu, sociālo tīklu Twitter, Facebook un Draugiem.lv rezultāti tiek saskaitīti.

Ražošana

Stendera sabiedrība padodas

Elīna Pankovska,22.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Stendera sabiedrība , kas darbojās nekustamo īpašumu jomā, Bauskas tiesā ir iesniegusi maksātnespējas pieteikumu, DB informēja Stenders Mārketinga komunikācijas vadītāja Maija Āboliņa.

Jāatgādina, ka oktobra sākumā tiesa uzņēmumam ierosināja tiesiskās aizsardzības procesa lietu. «Pieteikums tiesiskās aizsardzības procesam tika iesniegts, jo radās iespēja atjaunot uzņēmuma īpašumā esošā atpūtas kompleksa Rožmalas darbību. Diemžēl uzņēmuma izstrādātais attīstības plāns neguva iesaistīto pušu atsaucību unStendera sabiedrība ir spiesta iesniegt maksātnespējas pieteikumu,» komentē viens no uzņēmuma līdzīpašniekiem Jānis Bērziņš.

Stendera sabiedrība tika izveidota 2004.gadā, lai rekonstruētu vējdzirnavas un izveidotu atpūtas kompleksu tīklu. Projektā bija plānots ieguldīt 3,6 milj. Ls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bauskas rajona tiesa ir ierosinājusi tiesiskās aizsardzības procesa lietu uzņēmumam SIA Stendera sabiedrība, kas darbojas nekustamo īpašumu jomā.

Process ierosināts šā gada 30.septembrī, liecina informācija Maksātnespējas reģistra mājaslapā. Uzņēmums ir dibināts 2004.gadā un tas pieder Stendera ziepju fabrikas īpašniekiem Jānim Bērziņam un Zanei Bērziņai.

Stendera sabiedrība tika izveidota 2004.gadā, lai rekonstruētu vējdzirnavas un izveidotu atpūtas kompleksu tīklu. Projektā bija plānots ieguldīt 3,6 milj. Ls.

J.Bērziņš DB pastāstīja, ka Stendera sabiedrībai pieder nekustamais īpašums Rožmalas Bauskas rajonā, kurā aktīva darbība nenotiekot jau gadu. Lēmums lūgt tiesisko aizsardzību pieņemts, lai varētu netraucēti attīstīt iecerētos plānus.

Atpūta

Google noturējis Latvijā mīlētākā zīmola pozīcijas, Airdog kronē par drosmīgāko

Dienas Bizness,19.09.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Google un Inbox jau vairākus gadus pēc kārtas ir spējuši noturēt līderpozīcijas Latvijas Mīlētāko zīmolu topā, savukārt topa augstajā 3.vietā šogad ierindojusies pārtikas veikalu ķēde Rimi, informē Latvijā Mīlētāko zīmolu topa projekta vadītāja Kristīne Liniņa.

Tālāk seko Laima, Draugiem.lv, Maxima, Skype, Swedbank, Depo un Top10 noslēdz Nokia.

Par 2014. gada Unikālāko zīmolu atzīts uzņēmums Lāči, Kvalitatīvākā zīmola statusu nemainīgi saglabā Nike, savukārt kā Izdevīgākais zīmols ir noteikts Supernetto.

«Šajā gadā spilgti iezīmējas tas, ka cilvēki vairāk izvēlas krāt pieredzi, nevis preces. Tādējādi zīmoliem ir jāspēj ieinteresēt savus klientus ar uzrunājošiem stāstiem, nevis pašslavinājumiem. Uz to norāda arī fakts, ka gandrīz visiem zīmoliem ir samazinājies lojālo klientu skaits. Tikai 19 no 355 Latvijas Mīlētāko zīmolu topā iekļautajiem zīmoliem ir izdevies audzēt lojālo klientu skaitu,» uz šī gada tendencēm norāda DDB Latvija Stratēģiskais direktors Edgars Pētersons.

Tehnoloģijas

Vasarā pļaujas laiks ar izklaidi saistītiem sociālajiem medijiem

Gunta Kursiša,11.07.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstu «pļaujas laiku» jūnijā piedzīvojuši ar izklaidi saistītie zīmoli, piemēram, ļoti strauju kāpumu uzrādīja zīmols Spoki, kā arī jauniešu aktivitāšu zīmols Ghetto Games, liecina DDB Latvia izveidotais sociālo portālu tops.

Spoki topā pakāpušies par deviņām pozīcijām un jūnijā ir dubultojuši savas auditorijas apjomu. Šis kāpums varētu tikt skaidrots ar skolēnu vasaras brīvlaika sākumu, kas norāda uz jauniešu brīvā laika pavadīšanas tendencēm, norāda DDB Latvia pārstāvji.

Kāpums par divām vietām vērojams arī zīmolam Ghettto Games, kas jūnijā organizēja ievērojamu skaitu sporta pasākumu, iesaistot jauniešus arī sociālo mediju aktivitātēs.

Dziesmu un Deju svētku panākumi un spēja jūnija mēnesī ierindoties ietekmīgāko zīmolu topa 29. vietā, pierādot, ka interneta lietotāji labprāt iesaistās aktuālos un valstij nozīmīgos notikumos arī sociālo mediju vidē, pauž pētījuma autori.

Ražošana

Jaunais vadītājs apņēmies Stenderu stūrēt globālo kosmētikas zīmolu jūrā

Anda Asere,19.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotāja Stenders jaunā vadītāja Žiljēna Laporta galvenais mērķis ir padarīt kompāniju par globālu tirgus spēlētāju

Pirmie soļi jau ir sperti – sortimentā parādās jauni produkti, šogad paredzēts atvērt savus veikalus Singapūrā un Lielbritānijā.

Pašlaik Latvijas kosmētikas ražotājam Stenders ir 200 franšīzes veikalu 22 pasaules valstīs. Viena no plašākajām veikalu ķēdēm ir Ķīnā, kur ir 110 franšīzes veikali. Pērn Stendera globālās mazumtirdzniecības apgrozījums sasniedza 27 miljonus eiro. Šī gada sākumā Stenders vienojās ar riska kapitāla fondu pārvaldnieku BaltCap par papildu viena miljona eiro ieguldījuma veikšanu. Par uzņēmuma vadītāju kļūstot Ž. Laportam, iepriekšējais vadītājs Jānis Bērziņš kļuvis par Stenders padomes priekšsēdētāju.

Ražošana

Papildināta ar foto - Ar kampaņu Latvijas labums rosina veicināt valsts ekonomiku, izvēloties Latvijā ražotus produktus

LETA,25.08.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) sadarbībā ar reklāmas aģentūru DDB Latvia un vairāku nozaru asociācijām šodien sākusi ilgtermiņa kampaņu Latvijas labums, aicinot iedzīvotājus veicināt valsts ekonomiku, iegādājoties Latvijā ražotus produktus un preces.

Šodien preses konferencē kampaņas idejas autori norādīja, ka šī nebūs īstermiņa kampaņa un tās mērķis ir stāstīt par to, kā ar mazām ikdienas izvēlēm šodien iespējams uzlabot savu un Latvijas ikdienu rīt. Kampaņas laikā Latvijā ražotas preces un produkti tiks atzīmēti ar uzlīmi, etiķeti vai plakātu Latvijas labums.

«Katrreiz, izvēloties produktu no ārzemēm, mēs aizsūtām cilvēku prom no Latvijas. Tāpēc atstāj svešos produktus plauktā un savējos cilvēkus mājās. Ja katrs no mums pirks vietējās preces tikai par 10% vairāk, kopā izglābsim 20 000 darba vietu,» uzsver kampaņas autori.

Kampaņas mērķis ir mainīt Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumus - izvēlēties vietējā ražojuma preces un produktus, uzsvēra LTRK valdes priekšsēdētājs Jānis Endziņš.

Ražošana

Stendera vadība nodota bijušajam koncerna L'Oreal mārketinga vadītājam Laportam

LETA,25.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Latvijas kosmētikas ražotājas SIA Stenders valdes priekšsēdētāju kļuvis bijušais parfimērijas un kosmētikas koncerna L'Oreal mārketinga vadītājs Žiljēns Laports, apstiprina Stendera mārketinga un komunikāciju vadītāja Baiba Čipa-Ziemele.

Tikmēr nu jau bijušais valdes priekšsēdētājs Jānis Bērziņš kļuvis par uzņēmuma padomes priekšsēdētāju. Izmaiņas uzņēmumā reģistrētas šā gada 20.februārī. Bērziņš uzņēmuma dažādos amatos ir darbojies kopš 2001.gada.

Darbu valdē turpina valdes loceklis Rolands Pupkevičs, savukārt padomē darbu turpina padomes priekšsēdētāja vietniece Ieva Eglīte un padomes locekle Astra Neimane.

Kā stāsta Čipa-Ziemele, sadarbība ar Laportu sākta pērn. Viņš uzņēmumam sniedza konsultācijas produktu attīstības, biznesa un zīmola attīstības jautājumos.

Kopā analizējot uzņēmuma līdzšinējo darbību, Stendera komanda apzinājusies, ka 14 gadu darbības laikā ir izveidoti labi pamati zīmola, produktu izstrādes, ražošanas un uzņēmuma attīstībai.

Citas ziņas

Mīlētāko zīmolu topā notikušas krasas izmaiņas

,24.09.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā notikušas būtiskas izmaiņas – no Top10 izkrituši 4 zīmoli, bet Top 50 ir iekļuvuši 13 jauni zīmoli.

Latvijas Mīlētāko zīmolu topā jau piekto reizi ir noskaidroti 50 mīlētākie zīmoli, vērtējot piecās tēla kategorijās – unikalitāte, kvalitāte, izdevīgums, asociēšana un apspriešana, informē kompānija DDB Consulting. Tikai 6 zīmoliem Top 50 izdevies palielināt mīlētāju skaitu, salīdzinot ar pagājušo gadu. Šā gada zīmolu topu paziņos īpašā ceremonijā 29. septembrī, un pašlaik tas netiek izpausts.

2008. gadā Latvijas mīlētākie zīmoli bija: Nokia, Laima, Hansabanka, Visa, Maxima, Fairy, Cido, LMT, LNT un Orbit. Vadošuma un kvalitātes kategorijā līderis bija Nokia, kā unikālākais zīmols tika vērtēta Emihla Gustava Schokolahde, izdevīgākais – Supernetto.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmēji, dodoties uz Rietumeiropu, izvairās no Latvijas vārda pieminēšanas, jo partneri Eiropas rietumdaļā uztraucas par Latvijas uzņēmējdarbības vides drošību, jo ar nedrošiem uzņēmumiem neviens biznesu veidot nevēlas.

Lielākoties Latvijas vārds Eiropā un pasaulē pēdējā laikā izskanējis saistībā ar dziļo ekonomisko lejupslīdi.

Raidījumam deFacto Stendera ziepju fabrikas pārstāvis Jānis Bērziņš par piemēru situācijas raksturošanai min uzņēmuma ķīmiķa dalību starptautiskā konferencē Skandināvijā, kur viņam sagatavota piespraude, uz kuras uzrādīta piederība Lietuvai, lai gan anketā bija norādīta Latvija. «Organizatori bija domājuši, ka viņš ir kļūdījies, rakstot valsti, jo, vai tad tiešām no Latvijas kāds kaut kur brauc?! Tāds nedaudz traģikomisks gadījums...» norāda J. Bērziņš.

Viņš arī norāda, ka sadarbības partneri Rietumeiropā, kas vēlējušies ārvalstīs atvērt Stendera ziepju fabrikas veikalus, vilkuši kopā līguma plusus un mīnus, un kā viens no mīnusiem bijis arī Latvijas tēls.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kosmētikas ražotājam SIA Stendera ziepju fabrika labākie interneta veikala pārdošanas rādītāji ir Japānā.

Patlaban uzņēmumam Stenders interneta tirdzniecība darbojas Zviedrijā, Somijā, Latvijā, Polijā, Slovēnijā, Ungārijā, Krievijā un Japānā. Daži no interneta veikaliem darbojas jau kopš 2004.gada, kamēr daži nepilnu gadu. «Vislabākie pārdošanas rezultāti ir Japānā, jo Japānā ir ļoti attīstīta interneta iepirkšanās kultūra - tur cilvēki pat pārtiku iepērk interneta veikalos. Aktīva tirdzniecība ir arī Krievijā - tas gan skaidrojams galvenokārt ar Krievijas plašo tirgu,» informēja Stenders mārketinga komunikāciju vadītāja Maija Āboliņa.

Pēc Āboliņas teiktā, populārākie produkti ļoti atšķiras katrā konkrētajā tirgū, ņemot vērā aromātu izvēles, gaumes specifiku un ķermeņa kopšanas nianses kopumā. Tomēr, līdzīgi kā mazumtirdzniecības veikalos, cilvēki arvien vairāk izvēlas tieši ķermeņa kopšanas produktus, kā arī produktus ar atlaidēm vai citiem bonusiem.