DHL Express, ieguldot 140 miljonus eiro, atver jaunu šķirošanas centru Briselē 

Starptautiskais loģistikas un eksprespasta līderis DHL Express piektdien atklāja savu jauno reģionālo centru Briseles lidostā.

Dienas Bizness, 2018. gada 23. februāris plkst. 19:15

Centrs ir aprīkots ar jaunākajām loģistikas tehnoloģijām un gandrīz četrkāršojis DHL Express jaudu Briselē līdz 42 000 sūtījumiem stundā. Centrā, kurā tika ieguldīti vairāk nekā 140 miljoni eiro, ieskaitot nomas izdevumus, ieviesa 200 jaunas darba vietas lidostā.

DHL Express izpilddirektors Kens Alens sacīja: «Briseles centram ir izšķiroša loma globālajā DHL Express tīklā. Briseles centrs ir viens no mūsu lielākajiem centriem pasaulē, un, pateicoties tā atrašanās vietai Eiropā, tam ir svarīga loma, savienojot uzņēmumus no šī reģiona ar pasauli. Šis jaunais sūtījumu šķirošanas centrs ir mūsu pasaules investīciju plāna galvenā sastāvdaļa un tā darbība atbalstīs mūsu izaugsmi, tīkla efektivitāti un nodrošinās augstu kvalitātes līmeni, kuru sagaida DHL Express klienti.»

Jaunais 36,500 m² šķirošanas centrs (ieskaitot noliktavas un biroja telpas) gandrīz četrkāršojies DHL Express veiktspēju Briselē. Izmantojot pilno jaudu, divas automātiskās šķirošanas sistēmas var apstrādāt līdz pat 42 000 sūtījumu stundā, padarot šo centru par piekto lielāko globālajā DHL tīklā. Tas var nodrošināt gaisa un sauszemes savienojumus ar plašu Eiropas galamērķu skaitu, kā arī tiešos starpkontinentālos savienojumus ar Ameriku, Tuvajiem Austrumiem un Āfriku.

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt

DHL Express sācis sadarbību ar paku terminālu tīklu PastaStacija, kas paredz to, ka...

DHL Express ir parakstījis līgumu ar gaisa kuģu apkopes kopuzņēmumu Elbe Flugzeugwerke...

Kurjerpasta pakalpojumu sniedzēja DHL Express datiem, salīdzinot ar 2013. gada pirmo pusgadu,...

Kurjerpasta pakalpojumu sniedzējs DHL Express inovatīvu piegādes tehnoloģiju izstrādes ietvaros...

Šā gada decembrī, salīdzinot ar vidējo sūtījumu skaitu dienā iepriekšējos rudens...

Nepalaid garām

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

Norvēģijas kāzu tērpu zīmols Sadoni par vietu, kur šūt savas kleitas, izvēlējies...

Janvāra mēnesis vērtspapīru tirgos ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā uzrādīja...

No šīs sadaļas

Šobrīd būvniecības stadijā esošās Berlīnes Brandenburgas lidostas pabeigšanai būs nepieciešami...

AS «Latvijas kuģniecība» palielinājusi pamatkapitālu par 164 miljoniem eiro, un tagad tas...

Rīgas brīvostas valde uzdevusi Rīgas brīvostas pārvaldei sadarbībā ar Rīgas domi un...

Puse no Francijas nacionālās aviokompānijas «Air France» garo maršrutu lidojumiem ceturtdien atcelta...

Eiropas Komisija (EK) trešdien paziņoja, ka četriem jūras pārvadājumu uzņēmumiem, kas nodarbojas...

Skinest Rail no mazākuma akcionāriem ir atpircis visas AS Daugavpils Lokomotīvju Remonta Rūpnīca (DLRR) akcijas.

«Es kā ierēdnis varu pateikt, ka Eiropas direktīva mums to prasa un...

Esam tikuši ļoti tālu, par Eiropas platuma dzelzceļa (1435 mm) projekta Rail Baltica (RB) nacionālā ieviesēja valsts SIA Eiropas Dzelzceļa līnijas (EDzL) līdz šim paveikto norāda Agnis Driksna.

Akcionāru nesaskaņas var kavēt dzelzceļa projekta «Rail Baltica» savlaicīgu pabeigšanu un Eiropas Savienības (ES) finansējuma apgūšanu.

Vērts izskatīt iespēju nākotnē pielāgot stacionāros fotoradarus OCTA un tehniskās apskates kontrolei visā transporta plūsmā, neatkarīgi no transportlīdzekļu braukšanas ātruma.